sauen87 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 (endret) For tiden hører jeg mye på Ane brun - this voice og Damien Rice - 9 crimes... Hva er dine favoritter? Edit - glemte adelaide av Thomas dybdahl, klassiker! Endret 11. januar 2010 av sauen87
Mio Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Dette var det jeg kom på i farta: Tom McRae (liker du Damien Rice er dette litt i samme gate) Joni Mitchell selvsagt Kathleen Edwards - sjekk ut Copied Keys Enjoy!
sauen87 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Takker for svar :-) Noe kjent og noe ukjent her, skal absolutt sjekkes ut!
cilipili Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Regina Spector Tori Amos Tom McRae Damien Rice Jack Johnson Ben Harper
Kjetil S. Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Chris Brun er en nokså ukjent norsk rap artist med enkelte helt fantastiske gullkorn i repertoaret sitt! :-) http://www.uhort.no/artist/chrisbrun Lagt til; Hør f.eks. på denne... :-) http://www.uhort.no/artist/chrisbrun/sang/20570 Endret 11. januar 2010 av Kjetil S.
Meaty Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Jeg liker veldig godt musikken til Vic Chesnutt - som dessverre døde i julen. Har vært på et par konserter med denne lille mannen i rullestol, som også var halvveis lam i armene og hånda men likevel kunne få frem vidunderlig musikk med gitaren og stemmen sin og trollbandt publikum. L0qGpzoYj04
Pjukset Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er ikke noe fan av Rihanna til vanlig, men er helt fantastisk (særlig video'n) Ellers hører jeg mye på den nye låta til Robbie Williams og
Mermaid Blues Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Som nicket tilsier er jeg temmelig glad i Tom McRae :rødme: Tori Amos er magisk, og jeg liker også Petter Carlsen, Damien Rice og Thomas Dybdahl. Og Mugison, han er finingen sin, han
Mio Skrevet 17. januar 2010 #11 Skrevet 17. januar 2010 Jeg liker veldig godt musikken til Vic Chesnutt - som dessverre døde i julen. Har vært på et par konserter med denne lille mannen i rullestol, som også var halvveis lam i armene og hånda men likevel kunne få frem vidunderlig musikk med gitaren og stemmen sin og trollbandt publikum. Så skjønn. Om man kan si noe sånt om han. Skal sjekke ut denne karen mer. Spennende stemme. Litt mindre ru versjon av Dylan kanskje. Er forresten glad i Dylan. Rihanna er vel ikke singer/songwriter vel? Bare singer? Men enig i at låta er bra. En annen bra låt er denne syns jeg. http://www.youtube.com/watch?v=gchUIwBps2k (Hvordan får man direktevideo inn her?)
Meaty Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Så skjønn. Om man kan si noe sånt om han. Skal sjekke ut denne karen mer. Spennende stemme. Litt mindre ru versjon av Dylan kanskje. Så fint at du likte Vic! Men hjerteskjærende å tenke på at han aldri skal lage mer musikk... Her står det hvordan du kan poste videoer rett i innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå