Ovnsrør Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Fant ingen youtubetråd, så jeg starta en selv! Sett en interessant video på youtube? Del den med oss her! Du kan også poste låter! Alle husker vel "Fresh Prince In Bel-Air"? En litt alternativ versjon til introsangen, hehe: http://www.youtube.com/watch?v=ZGoLCva7bZg Endret 11. januar 2010 av Ovnsrør
HumleJenta Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 jeg blir ihvertfall aldri lei Surprised Kitty!! Den har sikkert mange fått med seg nå, men den er bare så herlig
Meaty Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 jeg blir ihvertfall aldri lei Surprised Kitty!! Den har sikkert mange fått med seg nå, men den er bare så herlig Haha! Den fikk meg til å tenke på denne: rfh4Mhp-a6U
Meaty Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Ellers kan dere lære hvordan man legger inn video rett i tråden slik jeg gjorde hvis dere leser her. Det er veldig enkelt!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Ninjakatten: muLIPWjks_M&feature=related
Berentsens Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Synd at man ikke sender den i Norge. Den begynner å bli noen år, men den er like morsom for det om:)
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Synd at man ikke sender den i Norge. Den begynner å bli noen år, men den er like morsom for det om:) De sendte den i Norge for mange år siden - jeg husker jeg pleide å se på.
Berentsens Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 De sendte den i Norge for mange år siden - jeg husker jeg pleide å se på. Bare så dumt at de ikke sender den nå. Hadde vært en fin avveksling fra f.eks. Friends o.l. som stadig vekk går i reprise.
Meaty Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 (endret) Synd at man ikke sender den i Norge. Den begynner å bli noen år, men den er like morsom for det om:) For det om? Uansett, mener du vel. :gjeiper: Men jeg er helt enig, Ellen var en kjempefin serie! Jeg var heldig da jeg var i USA, jeg fant hele sesong 1 til bare 5 dollar. Et kupp, med andre ord. Det jeg husker aller best er vel da hun skal fortelle en venn at hun er lesbisk. Hun står tilfeldigvis i nærheten av en mikrofon på en flyplass, og selvfølgelig går nyheten ut over høyttaleranlegget. Endret 12. januar 2010 av Meaty
Berentsens Skrevet 13. januar 2010 #11 Skrevet 13. januar 2010 For det om? Uansett, mener du vel. :gjeiper: Men jeg er helt enig, Ellen var en kjempefin serie! Jeg var heldig da jeg var i USA, jeg fant hele sesong 1 til bare 5 dollar. Et kupp, med andre ord. Det jeg husker aller best er vel da hun skal fortelle en venn at hun er lesbisk. Hun står tilfeldigvis i nærheten av en mikrofon på en flyplass, og selvfølgelig går nyheten ut over høyttaleranlegget. Nei, mener for det om. Er jo derfor jeg skriver det. Den scenen er første gang hun forteller andre at hun er lesbisk.
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2010 #12 Skrevet 13. januar 2010 (endret) Nei, mener for det om. Er jo derfor jeg skriver det. Den scenen er første gang hun forteller andre at hun er lesbisk. Skriv og si hva du vil, du. Men "for det om" er det ingenting som heter. Kutt ut "om", så blir det riktig. I den aktuelle setningen kunne du også ha skrevet "allikevel" eller "likevel". Endret 13. januar 2010 av Belladonna
Berentsens Skrevet 13. januar 2010 #13 Skrevet 13. januar 2010 Skriv og si hva du vil, du. Men "for det om" er det ingenting som heter. Kutt ut "om", så blir det riktig. I den aktuelle setningen kunne du også ha skrevet "allikevel" eller "likevel". Så flott! Da har dere funnet gramatiske feil hos meg. Håper vi kan avslutte dette nå, og slutte med slike unødvendige avsporinger.
Bloodless Skrevet 14. januar 2010 #14 Skrevet 14. januar 2010 Hehehe, den med Hjelmeset var søt. Rammstein vs. Cookie monster! 1ZeciX-3wfs
Meaty Skrevet 14. januar 2010 #15 Skrevet 14. januar 2010 Så flott! Da har dere funnet gramatiske feil hos meg. Håper vi kan avslutte dette nå, og slutte med slike unødvendige avsporinger. Beklager, det var min feil. Det var ikke meningen å fornærme noen. Men, tilbake til temaet: Her er et klipp fra det jeg mener er verdens morsomste film! This is spinal tap. "Who's in here? No one. And in here, there is a little guy, look!" ardysVzHwSA
Gjest T Skrevet 17. januar 2010 #20 Skrevet 17. januar 2010 Del 1 av en kortfilm-triologi fra Lingvistikerlauget i Bodø. En hyllest til visesangeren Terje Nilsen, spilt av hans nevø Terje Berg. OxHx9HtE8Ks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå