Gjest Gjest_stressa_* Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Var på fest her i helga, og meg og samboer kunne ikke holde oss.. Gikk inn på et rom å satte i gang, fulle og fine som vi var.. Plutslig åpna døre seg og en mann kom inn, han smelte fort igjen døra for å si det sånn.. hehe Han gikke ned å fortalte dette til resten å festen. Og det var krise for meg, såvidt jeg turte å gå inn på festen igjen! Og gjett om jeg ble mobba av kompisene til min mann.. Vi er 25 og 32 år, voksne folk.. Men ble såå flaut for meg. Jeg tulla med og lo av det hele(lata som jeg tok det med et smil) Men dette er ille for meg! Hva skal jeg gjøre? Bare prøve å glemme det hele? Samboeren min sier bare at "pff, ikke noe å tenke på det"...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Glem det, er ingenting du kan gjøre med det nå likevel. Gjort er gjort.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Dobbelpost. Endret 11. januar 2010 av Syrin_Ulven
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 hehe.tror jeg hadde vært noe flau da ja.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 bare prøv å ikke tenke så mye på det, og husk å låse døra neste gang
Gjest Gjest_stressa_* Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Huff så flaut altså, gruer meg til å se de folka igjen.. Selv om de sikkert trodde jeg bare lo med.. Men det går skikkelig inn på meg.. Men jeg kan vel ikke gjøre så mye med det nå.. Gjort er gjort..
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Det spørs litt på om festen var hjemme hos dere eller hos noen andre? Jeg hadde blitt rimelig irritert om noen hadde sneket seg inn på vårt(mitt og sambo's) soverom og hatt seg når vi hadde fest!
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Haha, vittig! Noe liknende skjedde med meg og kjæresten på fredag. Vi var på fest, og jeg hadde drukket vin(må nevnes at jeg blir veldig kosete av vin!), og etter en stund kunne jeg bare ikke holde meg, og dro ham med inn på badet for en liten runde. Vi må ha vært helt i vår egen verden, for vi hørte ikke at folk sto i dokø utenfor og hadde banket på! Etter kanskje 25-30 min hadde det samlet seg endel folk der, og folk lurte på om det gikk bra med personen på do :gjeiper: De hentet hun som hadde festen, og hun banket på og ropte"går det bra der inne? Trenger du noe hjelp?". Jeg og kjæresten var helt sjokka, hadde jo ikke hørt de som sto der ute! Men det endte jo med at vi måtte luske ut til ansamlingen der utenfor...var rimelig rød i fjeset da ja!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Det kunne vært verre. Tenk på hun som har startet en tråd om at hun har spist busemann mens den nye kjæresten så det. Det er verre... Det hadde også vært verre om du hadde gått på rommet med en som ikke var kjæresten din. Så hvis du tenker sånn på det, så har du vært ganske heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå