Gå til innhold

Hvor pen er han?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 - altfor spinkel og pislete. Liker menn, ikke guttevalper!

Skrevet

Ville sagt han var litt femiladd!

Hadde ikke offra mer enn ett blikk kanskje.

Husker ikke hva som var dårligs,går ut fra at det var en.

0,75

Skrevet
Jeg vet ikke jeg. Objektivt er han kanskje en pen fyr, men han er ikke attraktiv for meg, så jeg ser ikke på ham som pen. Kanskje en 2er eller 3er...ikke fordi han er stygg, for det er han ikke, men fordi han er stygg for meg, om du skjønner hva jeg mener :gjeiper:

Enig i dette.

Skrevet

For ung... for smal..for..rar. Som ei sånn prøvedokke man ser i butikkvinduene. Men jeg liker sånne menn som Wolverine. Grovere, bredere, ikke så glatte som jenter i ansiktet. Menn som ser ut som (og som KAN) reparere ting som går i stykker. :skratte:

Skrevet

For ung og spinkel.

Skjønner at noen kan syns han er pen, men jeg syns ikke han er tiltrekkende. Gir han 3-4.

Skrevet (endret)

Jeg synes caramiacaramella sa det godt.

Han er virkelig ikke min type, og dermed ikke pen eller attraktiv i mine øyne. Faktisk heller det motsatte; direkte uattraktiv.

Endret av kisskissbangbang
Skrevet
Jeg vet ikke jeg. Objektivt er han kanskje en pen fyr, men han er ikke attraktiv for meg, så jeg ser ikke på ham som pen. Kanskje en 2er eller 3er...ikke fordi han er stygg, for det er han ikke, men fordi han er stygg for meg, om du skjønner hva jeg mener :gjeiper:

Signerer dette.

Det er ikke ofte jeg ser menn som er så pene at jeg ser 2 ganger på dem.

Skrevet

Jeg synest at han er en 6, pen, men ikke noen jeg hadde snudd meg etter, men det er smak og behag. En helt normal gutt som for meg er litt for ung, og det sure ansiktsuttrykket gjør ikke noe for meg..smilet og personligheten er ufattelig viktig. (er 27)

Skrevet

6,7 kanskje..

det var litt vel dumboører ja.. og ganske spinkel.

ansiktet var pent.

Skrevet

5. Jeg ser at han ikke er stygg, men han er for tynn og "pen" til at jeg kunne funnet ham attraktiv.

Skrevet

Det er litt interessant at dere mener det dere mener. Jeg har alltid hørt at kvinner flest likte menn som Orlando Bloom, Jude Law og Johnny Depp. Brad Pitt er heller ikke spesielt maskulin av seg, men allikevel topper disse menneskene alle spørreundersøkelser om hvem kvinner flest vil ligge med. Er det ikke paradoks at ikke Bruce Willis eller Chuck Norris kommer høyere opp? Noen kvinner tiltrekkes nok av folk som ser litt mer brutale og grovbarkete ut (fengselsfugler? :gjeiper:?), men det er mindretallet. Majorteten liker pretty boys, men ikke her på KG tydeligvis.

PS! Fyren er 186 og kraftigere enn gjennomsnittet. Klærne skaper mannen, vet dere. Johnny Depp er bare 178 og tynn som ei høvelflis, allikevel elsker kvinnene han.

Skrevet
For ung... for smal..for..rar. Som ei sånn prøvedokke man ser i butikkvinduene. Men jeg liker sånne menn som Wolverine. Grovere, bredere, ikke så glatte som jenter i ansiktet. Menn som ser ut som (og som KAN) reparere ting som går i stykker. :skratte:

Hvorfor vil så mange kvinner ha en vaktmester når de er på jakt etter en mann?

Skrevet
Det er litt interessant at dere mener det dere mener. Jeg har alltid hørt at kvinner flest likte menn som Orlando Bloom, Jude Law og Johnny Depp. Brad Pitt er heller ikke spesielt maskulin av seg, men allikevel topper disse menneskene alle spørreundersøkelser om hvem kvinner flest vil ligge med. Er det ikke paradoks at ikke Bruce Willis eller Chuck Norris kommer høyere opp? Noen kvinner tiltrekkes nok av folk som ser litt mer brutale og grovbarkete ut (fengselsfugler? :gjeiper:?), men det er mindretallet. Majorteten liker pretty boys, men ikke her på KG tydeligvis.

PS! Fyren er 186 og kraftigere enn gjennomsnittet. Klærne skaper mannen, vet dere. Johnny Depp er bare 178 og tynn som ei høvelflis, allikevel elsker kvinnene han.

Både Jude Law og Brad Pitt er penere i ansiktet enn denne karen her - kroppen ser man jo ikke? Orlando Bloom og Johnny Depp synes jeg ikke er pene. Heller ikke Ashton Kutcher som 'alle' synes er pen. Det er sjeldent at jeg synes gutter med brune øyne er pene egentlig. Bortsett fra samboeren min da :fnise:

Gjest nobilian
Skrevet
Det er litt interessant at dere mener det dere mener. Jeg har alltid hørt at kvinner flest likte menn som Orlando Bloom, Jude Law og Johnny Depp. Brad Pitt er heller ikke spesielt maskulin av seg,

Sjelden jeg mener stort om menns utseende, men det er way off å sammenligne Depp, Law og Bloom med Pitt. Hvordan de tre første skal klassifiseres legger jeg meg ikke borti, men sistnevnte ER maskulin, og det var det.

Ang modellen du legger ut bilde av; han er en pen gutt.

Han er likevel ikke så uvanlig pen som flere vil ha det til; styling og coaching på ansiktsuttrykk og attitude er en "fordel" folk i den bransjen har, i samme setting ville ufattelig mange norske gutter og jenter sett veldig bra ut.

Gjest Gjest_pingpong_*
Skrevet
Jeg ville ALDRI snudd meg etter han på gata. Ser jo at han er vakker, men synes ikke han er det minste pen. Nada interessant.

Sign

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...