Supramundane Skrevet 11. januar 2010 #1 Del Skrevet 11. januar 2010 Herregud!! Hvor har det blitt av Purple Haze? Krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 11. januar 2010 #2 Del Skrevet 11. januar 2010 Lurer også på hva som skjedde....? Hallo??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. januar 2010 #3 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg savner deg også, Purple Haze! Ingen som vet hva som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 11. januar 2010 #4 Del Skrevet 11. januar 2010 Hææ? Har det skjedd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 #5 Del Skrevet 11. januar 2010 Kom tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 11. januar 2010 #6 Del Skrevet 11. januar 2010 Hun flyttet vel for noen dager siden såvidt jeg fikk med meg, kan det ha noe med det å gjøre? jeg har også lagt merke til at hun er borte.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 11. januar 2010 Tror ikke det.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. januar 2010 #8 Del Skrevet 12. januar 2010 Hun flyttet og har vært på etter det - så hva har skjedd nå??? Plutselig var hun slettet jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. februar 2010 #9 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Alt er bra med Purple Haze, så slapp helt av Hun har flyttet langt unna, men i helga er hun her i byen, så hun kom innom jobb idag Fikk pratet masse med henne, og alt er bra og kjærligheten blomstrer! Hun ble bare litt lei KG, og det er mye nytt som har skjedd og skjer, så det har nok vært litt mye nå. Men da vet dere at alt er bra, hun sa jeg måtte si ifra Endret 19. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. februar 2010 #10 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk skal du ha, Minttu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 20. februar 2010 #11 Del Skrevet 20. februar 2010 Åhh så bra med en oppdatering! Jeg var bekymret for henne siden hun forsvant så plutslig. un var så flink med å alltid ha noe fornuftig å si. Hun forvant samme sag som jeg hadde ul og jeg hadde gledet meg til å fortelle henne at det skulle komme en ny prins. Hn hadde liksom vært der fra den første mistanken om graviditet og frem til hun forsvant. Hils henne! (nok en gang kjekt at du oppdaterte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 22. juni 2010 #12 Del Skrevet 22. juni 2010 Da er jeg tilbake - i ny drakt Ser at noen lurte på hvor det ble av meg, og det var koselig å se at jeg var savnet. Slettet meg bare i full fart, da det var mye som skjedde rundt meg en periode. Håper noen av de jeg hadde "kontakt" med her, er her fortsatt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. juni 2010 #13 Del Skrevet 22. juni 2010 så glad ble jeg ---> :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 22. juni 2010 #14 Del Skrevet 22. juni 2010 Så koselig da, MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dhanu Skrevet 22. juni 2010 #15 Del Skrevet 22. juni 2010 Supert! Velkommen tilbake! (gamle salma) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 22. juni 2010 #16 Del Skrevet 22. juni 2010 Tusen takk, Dhanu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå