Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Jeg skal kjøpe meg et garderobeskap og alle jeg finner på ikea sine nettsider må forankres. Jeg skal ha dette garderobeskapet på et midlertidig soverom, altså, om 4 mnd skal jeg flytte det igjen. Og det midlertidige soverommet har betongvegger/murvegger. Er det ikke vanskelig å forankre det da? Noen som har forslag?
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Et skap bør festes for at risikoen for velting skal bli borte, men kanskje har man tunge ting i et skap, eller det blir i alle fall tyngre når summen av innhold ligger i det,- så jeg har ikke festet mine i veggen og det har gått helt strålende. Ingen ulykker i det hele tatt. Har man unger som klatrer på alt de ser, så er det immidlertid kanskje noe å tenke litt ekstra på? Endret 11. januar 2010 av Margareth
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Et skap bør festes for at risikoen for velting skal bli borte, men kanskje har man tunge ting i et skap, eller det blir i allle fall tyngre når summen av innhold ligger i det,- så jeg har ikke festet mine i veggen og det har gått helt strålende. Ingen ulykker i det hele tatt. Har man unger som klatrer på alt de ser, så er det immidlertid kanskje noe å tenke litt ekstra på? Okei, nei, ingen barn her i gården.. Da kan jeg kjøpe det da takk for hjelpen!
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Bare hyggelig om jeg kunne hjelpe litt. Vi får håpe at det blir et godt kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå