Gjest irritert Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Kan en minibank som fungerer sluke et visakort når jeg har penger på konto og kortet skal være gyldig? Utløpsdato først i 2012. Jeg trykket at jeg ikke ville ha kvittering, og fikk verken kvittering, penger eller kort men bare en beskjed om å kontakte banken. Minibanken begynte å pipe/ule. Kortet var da cirka 2 millimeter ute før det forsvant inn igjen. Minibanken tilhører ikke min bank. Skal jeg ringe banken som eier minibanken?
Gjest Gjest_Heidi Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Kan en minibank som fungerer sluke et visakort når jeg har penger på konto og kortet skal være gyldig? Utløpsdato først i 2012. Jeg trykket at jeg ikke ville ha kvittering, og fikk verken kvittering, penger eller kort men bare en beskjed om å kontakte banken. Minibanken begynte å pipe/ule. Kortet var da cirka 2 millimeter ute før det forsvant inn igjen. Minibanken tilhører ikke min bank. Skal jeg ringe banken som eier minibanken? Dette skjedde med meg en gang, jeg skjønte ingenting. Siden sluttet det andre kortet mitt å virke på betalingsterminaler. Det viste seg at etter grunnen var en reise til England flere måneder før, banken min hadde bestemt seg for å kutte alle kort som hadde blitt brukt i UK på grund av svindler som som florerte akuratt da. Men de sa ingenting til meg. Bestill nye kort i banken din.
Gjest ts Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Dette skjedde med meg en gang, jeg skjønte ingenting. Siden sluttet det andre kortet mitt å virke på betalingsterminaler. Det viste seg at etter grunnen var en reise til England flere måneder før, banken min hadde bestemt seg for å kutte alle kort som hadde blitt brukt i UK på grund av svindler som som florerte akuratt da. Men de sa ingenting til meg. Bestill nye kort i banken din. Da ringer jeg min egen bank først og ber de om å ikke sperre kortet, til jeg har ringt tilbake når nytt kort kommer i posten. Etterpå ringer jeg banken som har minibanken (det skjedde i helga mens banken var stengt) og drar dit og henter kortet eller ber de sende det. Er svaret at det må være noe feil med kortet og ikke med minibanken?
Gjest ts Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Jeg var i utlandet i sommer, men burde ikke banken kontakte meg og sende meg nytt kort før de stenger av kortet?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Jeg var i utlandet i sommer, men burde ikke banken kontakte meg og sende meg nytt kort før de stenger av kortet? De burde, men jeg blir konstant skuffet og overasket over slike ting. Banken stenger kort uten å si ifra til kundene sine, vi står uten penger helt plutselig. Legekontoret mitt flyttet uten å si ifra til meg, jeg sto plutselig på trappa med en livstruende reaksjon på et vepsestikk og lurte på hvorfor de ikke skrev hvor de hadde flyttet på plakaten de hadde hengt opp. Ikke forvent for mye av folk, de skuffer konstant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå