Gjest Gjest_Tanja_* Skrevet 11. januar 2010 #41 Skrevet 11. januar 2010 1 fra meg. Liten spinkel gutt i mine øyne.
Pingting Skrevet 11. januar 2010 #42 Skrevet 11. januar 2010 Æh. Det kommer an på hvordan man ser på det? Pen: 7 Sexy: 2 Kjekk: 5 Attraktiv: 4
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #43 Skrevet 11. januar 2010 1 fra meg. Liten spinkel gutt i mine øyne. Liten og spinkel. 186 og størrelse large er ikke liten og spinkel. Noen liker vel Tore Skoglund typen, men det gjør ikke jeg. Hvor gamle er dere? 40+ hele gjengen? Endrer smaken seg med årene? Personlig liker jeg ikke menn på 35+, de har ofte ufrisk hud.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #44 Skrevet 11. januar 2010 Liten og spinkel. 186 og størrelse large er ikke liten og spinkel. Noen liker vel Tore Skoglund typen, men det gjør ikke jeg. Hvor gamle er dere? 40+ hele gjengen? Endrer smaken seg med årene? Personlig liker jeg ikke menn på 35+, de har ofte ufrisk hud. Man får tro det har gått over til DU er 35+ da..
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #45 Skrevet 11. januar 2010 Man får tro det har gått over til DU er 35+ da.. Vel, nå er jeg 21. Jeg kjenner ingen i min vennekrets som tenner på gamlisser. Det kommer vel med årene, seksualiteten blir vel litt påvirket av ens egen alder. Men foreløpig synes jeg ikke Russel Crowe typen er attraktiv. Nei, gi meg heller en fresh 20-åring med perfekte kinnben og perfekt kjeve og med glødende hud, da kan dere ha Chuck Norris og Hulk Hogan for dere selv. Kan ikke helt se hvorfor så mange tenner på feite menn.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #46 Skrevet 11. januar 2010 Det er vel KG-kvinnene som har utropt Aksel Hennie til Norges heiteste, vel vi på utsiden forstår ikke helt hva dere mener.
Gjest Vaarsang Skrevet 11. januar 2010 #47 Skrevet 11. januar 2010 Bare Hugh Jackman typen som duger? Hadde dere samme preferanser for 25 år siden? Har smaken deres endret seg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå