Amantha Skrevet 30. september #5962 Skrevet 30. september De her: Er fullstendig avhengig av Biodance produktene, spesielt den der, så derfor så mange. 2 1
MarianneE Skrevet 1. oktober #5963 Skrevet 1. oktober https://www.kicks.no/sensai-awakening-creamy-eye-essence-20-ml En skikkelig utskeielse i går. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #5964 Skrevet 4. oktober https://greenspirit.no/dry-spell-torr-flassende-hud Denne serien. Spesielt glad i toneren Anonymkode: c1e42...5eb
enkefru Skrevet 4. oktober #5965 Skrevet 4. oktober Kjøpte en dagkrem fra Korres i går, tilbud på Vita (miracle milk til kr 328,- nå). Prøvde på arm først, kjentes grei ut, tok på i dag og den kjenns fet og ekkel ut. Mulig den gjør godt da. Skal gi den en sjanse. Har vært på leit siden min favoritt fra Ole Henriksen forsvant. Har prøvd en fra Biotherm og, men nei… 😒 1
Capazitet Skrevet 9. oktober #5971 Skrevet 9. oktober Trish skrev (7 minutter siden): Essencemaskaraane er kjempegode : ) 2
Trish Skrevet 9. oktober #5972 Skrevet 9. oktober Capazitet skrev (5 minutter siden): Essencemaskaraane er kjempegode : ) De er det😁 har brukt den grønne lash princess fast lenge, og er nysgjerrig på å prøve den nye tubing maskaraen:) 1
Capazitet Skrevet 9. oktober #5973 Skrevet 9. oktober Trish skrev (5 minutter siden): De er det😁 har brukt den grønne lash princess fast lenge, og er nysgjerrig på å prøve den nye tubing maskaraen:) Eg brukar Lash Princess Sculpted for tida. Fornøgd! Og latterleg låg pris 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #5976 Skrevet 16. oktober Capazitet skrev (På 9.10.2025 den 18.58): Essencemaskaraane er kjempegode : ) Trish skrev (På 9.10.2025 den 18.50): Hvor kjøper du disse maskaraene? Anonymkode: fcfb5...0d5
Trish Skrevet 16. oktober #5977 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor kjøper du disse maskaraene? Anonymkode: fcfb5...0d5 Jeg kjøpte de på Lyko (nett) men de er sikkert tilgjengelige i andre nettbutikker også 1
Capazitet Skrevet 16. oktober #5978 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor kjøper du disse maskaraene? Anonymkode: fcfb5...0d5 Eg kjøper mine på Lyko.no, men dei har dei på BliVakker, NordicFeel/Blush og Luxplus. Om du har Dollarstore der du bur kan du finna eit utvalg Essence produkter der og, men dei er som regel ganske utplukka i utvalget.
kaledonia Skrevet 16. oktober #5979 Skrevet 16. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor kjøper du disse maskaraene? Anonymkode: fcfb5...0d5 Dollarstore selger Essence. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå