Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjermbilde 2025-06-19 161649.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjermbilde 2025-06-19 161042.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Denne parfymen og en peel-of mask fra BeautyAct til 70%rabatt

3605521816511-1.webp.3945833b5078476261ccb737cd3af851.webp

Endret av MarianneE
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hudpleie for tørre & såre neglbånd, kjøpt på Europris 😊20250621_172552.thumb.jpg.9330c3233ed056cba0adbcccf560784b.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Anglamark-Aftersun-aole-vera-400x400.png

Litt pleie til solbrent hud.

Anonymkode: 5ee07...c50

Skrevet (endret)

Jeg bruker nesten ikke sminke lenger, men fuktighetskrem bruker jeg. Denne er til ansiktet og er kjempegod. Svir ikke i øynene om man slumper til å få litt i øyekroken (som min forrige ansiktskrem gjorde).

A-Derma Biology

Kjøpes på apotek som f.eks her.

a-derma-a-dermaa-derma-biology-biology-r

Endret av Million
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Fra BeautyMall:
IMG_1352.thumb.jpeg.514c2cbe3ea288124adfc38bd5662559.jpeg

Fra Fredrik&Louisa:

IMG_1353.jpeg.3122c3f00eddcc3ba6856b0a18f5dd5f.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

5065974.jpg.450f37b43c1031d4d05c5f53e0d11a3a.jpgSKIN-PREP-Micellar-Solution-NEW-636x1920.thumb.png.95b3867bfb5a699104285f138e8c3c53.png31477581850102.thumb.jpg.ac43e8285ec1c44f4d9ff2cf36a07b05.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper de er gode, fikke de anbefalt 😊 (parfymefri)

Klairs Rich Moist Soothing Cream 80 mlKlairs Rich Moist Soothing Serum 80 ml

• Liker 3
Skrevet
Hydrium skrev (3 timer siden):

Klairs Rich Moist Soothing Cream 80 mlKlairs Rich Moist Soothing Serum 80 ml

Veldig gode produkter! Kremen gir masse fukt og litt fett og føles nydelig på huden. Serumet er også bra. Produkter som rett og slett gir huden omsorg. Har hatt gjenkjøp av kremen mange ganger til min tørre og modne hud. En liten anmeldelse fra meg der; håper du blir like fornøyd :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hydrium skrev (12 timer siden):

Jeg er helt avhenging av det serumet, superbra! Har ikke kremen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

På ferie i Portugal kom eg over Benamor, eit portugisisk merke og kjøpte ein av parfymane deiras.

IMG_3775.webp

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Screenshot_20250630_001448_Chrome.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Lipliner stain i fargen soft nude fra Huda beauty 😊

Screenshot_20250630_013544_Chrome.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

The Ritual of Yozakura foaming shower gel. Ble altså hoppende glad når jeg så at Rituals har fått inn denne serien igjen, og nå permanent! Tror dette er favoritt nummer to etter Karma-serien. 

Bean cleansing oil fra mixsoon. Kremrensen fra samme merke er min absolutte favoritt, så hadde høye forhåpninger til oljerensen også. Den fjerner sminke og solkrem greit, men guri land hvor parfymert den er! Altså, når jeg puster inn lukta så kjenner jeg smaken av den i munnen. Blir ikke gjenkjøp av denne.

Strengthening Rice Water fra Nude Beauty. Verdens beste balsamspray! Jeg som tidligere har måttet børste håret 4-5 ganger om dagen fordi jeg får så lett floker, har nå gått ned til 2 etter at jeg begynte med denne! Gir også fin glans til håret uten at det blir fortere fett av den grunn. Har bare brukt den i underkant av en måned, så hvor mye den styrker håret kan jeg ikke si så mye om. Lukter veldig likt den gule Natusan-sprayen som alle vi barna brukte på slutten av 90-tallet, så for min del kunne den godt ha luktet litt mer «frisør» kanskje. Utenom det, helt perfekt!

Balanceful Cica Toner Pads fra Torriden. Har slitt med å finne en kjemisk eksfoliering som ikke gir meg nupper, flassete hud eller utbrudd av rosacea. Disse er veldig milde, men utrolige effektive uten noen form for reaksjon. Bruker de 2 ganger i uken, og huden blir silkemyk og får den fineste gløden. Sminken blir også alltid  perfekt dagen etter! Kan ikke være uten disse i hudpleierutinen min! 💚

IMG_6506.webp

IMG_6507.webp

IMG_6508.webp

IMG_6509.webp

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjermbilde 2025-07-01 152838.png

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
Miss_Sunshine* skrev (1 time siden):

The Ritual of Yozakura foaming shower gel. Ble altså hoppende glad når jeg så at Rituals har fått inn denne serien igjen, og nå permanent! Tror dette er favoritt nummer to etter Karma-serien. 

Bean cleansing oil fra mixsoon. Kremrensen fra samme merke er min absolutte favoritt, så hadde høye forhåpninger til oljerensen også. Den fjerner sminke og solkrem greit, men guri land hvor parfymert den er! Altså, når jeg puster inn lukta så kjenner jeg smaken av den i munnen. Blir ikke gjenkjøp av denne.

Strengthening Rice Water fra Nude Beauty. Verdens beste balsamspray! Jeg som tidligere har måttet børste håret 4-5 ganger om dagen fordi jeg får så lett floker, har nå gått ned til 2 etter at jeg begynte med denne! Gir også fin glans til håret uten at det blir fortere fett av den grunn. Har bare brukt den i underkant av en måned, så hvor mye den styrker håret kan jeg ikke si så mye om. Lukter veldig likt den gule Natusan-sprayen som alle vi barna brukte på slutten av 90-tallet, så for min del kunne den godt ha luktet litt mer «frisør» kanskje. Utenom det, helt perfekt!

Balanceful Cica Toner Pads fra Torriden. Har slitt med å finne en kjemisk eksfoliering som ikke gir meg nupper, flassete hud eller utbrudd av rosacea. Disse er veldig milde, men utrolige effektive uten noen form for reaksjon. Bruker de 2 ganger i uken, og huden blir silkemyk og får den fineste gløden. Sminken blir også alltid  perfekt dagen etter! Kan ikke være uten disse i hudpleierutinen min! 💚

IMG_6506.webp

IMG_6507.webp

IMG_6508.webp

IMG_6509.webp

Jeg setter pris på god lukt av oljerensen min, men mistenker at den der da kan blir liiiiitt heavy?

Skrevet
mereo skrev (18 minutter siden):

Jeg setter pris på god lukt av oljerensen min, men mistenker at den der da kan blir liiiiitt heavy?

Ja, det ble for mye for meg i hvert fall. Kjente smaken i munnen og lukta lenge etterpå. 😬

• Liker 1
Skrevet
Miss_Sunshine* skrev (8 minutter siden):

Ja, det ble for mye for meg i hvert fall. Kjente smaken i munnen og lukta lenge etterpå. 😬

Når du vet hvordan ting smaker uten å smakt på det, det er ikke bra 😂 😖

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...