Gå til innhold

Utblåsning 2

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Fest i helga, på festbussen ble jeg sittende ved siden av og prate med en mann på førti pluss med giftering og FrognerFrisyre.

Han pratet mest om kjendisting, noe jeg kunne svare rimelig greit på. Men det syns jeg var kjedelig. Så jeg spurte om han hadde lest noen spennende bøker i det siste. "Ja, en bok om Nietzsche,"svarte han "Nietzche var en tysk filosof som levde for mange år siden." "Jaha,"svarte jeg. Og lurte på hva fyren mankerte.

"Du har ikke lest noe Jung, da" fortsatte jeg, og tilføyde: "Jeg er med på et Quiz-lag som heter Forever Jung, ser du."

"Quiz? Er det noe sånn Facebook Greier?"

"Hva?" Sa jeg

"Er det noe sånn Facebook greier?"

"Nei, sa jeg, "Quiz er kunnskap og spørrespill som man driver med eksempelvis på Pub, eller andre samlinger."

Hvorpå kug-skallen svarte:

"Åh, QUIZ? JUNG???!!! Og jeg som var sikker på at du bare var Jævlig DUM og DEILIG, også KAN du noe!"

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters
Fest i helga, på festbussen ble jeg sittende ved siden av og prate med en mann på førti pluss med giftering og FrognerFrisyre.

Han pratet mest om kjendisting, noe jeg kunne svare rimelig greit på. Men det syns jeg var kjedelig. Så jeg spurte om han hadde lest noen spennende bøker i det siste. "Ja, en bok om Nietzsche,"svarte han "Nietzche var en tysk filosof som levde for mange år siden." "Jaha,"svarte jeg. Og lurte på hva fyren mankerte.

"Du har ikke lest noe Jung, da" fortsatte jeg, og tilføyde: "Jeg er med på et Quiz-lag som heter Forever Jung, ser du."

"Hva?" Sa jeg

"Nei, sa jeg, "Quiz er kunnskap og spørrespill som man driver med eksempelvis på Pub, eller andre samlinger."

"Åh, QUIZ? JUNG???!!! Og jeg som var sikker på at du bare var Jævlig DUM og DEILIG, også KAN du noe!"

Sikker på at han ikke hadde aerodynamisk sveis, bmw og jesusgenser?

Heidegger pleier å skremme vettet av de fleste btw! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at han ikke hadde aerodynamisk sveis, bmw og jesusgenser?

Heidegger pleier å skremme vettet av de fleste btw! :)

Nope, briller og dunjakke. Han var så snasen atte. Men å sitte og snakke litt sent med meg om Se og Hør, fordi han ANTOK jeg var dum, den tok kaka. Jebus!

Skulle sunget denne for'n

http://www.youtube.com/watch?v=eE7Fe1cGLPk

Jung er kul! Forever JUNG! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jung er kul! Forever JUNG! :ler:

Har du noen gode bok anbefalinger?

Har såvidt begynt med Jung, og tar gjerne imot tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe i mot å bli sett på som dum og deilig eller?

Det sier seg vel selv at ingen liker å bli snakket sent og ovenifra og ned til helt uten grunn!

Jeg trodde jo mannen var psykisk utfordret, og svarte derfor med samme mynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at ingen liker å bli snakket sent og ovenifra og ned til helt uten grunn!

Jeg trodde jo mannen var psykisk utfordret, og svarte derfor med samme mynt.

Sikkert. Men min innstilling er at alle er "dumme" inntil de beviser noe annet selv ;)

Og ikke forventer jeg at et menneske som aldri har sett meg før, skal tro at jeg er et geni bare basert på utseendet mitt heller.

Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, så du snakker sent og tydelig om ting som står i Se og Hør til alle damer du møter, til de har sagt noe som hever dem opp fra "AlleDamerErDumme-nivået" du har plassert oss i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva?" Sa jeg

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, så du snakker sent og tydelig om ting som står i Se og Hør til alle damer du møter, til de har sagt noe som hever dem opp fra "AlleDamerErDumme-nivået" du har plassert oss i?

Jeg leser ikke Se og Hør.

Ikke ser jeg på noen av disse ureality-TV-programmene heller.

Og hvem har sagt noe om at jeg bare ser på damer som "dumme" i utgangspunktet?

Jeg ser på alle menn også som "dumme" i utgangspunktet.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er altså ikke i nærheten av å forstå hva dette handler om, ser jeg. Så du snakker sent og ovenifra og ned med alle mennesker du møter om tanketomme emner til de har bevist at de ikke er dumme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså ikke i nærheten av å forstå hva dette handler om, ser jeg. Så du snakker sent og ovenifra og ned med alle mennesker du møter om tanketomme emner til de har bevist at de ikke er dumme?

Nei, jeg snakker sannsynligvis på en relativt normal måte om vær og vind og ingenting. Ikke så lett å finne på noe vettig å prate med et vilt ukjent menneske om - som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Og det er da det denne mannen IKKE gjør. Han forholdt seg til meg som om jeg var dum som et brød, og ble direkte sjokkert når jeg kunne noen fremmedord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nettopp. Og det er da det denne mannen IKKE gjør. Han forholdt seg til meg som om jeg var dum som et brød, og ble direkte sjokkert når jeg kunne noen fremmedord.

Okay, her kan jeg ikke uttale meg fordi jeg har aldri truffet deg vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...