Gå til innhold

Youtubetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant ingen youtubetråd, så jeg starta en selv!

Sett en interessant video på youtube? Del den med oss her! Du kan også poste låter!

Alle husker vel "Fresh Prince In Bel-Air"? En litt alternativ versjon til introsangen, hehe: http://www.youtube.com/watch?v=ZGoLCva7bZg

Endret av Ovnsrør
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir ihvertfall aldri lei Surprised Kitty!!

Den har sikkert mange fått med seg nå, men den er bare så herlig :hoho:
Skrevet
jeg blir ihvertfall aldri lei Surprised Kitty!!
Den har sikkert mange fått med seg nå, men den er bare så herlig :hoho:

Haha! Den fikk meg til å tenke på denne:

rfh4Mhp-a6U

Skrevet

Ellers kan dere lære hvordan man legger inn video rett i tråden slik jeg gjorde hvis dere leser her. Det er veldig enkelt! :)

Skrevet

Ninjakatten:

muLIPWjks_M&feature=related

Skrevet

Synd at man ikke sender den i Norge. Den begynner å bli noen år, men den er like morsom for det om:)

Skrevet

Synd at man ikke sender den i Norge. Den begynner å bli noen år, men den er like morsom for det om:)

De sendte den i Norge for mange år siden - jeg husker jeg pleide å se på.

Skrevet
De sendte den i Norge for mange år siden - jeg husker jeg pleide å se på.

Bare så dumt at de ikke sender den nå. Hadde vært en fin avveksling fra f.eks. Friends o.l. som stadig vekk går i reprise.

Skrevet (endret)

For det om? Uansett, mener du vel. :gjeiper:

Men jeg er helt enig, Ellen var en kjempefin serie! :jepp: Jeg var heldig da jeg var i USA, jeg fant hele sesong 1 til bare 5 dollar. Et kupp, med andre ord. :)

Det jeg husker aller best er vel da hun skal fortelle en venn at hun er lesbisk. Hun står tilfeldigvis i nærheten av en mikrofon på en flyplass, og selvfølgelig går nyheten ut over høyttaleranlegget.

Endret av Meaty
Skrevet
For det om? Uansett, mener du vel. :gjeiper:

Men jeg er helt enig, Ellen var en kjempefin serie! :jepp: Jeg var heldig da jeg var i USA, jeg fant hele sesong 1 til bare 5 dollar. Et kupp, med andre ord. :)

Det jeg husker aller best er vel da hun skal fortelle en venn at hun er lesbisk. Hun står tilfeldigvis i nærheten av en mikrofon på en flyplass, og selvfølgelig går nyheten ut over høyttaleranlegget.

Nei, mener for det om. Er jo derfor jeg skriver det.

Den scenen er første gang hun forteller andre at hun er lesbisk.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Nei, mener for det om. Er jo derfor jeg skriver det.

Den scenen er første gang hun forteller andre at hun er lesbisk.

Skriv og si hva du vil, du. Men "for det om" er det ingenting som heter. Kutt ut "om", så blir det riktig. I den aktuelle setningen kunne du også ha skrevet "allikevel" eller "likevel".

Endret av Belladonna
Skrevet
Skriv og si hva du vil, du. Men "for det om" er det ingenting som heter. Kutt ut "om", så blir det riktig. I den aktuelle setningen kunne du også ha skrevet "allikevel" eller "likevel".

Så flott! Da har dere funnet gramatiske feil hos meg. Håper vi kan avslutte dette nå, og slutte med slike unødvendige avsporinger.

Skrevet

Hehehe, den med Hjelmeset var søt.

Rammstein vs. Cookie monster!

1ZeciX-3wfs

Skrevet
Så flott! Da har dere funnet gramatiske feil hos meg. Håper vi kan avslutte dette nå, og slutte med slike unødvendige avsporinger.

Beklager, det var min feil. Det var ikke meningen å fornærme noen. Men, tilbake til temaet:

Her er et klipp fra det jeg mener er verdens morsomste film! This is spinal tap. "Who's in here? No one. And in here, there is a little guy, look!" :skratte:

ardysVzHwSA

Skrevet

tgbNymZ7vqY

Skrevet

Denne bør alle ha!

0kmrFBnrkqg

Skrevet

xTmAe50JOIE

Skrevet

Del 1 av en kortfilm-triologi fra Lingvistikerlauget i Bodø. En hyllest til visesangeren Terje Nilsen, spilt av hans nevø Terje Berg.

OxHx9HtE8Ks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...