Gå til innhold

Øl, tanker, og diverse

Ovnsrør

Anbefalte innlegg

Heisann! Er ny på forumet, får se på dette som introduksjonstråden min! Vet ikke hvordan jeg skal få introdusert meg uten å avsløre meg selv, så vi lar det være slik.

Vet ikke om det er andre menn som skriver dagbok her inne, men synes det hadde vært spennende for meg å prøve! Kanskje litt interessant for dere også?

VI PRØVER! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en dag i denne kalde byen.. Drittlei av kulden nå! Drømmer veldig om å reise til en varm plass for tiden, men vet ikke om økonomien strekker helt til..

Har dere en plass dere drømmer om i denne vinterkulden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 2stk som vil være med på forumreisen min allerede! Ikke dårlig.. : D

Sendte en pakke for første gang idag, greit å få et innblikk i hvordan postsystemet egentlig fungerer! Det neste blir et brev.. For et spennende liv, haha!

Dere som leser dette, hva mener dere om verneplikt? Er den fremdeles nødvendig, eller kan den avskaffes uten negative konsekvenser? Selv mener jeg sistnevnte.. Krig er ikke som det en gang var, vi trenger ikke lenger et stort forsvar. Det vi trenger er et moderne, spesialisert forsvar med folk som er interessert i det de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på! Spennende med mannfolk som skriver dagbøk :nigo:

Det å drømme seg vekk i kulda er ikke alltid så dumt, det blir kanskje en smule kaldt her i Norge.. Varmere strøk frister!!! :ler:

Verneplikt = tull! :P

Ha en fine kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel ikke helt troen på verneplikt. I mitt hode høres det bedre ut med et betalt forsvar, altså at man har det som jobb. Med en grei lønn og litt frynsegoder er det vel mange som ville valgt den karrieren selv også? Kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig, de kunne lett fått med seg folk på en annen måte enn tvang..

Speaking of tvang, i morgen skal jeg på innrykk! Skal gjøre meg fortjent til en Oscar med skuespillet mitt, jeg skal IKKE inn i militæret!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som en hvit Morgan Freeman, jeg kom meg forbi 1 lege og 2 psykologer! Kanskje jeg skulle blitt skuespiller..?

Herlig å få militærbyrden av skuldrene mine, nå kan jeg endelig begynne å søke jobb! Vurderer å bli mobilvekter, men har og lyst på en oljerelatert jobb mtp at jeg stiller sterkt i bransjen med et fagbrev.. Vanskelig valg dette her, får følge med på finn.no og i aviser fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Jojo, sant nok.. Here it goes, den edru versjonen!

Veldig frustrert over noe som skjedde igår. Traff ei nydelig jente på våren sist år, og har snakket med henne så og si hver dag siden. Telefonregningen min er i taket, haha.. Problemet vårt er avstand, vi bor på forskjellig side av landet, men fremdeles har vi veldig god kontakt. Reiser til hverandre, og har det kjempefint sammen. Vi kan ligge oppe hele natta og snakke, vi matcher veldig bra på personlighet og kjemi, og ting er generelt bare bra.. Men det er avstanden som holder oss fra å eventuelt kunne bli et par! Jeg kom hjem igår kveld etter å ha hatt en herlig uke hos henne.. Vi sendte et par meldinger etter jeg kom hjem (begge skulle på byen), og rundt 3 inatt fikk jeg en melding som sa "jeg har rota med ...". Dette var tydeligvis en melding som ikke skulle til meg. Hu hadde rota med denne personen tidligere på året, før vi holder på som nå, og har vært veldig betatt av han.. Hun sier at det ikke betydde noe, at hun ikke liker ham lenger, at det kun var ett minutts svakhet. Jeg vet at vi ikke er sammen, så er det galt av meg å bli oppriktig lei meg over dette? Hun er den beste personen jeg noengang har truffet, men jeg vil ikke være nervøs når hun er ute pga hun kanskje blir "svak" når hun treffer en.. Dette skjedde 8 timer etter jeg reiste, hvem vet hva som kan skje neste helg? Jeg vil bare glemme det, og fortsette som før, men hvor sterk er hun for andre? Tenker og på viss det hadde blitt noe mer mellom oss, om den svakheten hadde forsvunnet? Trodde jeg visste hvor hun sto angående dette, vi har snakket om utroskap og hvor mye vi hater det, men så dette.. (I know, det er ikke utroskap fra hennes side, jeg tenker bare litt lenger..)

Så jeg vet ikke, hun angrer, og jeg vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å legge det i fortiden.. Liker henne så utrolig godt, glad i henne, og er rettogslett blitt forelska. Roser lukter ikke alltid like godt..

Endret av Ovnsrør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

Vel, jeg tenker umiddelbart at her har hun dummet seg kraftig ut. Å rote med en annen fyr rett etter at du har dratt syns jeg ikke er kurant. Selv om dere ikke har "opplest og vedtatt" at dere er sammen, så hadde jo du tydeligvis noen forventninger til henne/dere. Hvordan hadde hun følt det hvis det var du som hadde rotet med noen? Hun hadde sikkert ikke likt det, kanskje følt seg litt brukt? Litt lurt? Ikke godt å si, men jeg vil tippe det i alle fall.

Det er i alle fall ikke galt å bli lei seg for dette, det hadde i alle fall jeg blitt.

Hvis dere hadde blitt sammen, hadde du klart å legge fra deg denne følelsen med å ikke vite hvor du har henne da? Det er vanskelig å vite om det kommer til å skje igjen eller ikke, men på den andre siden kan det jo hende at hun føler seg noe friere, nettopp fordi forholdet deres ikke er "definert"?

Hva med å ta en prat da.. ? Hvorfor kan dere ikke være sammen selv om det er avstand? Kan du flytte? Kan hun?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis dere hadde blitt sammen, hadde du klart å legge fra deg denne følelsen med å ikke vite hvor du har henne da?"

Det er det jeg er usikker på! Men innerst inne tror jeg egentlig at jeg kan stole på henne..

Hvordan kan du sette rammer på et slikt forhold egentlig? Jeg er livredd for at hun skal føle seg kvalt, og dermed miste interessen..

Hun har vært i avstandforhold før, og har bare negative erfaringer med det, så det er uaktuelt.

Jeg har muligheten til å flytte, men dumt å flytte fra alt man har viss man ikke vet om det kommer til å fungere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er dumt hvis det ikke funker, men da kan du eventuelt bare flytte tilbake igjen. Hvis begge er fornøyd med et avstandsforhold (selv om dere ikke kaller det det), så er jo alt fint. Men det er mulig å ha det enda bare sammen, kanskje? Jeg gamblet selv, og flyttet hit jeg bor nå, pga en mann. Og det har jeg aldri angret på.. Jeg sa til meg selv før jeg flyttet at dersom det ikke funker, så flytter jeg bare igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...