MarianneE Skrevet 18. september #5942 Skrevet 18. september https://www.kicks.no/beauty-advent-calendar-the-supreme-beauty-calendar-2025-the-supreme-beauty-calendar-2025 https://www.kicks.no/armani-eye-tint-22m-deep-nude https://www.kicks.no/dior-creme-abricot-strengthening-nail-care-creme-abricot-strengthening-nail-care?search-query=abrico 1 2
Hydrium Skrevet 19. september #5944 Skrevet 19. september To super kjedelige produkter fra farmasiet 😄 1 2
MarianneE Skrevet 19. september #5945 Skrevet 19. september Hydrium skrev (5 timer siden): To super kjedelige produkter fra farmasiet 😄 Noen ganger må man prioritere det fornuftige og. Uansett hvor kjedelig det er. 1 1
mereo Skrevet 20. september #5946 Skrevet 20. september Hydrium skrev (23 timer siden): To super kjedelige produkter fra farmasiet 😄 Men den sjampoen er jo gull selvom den kanskje er kjedelig! 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #5948 Skrevet 22. september Hvordan er body shop eller rituals sine kalendere? Ønsker noen produkter med god lukt, men er ikke så kjent med produktene deres. Anonymkode: 785bc...9b1
AnonymBruker Skrevet 22. september #5949 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan er body shop eller rituals sine kalendere? Ønsker noen produkter med god lukt, men er ikke så kjent med produktene deres. Anonymkode: 785bc...9b1 Oi feil tråd! Anonymkode: 785bc...9b1
AnonymBruker Skrevet 26. september #5951 Skrevet 26. september Roci skrev (På 14.5.2025 den 10.22): GF-serum fra The Ordinary: Kan jeg spørre om du vet hvordan dette er i forhold til Bioeffects EGF-serum? Huden min eeelsker det, men ikke lommeboka. 😅 Anonymkode: 10dba...802
Roci Skrevet 26. september #5952 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre om du vet hvordan dette er i forhold til Bioeffects EGF-serum? Huden min eeelsker det, men ikke lommeboka. 😅 Anonymkode: 10dba...802 Nå er det lenge siden jeg prøvde BioEffects, så det er vanskelig å sammenligne. Jeg er uansett veldig fornøyd med TO GF Solution 15 %🙂 Ingrediensmessig er det ikke de helt store forskjellene - BioEffect inneholder både glycerin og hyaluronsyre for ekstra fukt, mens TO inneholder kun glycerin. Begge inneholder vekstfaktor fra bygg (sh-Oligopeptide-1), serumet fra TO inneholder også to andre oligopeptider i tillegg, mens BioEffect også inneholder byggekstrakt. Og så inneholder begge produktene vann samt stabiliserende og konserverende ingredienser. Jeg tenker at serumet fra TO er såpass rimelig i innkjøp at du rett og slett kan gi det et forsøk🙂 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #5953 Skrevet 26. september Roci skrev (1 time siden): Nå er det lenge siden jeg prøvde BioEffects, så det er vanskelig å sammenligne. Jeg er uansett veldig fornøyd med TO GF Solution 15 %🙂 Ingrediensmessig er det ikke de helt store forskjellene - BioEffect inneholder både glycerin og hyaluronsyre for ekstra fukt, mens TO inneholder kun glycerin. Begge inneholder vekstfaktor fra bygg (sh-Oligopeptide-1), serumet fra TO inneholder også to andre oligopeptider i tillegg, mens BioEffect også inneholder byggekstrakt. Og så inneholder begge produktene vann samt stabiliserende og konserverende ingredienser. Jeg tenker at serumet fra TO er såpass rimelig i innkjøp at du rett og slett kan gi det et forsøk🙂 Absolutt! Tusen takk for hjelpsomt svar! Anonymkode: 10dba...802
Roci Skrevet 26. september #5954 Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Absolutt! Tusen takk for hjelpsomt svar! Anonymkode: 10dba...802 Bare hyggelig🥰 1
Cecilie82 Skrevet 26. september #5955 Skrevet 26. september Et par produkter til håret fra Komé. Spent på å prøve de ut 1
AnonymBruker Skrevet 26. september #5956 Skrevet 26. september Kjøpte denne. Ikke testet enda så vet ikke om jeg blir fornøyd. Anonymkode: c7326...ec8
MarianneE Skrevet 27. september #5957 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjøpte denne. Ikke testet enda så vet ikke om jeg blir fornøyd. Anonymkode: c7326...ec8 Ei jeg kjenner sverger til denne og er kjempe fornøyd. Hun ser litt tan ut uten at det ropes selvbruning 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september #5958 Skrevet 27. september Phoenix Heart skrev (På 19.9.2025 den 13.50): Min favorittbørste. Men tok meg ett år før jeg forstod at den orange kulen kan dras ut - og er en pinne du enkelt kan rense børsten med 😂 Anonymkode: 96ae4...b68 1 1
Cecilie82 Skrevet 27. september #5959 Skrevet 27. september Biotherm aquasource hydra barrier cream 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå