Duracella Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Det kom noen gule flekker etter jeg strøk den. Det er sikkert svi-flekker, men jeg aner ikke hvordan jeg fikk til det. Hva kan gjøres for å få det bort?
Modic Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Må nok vaske den på nytt. Prøv å vaske den på nytt. Da går det som regel av. Dessuten er Vanish veldig fin på flekker.
Duracella Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2010 Prøv å vaske den på nytt. Da går det som regel av. Dessuten er Vanish veldig fin på flekker. Tilogmed på svi-flekker? Jeg trodde det var vanskeligere å få bort enn andre matflekker o.l.
Rosalie Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Er det sviflekker, går det ikke å få det av, desverre.
Modic Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Er det sviflekker, går det ikke å få det av, desverre. Nei, hvis det er sviflekker er det verre. Men ofte er det bare misfarging fra strykejernet. Mulig klor kan ta sviflekkene, hvis det er det det er, men jeg ville forsøkt å vaske først, i tilfelle det bare er misfarging. Har i alle fall opplevd det selv, mange ganger.
Betina Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Det samme skjedde med min skjorte. Mormor tar seg av alt med min bunad, da hun syr både skjorter og caper, så hun er ekspert på område Hun vasket den bare på nytt og den var så god som ny!
Duracella Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2010 ååå, det fins håp! HÅPER jeg :D
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Ring og spør på Husfliden! Fryktelig dumt å prøve flekkmiddel el.l. som ødelegger skjorten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå