fugl fønix Skrevet 8. mai #5769 Skrevet 8. mai ( Maybelline Sky High Glitter mascara × 2, en blå + en lilla mascara. 2 × Isadora kajal pluss 2 neglelakk Depend. Kjøpt på Cubus. ) 1 1
Thjelp Skrevet 13. mai #5774 Skrevet 13. mai Jeg sliter fremdeles med at alt fra Fenty Beauty roper på meg😅 jeg er litt ny på blush men fargen er nydelig og den virker diskré men absolutt «buildable» viss en ønsker sterkere farge. Skal ut på skikkelig test til torsdag 1
Roci Skrevet 14. mai #5775 Skrevet 14. mai Fuktspray, er helt avhengig av denne: Retinalserum fra The Ordinary: GF-serum fra The Ordinary: 1 2 1
Magrat Skrevet 14. mai #5776 Skrevet 14. mai Roci skrev (11 timer siden): Fuktspray, er helt avhengig av denne: Retinalserum fra The Ordinary: GF-serum fra The Ordinary: Spennende!😀 Jeg er spent på hva du synes om Retinal 😀 Er på min andre pumpe, og begynner å se bra ting!😊 Har GF I skapet, men er litt redd for å bruke den😬 Hva tenker du? Er det trygt?
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5778 Skrevet 14. mai Klairs Rich Moist Soothing Cream og Klairs Freshly Juiced Vitamin E Mask. Anonymkode: f36e4...cab
Roci Skrevet 15. mai #5779 Skrevet 15. mai Magrat skrev (11 timer siden): Spennende!😀 Jeg er spent på hva du synes om Retinal 😀 Er på min andre pumpe, og begynner å se bra ting!😊 Har GF I skapet, men er litt redd for å bruke den😬 Hva tenker du? Er det trygt? Det er noen uker siden jeg fikk varene, så jeg har bare brukt retinal i noen uker, og så langt bare èn kveld i uka, men det ser ut til at huden min tåler den bra. Jeg har brukt retinol i mange år, så jeg ser vel egentlig på dette som en slags vedlikehold, og forventer ikke de helt store synlige resultatene Men vi får se! Jeg er på min andre flaske av GF-serumet nå, og ser absolutt en forbedring av huden i form av mer spenst, glød og jevnere hudtone, og det ser også ut som det begynnende "kreppet" på halsen er blitt mindre! Jeg har en litt sensitiv hud og tåler bl.a. ikke C-vitamin, men har ikke hatt noen problemer med GF. Bruker det de kveldene jeg ikke bruker retinal, og også om morgenen. Det fine med GF er at det kan kombineres med det meste, med unntak av eksfolierende syrer og enkelte former for C-vitamin. 1
Cockerlover Skrevet 15. mai #5780 Skrevet 15. mai Veldig smart sak. Fjerner hår i ansiktet umiddelbart helt smertefritt og etterlater seg ingen spor: Jeg synes mye av det som selges er bullshit, men akkurat denne er faktisk helt genial. Aldri mer pinsett i ansiktet, og aldri mer bart! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå