MarianneE Skrevet 20. august #5924 Skrevet 20. august Elsker disse, kjøpte to farger. Det straffer seg å jobbe vegg-i-vegg med Kicks. 2 1
Kullsyrevann Skrevet 21. august #5925 Skrevet 21. august Sonit skrev (På 18.8.2025 den 19.09): Haha! Jeg gikk amok på Luxplus i natt da jeg ikke fikk sove. Brukte også Tise kode. Ble nesten 6000 NOK... K18, Estee Lauder Night repair, Biodance masker, Zarkoperfume moleculær og litt annet. Tar et sånt raid der en gang i året, og melder meg ut igjen. Legger inn i kalender på mobilen Å få den pakken blir som julaften! Kjøpte tørrsjampoen fra K18 nylig. Hadde lyst til å sparke meg selv som kjøpte den i butikk da den først kom ut. Var jo halv pris på luxplus 😅 1
Sonit Skrevet 21. august #5926 Skrevet 21. august Kullsyrevann skrev (2 timer siden): Å få den pakken blir som julaften! Kjøpte tørrsjampoen fra K18 nylig. Hadde lyst til å sparke meg selv som kjøpte den i butikk da den først kom ut. Var jo halv pris på luxplus 😅 Ja Gleder meg, har vært så flink og brukt opp masse produkter i over ett år nå, så skal bli deilig med litt freshe og nye ting. I oktober begynner Beauty calenders å komme, og der klarer jeg neppe å styre meg i år heller... Men kjøper de som er bra, som Space NK og feks Bangerhead. Vi får se hva det blir i år, følger hun svenske Margaretha som åpner 1
Gjest Peanut Skrevet 30. august #5931 Skrevet 30. august De her: Nettopp testet Honey Aoud, og den er varm og lukter godt synes jeg ^^,
Jadasikkert29 Skrevet 30. august #5932 Skrevet 30. august (endret) Var tilbud så slo til på 2 parfymer jeg har ønsket meg en stund ☺️ Endret 30. august av Jadasikkert29 2 1 1
Gjest Peanut Skrevet 5. september #5935 Skrevet 5. september Glazed Donut. Sitter jo som støpt 😃 Kaffeparfyme!
Stinali Skrevet 10. september #5938 Skrevet 10. september Kjøpte denne neglelakken fra Dior på Taxfree. Fant den ikke tidligere her i Norge. https://www.johnlewis.com/dior-vernis-nail-glow-10ml/p110703201 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå