AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #681 Del Skrevet 23. januar 2011 *Burt's Bees Radiant body lotion (lukter godt!) *Bare minerals clear radiance all over face colour (har brukt før og liker godt) *Trilogy Vital moisturising cream (ganske god og lukter godt (minner om spenesolkrem til kyr ), men jeg trenger kanskje litt ekstra om vinteren, særlig når jeg sitter ørten timer i tørr luft på universitetet og hjemme) venter på : *Burt's Bees dusjsåpe med peppermynte og rosmarin *Phyto PhytoSesame Masque Hydrating Conditioner Disse har jeg ikke prøvd før. Må stoppes snart jeg også... men trenger en ny maskara og noen sminkekoster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 25. januar 2011 #682 Del Skrevet 25. januar 2011 Rens og toner fra Matis, samt peeling fra Matis! Fikk pakken i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 25. januar 2011 #683 Del Skrevet 25. januar 2011 Matis Reponse Purete Intensive Purifying Serum Matis Reponse Delicate Delicate Moisturising Cream Bare Escentuals i.d bareMinerals Matte Foundation Lockable Sifter (Stod mellom denne eller EMD..spent på resultatet,er skeptisk!) Marrakesh Oil (Gleder meg til å prøve,hørt mye bra!) Mister Mascara Pop Up Powder Brush (Den så så søt ut..) Redken Scalp Relief Soothing Balance Shampoo ( Min stakkars røde hodebunn...har enda ikke funnet noen shampoo som forebygger rødheten så krysser fingra for denne) Bestilte igår så jeg får vel smøre meg med litt tålmodighet før dette dumper ned i postkassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 25. januar 2011 #684 Del Skrevet 25. januar 2011 YSL touche éclat (Elsker den!) YSL mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 25. januar 2011 #685 Del Skrevet 25. januar 2011 MD Formulations Face and Body Scrub MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Spray fra prettyskin4less.com Første gang jeg bestiller fra denne siden. Blir spennende å se om den unngår å bli stoppet i tollen og om jeg i det heletatt får varene ;-) Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 29. januar 2011 #686 Del Skrevet 29. januar 2011 Desert Essence coconut conditioner fra iherb.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 29. januar 2011 #687 Del Skrevet 29. januar 2011 Bestilte meg dermalogica sin active moist. Gir den en ny sjangse nå som våren nermer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 29. januar 2011 #688 Del Skrevet 29. januar 2011 Liten pakke fra iHerb - kokossmør, sheasmør (noen som har link til uraffinert sheasmør derifra forresten??), jojobaolje og en leppepomade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 29. januar 2011 #689 Del Skrevet 29. januar 2011 *Decleor Harmonie Calm Soothing Milky Cream (forhåpentligvis gir den masse fuktighet, og legger ikke igjen en seig hinne på huden). *MAC #130 børste (tiltenkt brukt til mineralfoundation.) *Essie neglelakker fra vårkolleksjonen: Nice is nice og Kisses and bises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YouJewel Skrevet 29. januar 2011 #690 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Laguna bronzer (fra Nars) Endelig!! Smashbox primer - den med dermaxyl kompleks NYX Paletter i Strike a Pose og Champagne og Kvaiar (en med farger og en i bruntoner) Nyx MegaShine glosser i Miami Babe og Tanned - nøytrale farger (edit; uten shimmer) -Blush i Taupe - Perfekt å legge som kontur. -Løsvipper i 110 Endret 29. januar 2011 av YouJewel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 29. januar 2011 #691 Del Skrevet 29. januar 2011 Decleor Hydra Floral Emulsion Pureology conditioner Jojobaolje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2011 #692 Del Skrevet 30. januar 2011 Big shampo Skin Drink fuktighetskrem Begge fra www.lushnorge.no Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaH Skrevet 30. januar 2011 #693 Del Skrevet 30. januar 2011 5 stk China Glaze neglelakker Lavera Body Spa Organic Apricot & Almond Blossom Body Lotion Weleda Sea Buckthorn Hand Cream Fushi Organic Hydrating Lip Balm MD Formulations Vit-A-Plus Firming Treatment Masque Seche Vite Dry Fast Top Coat Essie neglelakk i Sew Psyched blitt litt netthandel shopping denne uka ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villrips Skrevet 30. januar 2011 #694 Del Skrevet 30. januar 2011 Hydra Floral Moisturising Mask fra Cheapsmells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. januar 2011 #695 Del Skrevet 30. januar 2011 2 stk Burts Bees lypsylar med granateple, håndkrem og lebepomade med aloe vera frå Schwartz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 30. januar 2011 #696 Del Skrevet 30. januar 2011 Dermalogica serum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 31. januar 2011 #697 Del Skrevet 31. januar 2011 2 all over color stick : lilac petal og pink lemonade vippetang mineral booster mist spray under eye concealer og highlighter Matte Finisher Clear Nail Polish neglelakk: innocent, dezert haze og lilac mineral foundation og concealer og mineraløyeskygge temptress alt fra elf =) Har bestilt så mye fra de til nå, og jeg bruker nesten aldri sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiorCherie Skrevet 31. januar 2011 #698 Del Skrevet 31. januar 2011 En rekke hårprodukter fra Paul Mitchell som jeg bestilte fra Lookfantastic (som aldri dukker opp, har gått en mnd nå ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 1. februar 2011 #699 Del Skrevet 1. februar 2011 Har bestilt Too Faced Natural Eye og Romantic Eye Kit fra MakeupMekka + Eco Tools powder brush. Gleder meg! En rekke hårprodukter fra Paul Mitchell som jeg bestilte fra Lookfantastic (som aldri dukker opp, har gått en mnd nå ). Tell me about it! Er en mnd. siden jeg også bestilte, og begynner å bli dritt lei av å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiorCherie Skrevet 1. februar 2011 #700 Del Skrevet 1. februar 2011 Seche vite topcoat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå