Miss_Sunshine* Skrevet 2. juli #5861 Skrevet 2. juli mereo skrev (19 timer siden): Når du vet hvordan ting smaker uten å smakt på det, det er ikke bra 😂 😖 Det er en ganske grei indikator på at man bør holde seg unna, ja. 😂 1
Peanut Skrevet 2. juli #5862 Skrevet 2. juli Var innom Diorbutikken på Steen og Strøm, så det ble: Dior Nail Glow Dior Coral Pop Dior Addict Lip Glow Butter i Toffee og Black Cherry Dior Addict Lip Glow Oil i Cherry ^^, 3 2
Stinali Skrevet 3. juli #5864 Skrevet 3. juli Capazitet skrev (På 1.7.2025 den 15.31): Hva synes du om den? Fargen på mascaraen vil passe øyenfargen min så fikk lyst til å teste denne. 1 1
Capazitet Skrevet 3. juli #5865 Skrevet 3. juli Har ikkje tatt den i bruk enno, men kan komma tilbake til kva eg syns etter kvart. Den var på tilbud så derfor greip eg sjansen 😊 1
Stinali Skrevet 3. juli #5866 Skrevet 3. juli Capazitet skrev (1 time siden): Har ikkje tatt den i bruk enno, men kan komma tilbake til kva eg syns etter kvart. Den var på tilbud så derfor greip eg sjansen 😊 Da ser jeg fram til du får testet den 🙂 1 1
Peanut Skrevet 3. juli #5867 Skrevet 3. juli Sonit skrev (6 timer siden): Det var en fin neglelakk! 😍🤩 5
Capazitet Skrevet 3. juli #5868 Skrevet 3. juli Stinali skrev (9 timer siden): Da ser jeg fram til du får testet den 🙂 God pris på den her Shiseido ControlledChaos MascaraInk 03 Purple | Blush.no 1
Sonit Skrevet 3. juli #5869 Skrevet 3. juli Peanut skrev (7 timer siden): Det var en fin neglelakk! 😍🤩 Ja. Spent på hvordan den blir på 🥰Har nylagt gelllakk så må vente en stund til
Stinali Skrevet 3. juli #5870 Skrevet 3. juli Capazitet skrev (7 timer siden): God pris på den her Shiseido ControlledChaos MascaraInk 03 Purple | Blush.no Takk 🙂 1
Capazitet Skrevet 3. juli #5871 Skrevet 3. juli Stinali skrev (47 minutter siden): Takk 🙂 Såg linken har forandra prisen no. Om du søker på Shiseido mascara purple på Google kan du få den til rundt 300,-. Sjekk forslaga som kjem opp 1
fugl fønix Skrevet 8. juli #5875 Skrevet 8. juli Capazitet skrev (3 timer siden): Den har jeg ikke sett før... hva dufter den, mango ? 1
Capazitet Skrevet 9. juli #5876 Skrevet 9. juli fugl fønix skrev (13 timer siden): Den har jeg ikke sett før... hva dufter den, mango ? Eg syns den luktar ananas først og så søt sitrus. Mi datter syns den lukta pære 🙂👃 1
Peanut Skrevet 9. juli #5877 Skrevet 9. juli Ifølge Fragrantica skal en ha duftnotene: Top notes are Grapefruit, Gooseberry and Peach; middle notes are Gentiana, Freesia and Peony; base notes are juniper berry, Benzoin, Musk, Amber and Sandalwood Høres ut som en skikkelig yummy combo og for en kul fasong ^^, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå