Gå til innhold

Verdens beste date.

Gjest -Utloggetnå-

Anbefalte innlegg

Gjest -Utloggetnå-

Nå har jeg hatt den fineste helga på lenge. Utlogga nå bare sånn i tilfellet. :)

Laget den kongemiddagen som var overraskende vellykket til en fantastisk gutt som jeg hadde noe på gang med for mange år siden.

Inviterte ham hjem til meg for en uke siden, og han sa ja! Han var en smule stresset i starten, men han fikk roet seg.

Vi pratet og lo, hørte på musikk og koste oss fra klokka 7 til klokka 0400. Litt fysisk kontakt men ingenting direkte.

Spurte om han ville overnatte på sofaen. Kaldt var det så jeg fikk ikke sove av den dårlige samvittigheten for at han lå og frøs uten dyne. Så hev på meg pysj og sa han fikk dele dyne med meg. Der sov vi noen timer, sov mye bedre med ham i senga(hadde på forhånd sagt at det ikke ble noe mer). Deretter lå vi å prata lenge, koste litt. Han vegret seg for å ta på meg, litt forsiktig av og til. Men jeg fikk ta så mye jeg ville jeg!

Vi lå lenge, helt til vi var så sultne at det var nok. :) Så lagde jeg frokost til ham og han var hos meg helt til klokka 1800. :) Da måtte han gå, skulle opp tidlig.

Men han er litt utenfor min liga, damene som likern er søte små 20 åringer. Eneste jeg har å fare med er personlighet og kanskje litt ekstra. Men er ikke så pen som de unge damene på facebooken hans.

Føler meg som en fjortis rett og slett.

Men det er litt godt og, endelig en jeg kjenner jeg liker godt som ikke har et problem.

Men! Vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg, han bor litt langt unna og jeg har ikke bil. Så vet ikke helt hva som skjer videre. Har lyst å henge mer med ham, og han sa han hadde lyst å henge med meg.

Aner ikke hva jeg vil med denne posten egentlig. Kanskje bare dele litt, og høre hva dere syns? Er det rett av meg å føle meg såpass usikker mht til de yngre damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De yngre damene?

Hvor gammel er dere?

Hvorfor ble det ikke noe mer sist dere holdt på?

Du har jo ikke noe å tape, så hvorfor ikke bare høre om han vil komme på besøk igjen en kveld om ikke så lenge, så får du jo ganske enkelt svaret på det du lurer på da.

Å bekymre seg for hvem han har på facebook er i mine øyne bare tåpelig. Jeg har selv masse jenter som venner på facebook, men det betyr jo ikke noe mer enn at de er bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er klar for ett fast og seriøst forhold, en livspartner. Så kan jo du helt klart tilby noe de yngre damene skal slite med å matche! ;) Husk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yvonne:

Det ble ikke noe mer med oss fordi han skulle flytte til utlandet med en kompis og jeg skulle flytte hjem. Dette er nå 7-8 år siden.

Jeg er litt forelska kjenner jeg, han er en fantastisk gutt/mann. Akkurat sånn som ungdommen likar! ;)

Han sa ja til å gå på en 4-5 dater med meg, spurte ham rett ut jeg.

Har lyst å bli godt kjent med ham, den han er nå i dag. Redd kanskje ikke alle aspekter med livet hans passer inn i mitt livssyn. Men tviler på at alle aspekter hos meg passer inn hos ham heller.

Vet jeg ikke skal bry meg om facebooken hans, har selv mange menn der jeg ikke har noen interesse av. Men, føler man seg som en fjortis så blir man automatisk usikker.

Men det er litt godt og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Nå har jeg hatt den fineste helga på lenge. Utlogga nå bare sånn i tilfellet. :)

Laget den kongemiddagen som var overraskende vellykket til en fantastisk gutt som jeg hadde noe på gang med for mange år siden.

Inviterte ham hjem til meg for en uke siden, og han sa ja! Han var en smule stresset i starten, men han fikk roet seg.

Vi pratet og lo, hørte på musikk og koste oss fra klokka 7 til klokka 0400. Litt fysisk kontakt men ingenting direkte.

Spurte om han ville overnatte på sofaen. Kaldt var det så jeg fikk ikke sove av den dårlige samvittigheten for at han lå og frøs uten dyne. Så hev på meg pysj og sa han fikk dele dyne med meg. Der sov vi noen timer, sov mye bedre med ham i senga(hadde på forhånd sagt at det ikke ble noe mer). Deretter lå vi å prata lenge, koste litt. Han vegret seg for å ta på meg, litt forsiktig av og til. Men jeg fikk ta så mye jeg ville jeg!

Vi lå lenge, helt til vi var så sultne at det var nok. :) Så lagde jeg frokost til ham og han var hos meg helt til klokka 1800. :) Da måtte han gå, skulle opp tidlig.

Men han er litt utenfor min liga, damene som likern er søte små 20 åringer. Eneste jeg har å fare med er personlighet og kanskje litt ekstra. Men er ikke så pen som de unge damene på facebooken hans.

Føler meg som en fjortis rett og slett.

Men det er litt godt og, endelig en jeg kjenner jeg liker godt som ikke har et problem.

Men! Vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg, han bor litt langt unna og jeg har ikke bil. Så vet ikke helt hva som skjer videre. Har lyst å henge mer med ham, og han sa han hadde lyst å henge med meg.

Aner ikke hva jeg vil med denne posten egentlig. Kanskje bare dele litt, og høre hva dere syns? Er det rett av meg å føle meg såpass usikker mht til de yngre damene?

De bildene som legges ut på face-book av de yngre damene, er sikkert ikke bilder av når de står opp etter en natt med lite søvn, usminket og med øyne de nesten ikke får opp, så tror du kan slappe av.

Du hadde jo sagt at du ikke ville ha sex/noe mer, så han respekterte vel bare ønsket ditt?

Hvorfor har du foreslått 4-5 møter? Hvis det ikke var han som sa det? Det holder med å foreslå å møtes, så kan dere ta det derfra. Nye forhold er alltid et usikkert terreng, det er ikke noe du er alene om.

Er du forelsket, så minn deg på å ikke ta det så alvorlig før du blir mer kjent med han og ser hvordan forholdet utvikler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa til ham at det ikke ble noe sex fordi jeg ville mer enn bare det med ham enn det, så ja, han respekterte det knallgodt. :) Jeg har ikke den selvkontrollen.

Det var vel for å sondere terrenget jeg spurte om han ville gå på en 4-5 dater. :) Høre om det var en engangsgreie eller om jeg kunne bli litt mer optimist.

Er ikke så flink til sånn dategreier. Har vel vært i et forhold så og si kontinuerlig siste 7-8 årene.

Forrige gang vi "datet" eller "hadde noe på gang" så tok jeg det smertelig med ro siden vi begge visste at vi skulle reise hvert til vårt.

Kommer nok til å roe meg litt nå fremover. Har masse aktiviteter på gang, og vet ikke helt når jeg kan finne tid til neste date. :( Så spørs det om det passer inn i hans aktiviteter! Skal ikke være lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg ville lagt så mye vekt på at han har unge jenter som venner på FB. Finnes faktisk gutter/menn som vil ha noe mer i livet ;) Slapp av og nyt det, bruk tid på å bli kjent og se hvor det fører dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...