Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Nå har jeg lest mange innlegg om Praha, og lest masse om denne vakre byen. Er det noen som har vært der om vinteren? Og hvilke hotell er midt i sentrum, som er billige? :-)

Lyst å overraske sambo med en liten tur, men det er så vanskelig å finne by - tenkte at Praha var best for en student og lommeboka - og det virket som om det var så mange som var fornøyd, at valget falt på det :rødme:

Endret av ninuska_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der på sommeren 2005 og det var en helt nyyydelig by :rødme: så jeg bestemte meg for at dit skulle jeg tilbake med en kjæreste en gang!

Så det fikk sambo i julegave ;) vi reiser den 27! Betalte 3700 kr inkl flybilletter og 4 netter på 4-stjerners hotell midt i shoppinggata inkl frokost :) du får det vel ganske mye billigere nå siden norwegian har salg!

www.hotels.com har billige hotellrom, tror jeg betaler 311 kr natta inkl frokost ;)

Skrevet

Jeg har sett mange hoteller, men jeg får ikke helt taket på hva som er sentrum :sjenert:

Skrevet

Hvis du går på hotels.com så kan du velge hvor nærme du vil at hotellet skal være sentrum :)

Nove Mesto er forresten den nye sentrumen av Praha, hvor du finner butikkene og kjøpesentrene, og Stare Mesto er gamlebyen :) Tror de regner ut hvor langt det er ifra Nove Mesto :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...