Blåsippa Skrevet 5. juni #5821 Skrevet 5. juni Hadde ikke råd til å kjøpe DRUNK ELEPHANT Virgin Marula Luxury Face Oil (30 ml - 835 kr), så da ble det: 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5822 Skrevet 5. juni Blåsippa skrev (2 timer siden): Hadde ikke råd til å kjøpe DRUNK ELEPHANT Virgin Marula Luxury Face Oil (30 ml - 835 kr), så da ble det: Hvordan bruker du den og hva hjelper den for/mot? Anonymkode: d24fb...9cd
kaledonia Skrevet 5. juni #5823 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan bruker du den og hva hjelper den for/mot? Anonymkode: d24fb...9cd Marulaolje er kjent for sin dype fuktighetsgivende effekt og evne til å styrke hudbarrieren, noe som gjør den til et godt valg for tørr eller moden hud og er veldig rik på Vitamin C og Oleic Acid. Den fungerer som et naturlig “lim” for ødelagt hudvev og sårhealing. Den reduserer rødhet i huden og irritasjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5824 Skrevet 5. juni kaledonia skrev (14 minutter siden): Marulaolje er kjent for sin dype fuktighetsgivende effekt og evne til å styrke hudbarrieren, noe som gjør den til et godt valg for tørr eller moden hud og er veldig rik på Vitamin C og Oleic Acid. Den fungerer som et naturlig “lim” for ødelagt hudvev og sårhealing. Den reduserer rødhet i huden og irritasjoner. Tusen takk Anonymkode: d24fb...9cd
Capazitet Skrevet 5. juni #5825 Skrevet 5. juni kaledonia skrev (7 timer siden): Marulaolje er kjent for sin dype fuktighetsgivende effekt og evne til å styrke hudbarrieren, noe som gjør den til et godt valg for tørr eller moden hud og er veldig rik på Vitamin C og Oleic Acid. Den fungerer som et naturlig “lim” for ødelagt hudvev og sårhealing. Den reduserer rødhet i huden og irritasjoner. Brukar du den som eit serum før dagkrem?
Harlekin Skrevet 6. juni #5826 Skrevet 6. juni (endret) Dette har jeg kjøpt: Det er Clinique Pink Honey leppestift, Dolce og Gabbana øyenskygger og leppestifter, Erborian fargekorrigerende krem, Estée Lauder nattmaske og serum og RMS krem highlighter palett. Jeg har brukt opp budsjettet mitt for i år Endret 6. juni av Harlekin 2 2
Sonit Skrevet 6. juni #5827 Skrevet 6. juni Litt sommerfresh fra Fredrik & Louisa: Er veldig spent på den blushen på flaske fra Chanel. Det øvrige er produkter jeg har brukt før. 1 1
kaledonia Skrevet 7. juni #5828 Skrevet 7. juni Capazitet skrev (På 5.6.2025 den 19.56): Brukar du den som eit serum før dagkrem? serum + nattkrem
MarianneE Skrevet 7. juni #5829 Skrevet 7. juni Harlekin skrev (På 6.6.2025 den 9.14): Jeg har brukt opp budsjettet mitt for i år Dét tror jeg på! 😄 2
Harlekin Skrevet 7. juni #5830 Skrevet 7. juni MarianneE skrev (46 minutter siden): Dét tror jeg på! 😄 Totalt oppbrukt 😄😄
AnonymBruker Skrevet 8. juni #5831 Skrevet 8. juni Laura Mercier Pressed Setting Powder Translucent og Benefit Benetint farge Rose. Anonymkode: 42d02...e3c 2
Kullsyrevann Skrevet 10. juni #5832 Skrevet 10. juni Blåsippa skrev (På 5.6.2025 den 10.18): Hadde ikke råd til å kjøpe DRUNK ELEPHANT Virgin Marula Luxury Face Oil (30 ml - 835 kr), så da ble det: Har hatt begge og det er seriøst ingen forskjell på de. Så det var et klokt valg 👏 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni #5834 Skrevet 16. juni Fikk levering fra Vossabia i dag: sjampo, såpe og ringblomstsalve. Sjampo og såpe derfra har jeg brukt en stund, men er spent på den salven. Anonymkode: 5ee07...c50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå