suzie Skrevet 30. august 2003 #1 Skrevet 30. august 2003 Hei. Er det noen som vet om en frisør i trondheim som ikke tar 400 for en klipp...? ser ut som en sopp på hodet og har dårlig råd for øyeblikket... Suzie
Redhead Skrevet 30. august 2003 #2 Skrevet 30. august 2003 Mange salonger har lærlinger som klipper til redusert pris. Prøv f.eks OK frisører på Solsiden.
-hild Skrevet 31. august 2003 #3 Skrevet 31. august 2003 Da jeg studerte i Trondheim gikk jeg ofte til Ruby frisørteam som ligger i Prinsensgt. (med utg.pkt i Trondheim torg, gå ut ved elefanten, kryss Prinsensgt og da er du der) De er ikke så himla dyre (i hvertfall ikke før) - og klippen blir bra :-) MIn favoritt der var Anita - Vibeke er også dyktig Lykke til!
Cecilie Skrevet 31. august 2003 #4 Skrevet 31. august 2003 Selv sverger jeg til H2. Men her kommer du neppe under 400,- Løsningen kan derfor være H2 frisørskole , de har svært gunstige priser (enkelte ting er jo til og med gratis). Har flere venner som pleier å gå dit, og de har alltid vært fornøyde med både sluttresultatet og prisen.
Gjest Cleopatra Skrevet 31. august 2003 #5 Skrevet 31. august 2003 (endret) ..... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå