Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 Hei, Hvor pen på en skala fra 1-10 vil dere plassere han? http://farm3.static.flickr.com/2622/385845..._4cf15f38f7.jpg
Gjest Gjestfrid Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 10 Om dette er kjæresten din, så har du absolutt skutt gullfuglen. Det er sjelden jeg ser så pene gutter på byen. Han har litt sånn Johnny Depp look.
fin_bil Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 8 Fine ansiktstrekk men jeg syntes han så litt vel spinkel ut. også klarte jeg ikke la være å stirre på dumbo øra ;p Men pen var han jo
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 2-3. Veldig spinkel og litt utstikkende ører fikk han til å se litt rar ut..
Gjest Gjest_Oslojente_* Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Ansiktsmessig en klar 10-er (helt perfekt). Men han bør nok trene litt og om han gidder avstive ørene. Alt i alt en sterk 9-er, det vil si godt kjærestemateriale.
Gjest Gjest_Oslojente_* Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 2-3. Veldig spinkel og litt utstikkende ører fikk han til å se litt rar ut.. Vel, men hva er 2-3 for deg? Antar at 99 % av norske menn er 1-ere da?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 2-3. Veldig spinkel og litt utstikkende ører fikk han til å se litt rar ut.. Jeg er klar over at skjønnhetsidealet er svært subjektivt, men en gutt med det ansiktet er så langt fra en ener som det går an å komme. Hva legger du i skalaen? Hva er en 5 f.eks? Selv som mann ser jeg at dette er en type som mange kvinner ville ha snudd seg etter på gaten, og det gjør de definitivt ikke etter personer som mange klassifiserer som 2-er (ala Lars Sponheim el. Moskva Marit). Har hør t et sted at Bondevik er en god 4-er. Jaja.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Vel, men hva er 2-3 for deg? Antar at 99 % av norske menn er 1-ere da? Oi, skulle stå 3-4. Nja... Vil ikkje si 99% er 1'ere, de er litt meir spredd ut over.
Gjest Sterk_mann Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 Takk, Syrin! Jeg er så hoppende glad over å se hva du skriver. Endelig har man forstått det vi kroppsbyggere har forfektet hele tiden, at det ikke er ansiktet men kroppen som teller.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Det er vanskelig å bedømme hvor kraftig han egentlig er pga klærne. Er ikke sikkert at han er så veldig spinkel.
Gjest Vaarsang Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 (endret) Hahaha, når man ser hvor mange som synes Petter Northug er sexy så begynner man å lure. Gutten som det refereres til virker definitivt mye tynnere enn han er på grunn av klærnes beskaffenhet (han kan faktisk være rimelig kraftig). Han ser ut som en typisk modell som går på catwalken i Milano. Det er faktisk in å være tynn blant mannlige modeller, men han her er da vitterlig ikke tynn. Jaja, noen dundrer liker bamsebrakar og synes det er topp,alle må da ha lov til å synes at kjæresten sin er en tier. Jeg vet av erfaring at kvinnfolk flest egentlig er mest opptatt av ansiktet, selv om de ofte i ren selvmedlidenhet trøster seg selv med at kjæresten i alle fall har en grei kropp. Man kommer mye lengre med et flott ansikt enn en flott kropp blant menn. I tillegg har menn noe som heter testosteron som kan gjøre mye med skulderbredden om det skulle representere et problem. Hva ville en valgt, Johnny Depp (som er definitivt enda tynnere og lavere enn han fyren her) eller Arild Hulken Haugan? Hahahaha. Hva angår ørene, er det ikke vanskelig å få ordnet de. Takk for dagens latter. Endret 11. januar 2010 av Vaarsang
Gjest caramiacaramella Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Jeg vet ikke jeg. Objektivt er han kanskje en pen fyr, men han er ikke attraktiv for meg, så jeg ser ikke på ham som pen. Kanskje en 2er eller 3er...ikke fordi han er stygg, for det er han ikke, men fordi han er stygg for meg, om du skjønner hva jeg mener :gjeiper: Synes bare han ser pretensiøs og fæl ut, som om han prøver skikkelig hardt å være kul...det er uattraktivt for min del.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tror kjendisstatus har veldig mye å si for hvordan kvinner oppfatter menn. Har det dreiet seg om en høyst attraktiv dame, så hadde samtlige menn med en gang sagt at hun var svært pen. Det finnes ikke forskjeller på 7-8 poeng basert på subjektive preferanser (hensyn til personlighet f.eks). Kvinner tenker, han så slem ut, menn tenker hun ser kanskje slem ut, men jeg skal ha meg med henne. Dette er bra nytt for stygge menn, her kan dere gjøre med personligheten deres, øke den sosioøkonomiske statusen (gjør som Northug). Jaja, har man deilig dame, så må man være deilig selv. Hørt sånt tull! Det er nok mye verre å være stygg dame enn stygg mann.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2010 #15 Skrevet 11. januar 2010 3. Men hva gjør Karl Lagerfeld galt? Hvorfor plukker han ut bare 2-ere og 3-ere? Så Armani, Gucci og Versace har valgt feil strategi? De har ikke peiling på hva som selger? Rart det at dere kjøper parfymer og dresser til herrene deres som slike guttehvalper reklamerer for. Jeg trodde egentlig at de store motehusene bare ville tjene mest mulig penger, men så hadde de oversett at det er den vanlige mannen i gaten som selger mest. Tipper salget dobler seg når Tufte-gjengen reklamerer for Louis Vuitton klokker.
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 11. januar 2010 #16 Skrevet 11. januar 2010 Men hva gjør Karl Lagerfeld galt? Hvorfor plukker han ut bare 2-ere og 3-ere? Så Armani, Gucci og Versace har valgt feil strategi? De har ikke peiling på hva som selger? Rart det at dere kjøper parfymer og dresser til herrene deres som slike guttehvalper reklamerer for. Jeg trodde egentlig at de store motehusene bare ville tjene mest mulig penger, men så hadde de oversett at det er den vanlige mannen i gaten som selger mest. Tipper salget dobler seg når Tufte-gjengen reklamerer for Louis Vuitton klokker. Det er en vesentlig forskjell på de som modellene som reklamerer for dresser og parfyme. Parfymer skal gjerne framstilles som sexy, og da velges det naturlig nok menn som har litt muskler og ser bra ut i f.eks. bare undertøyet. Det samme gjelder undertøy. Bare se på Calvin Klein-modellene! Karl Lagerfeldt er vel også rimelig kjent for å velge nesten døde modeller, fordi han syns det er ekkelt med fett på de personene som skal vise klærne hans. Dette er også noe å ta i betraktning; når man selger KLÆR skal man være en kleshenger. Så lenge man får klærne til å se bra ut spiller det "ingen trille" hvordan man selv ser ut. Og det som tydeligvis får klærne til å se bra ut er radmagre gutter og jenter..
Perledrøm Skrevet 11. januar 2010 #18 Skrevet 11. januar 2010 Men hva gjør Karl Lagerfeld galt? Hvorfor plukker han ut bare 2-ere og 3-ere? Så Armani, Gucci og Versace har valgt feil strategi? De har ikke peiling på hva som selger? Rart det at dere kjøper parfymer og dresser til herrene deres som slike guttehvalper reklamerer for. Jeg trodde egentlig at de store motehusene bare ville tjene mest mulig penger, men så hadde de oversett at det er den vanlige mannen i gaten som selger mest. Tipper salget dobler seg når Tufte-gjengen reklamerer for Louis Vuitton klokker. Jeg vet ikke hva han gjør galt. Slike gutter gjør ingenting for meg. Sånn er det bare. Og jeg kjøper ikke parfymer og dresser til herren min, det klarer han fint å gjøre selv Nå er det heller ikke kjæreste-potensialet til modellen som avgjør hvorvidt jeg liker et produkt eller ikke. Det er noe med disse perfekte mannedukkene som jeg ikke liker - de er for perfekte, og det appellerer ikke til meg. Da vil jeg heller ha en fet grisebonde med bart og caps - faktisk.
kanel23 Skrevet 11. januar 2010 #19 Skrevet 11. januar 2010 Jeg er klar over at skjønnhetsidealet er svært subjektivt, men en gutt med det ansiktet er så langt fra en ener som det går an å komme. Hva legger du i skalaen? Hva er en 5 f.eks? Selv som mann ser jeg at dette er en type som mange kvinner ville ha snudd seg etter på gaten, og det gjør de definitivt ikke etter personer som mange klassifiserer som 2-er (ala Lars Sponheim el. Moskva Marit). Har hør t et sted at Bondevik er en god 4-er. Jaja. Jeg ville ALDRI snudd meg etter han på gata. Ser jo at han er vakker, men synes ikke han er det minste pen. Nada interessant.
Gjest Mann26 Skrevet 11. januar 2010 #20 Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes ikke noe om utseende hans i det hele tatt :-) Jeg gir han en 3er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå