AnonymBruker Skrevet 1. april #5701 Del Skrevet 1. april Anonymkode: 66ef9...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 1. april #5702 Del Skrevet 1. april Måtte ha litt påfyll 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 1. april #5703 Del Skrevet 1. april 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april #5704 Del Skrevet 2. april Ikke kjøpt meg noe på 4 mnd så det ble en fuktighetsmaske fra Sensai. Fikk med et par småprodukter derfra på kjøpet og. https://www.kicks.no/sensai/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsmaske/sensai-cellular-performance-mask-100-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Skin Care&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwLO_BhB2EiwAx2e-36c1bhuAJiNZ0MteVU87qTMrACQW4yCUUX70j8GyGmrTkJeTq2olkBoCWecQAvD_BwE 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 2. april #5705 Del Skrevet 2. april MarianneE skrev (11 minutter siden): Ikke kjøpt meg noe på 4 mnd så det ble en fuktighetsmaske fra Sensai. Fikk med et par småprodukter derfra på kjøpet og. https://www.kicks.no/sensai/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsmaske/sensai-cellular-performance-mask-100-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Skin Care&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwLO_BhB2EiwAx2e-36c1bhuAJiNZ0MteVU87qTMrACQW4yCUUX70j8GyGmrTkJeTq2olkBoCWecQAvD_BwE Sensai er digg da 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april #5706 Del Skrevet 2. april fugl fønix skrev (1 time siden): Sensai er digg da 👍 Elsker Sensai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 3. april #5707 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 15.41): Anonymkode: 66ef9...0d2 Røk også på den under Kicks salget! Håper den er like fin som den ser ut. Giorgio Armani har aldri sviktet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 3. april #5708 Del Skrevet 3. april Hamstret tre flasker retinolserum (1%) fordi det snart blir reseptbelagt 😜 må bare bli ferdig med amming så skal jeg endelig få testet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet torsdag kl 15:07 #5709 Del Skrevet torsdag kl 15:07 Tjoheiii skrev (2 timer siden): Hamstret tre flasker retinolserum (1%) fordi det snart blir reseptbelagt 😜 må bare bli ferdig med amming så skal jeg endelig få testet det Du må ikke begynne rett på 1%! Retinol må trappes opp over tid... Og selv om retinol over 0,3 blir forbudt så kan du teste retinal som egentlig er bedre og gir raskere resultater 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:40 #5710 Del Skrevet torsdag kl 15:40 Jadasikkert29 skrev (32 minutter siden): Du må ikke begynne rett på 1%! Retinol må trappes opp over tid... Og selv om retinol over 0,3 blir forbudt så kan du teste retinal som egentlig er bedre og gir raskere resultater 😊 Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet torsdag kl 15:40 #5711 Del Skrevet torsdag kl 15:40 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3 Obs, denne skulle ikke være anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet torsdag kl 15:44 #5712 Del Skrevet torsdag kl 15:44 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3 Bra, måtte nesten bare si ifra sånn i tilfelle:p Retinal blir ikke reseptbelagt nei 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet torsdag kl 15:45 #5713 Del Skrevet torsdag kl 15:45 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3 https://utseende.no/blog/post/retinol-vs-retinal-hva-er-forskjellen?srsltid=AfmBOooygrsmLkcG4H6D0Ek1JRj-cQwqkXInQ0665uyNr6UmiDV5pA0g# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet torsdag kl 19:36 #5714 Del Skrevet torsdag kl 19:36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet torsdag kl 22:47 #5715 Del Skrevet torsdag kl 22:47 Second hand parfyme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet fredag kl 01:39 #5716 Del Skrevet fredag kl 01:39 Var på jobb i går og stakk hodet innom nabobutikken Kicks for å spørre om noe og så at de solgte ut rens og scrub fra Beautyact til 25 kroner tuben. Jeg røsket til meg 4 stykker. En av hver til 17åringen hjemme og meg. Et skikkelig røverkjøp https://www.kicks.no/beautyact/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsrens/rensegele/beautyact-3-aha-dual-peel-cleanser-100-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Skin Care&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw47i_BhBTEiwAaJfPphTvMaMuHObD9byycygsJGRKRwaQ9ZziJd9-Ls6-Lb0piQwrLtMs9hoCXIIQAvD_BwE 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 02:07 #5717 Del Skrevet fredag kl 02:07 Likte veldig godt solkremen. Lett og smøre ut og la seg fint under sminke. Serumet virker forløpig også bra. Var ikke klissete, men ser jo ikke resultater med det samme. Anonymkode: c8971...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet søndag kl 20:01 #5718 Del Skrevet søndag kl 20:01 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet i går, 11:35 #5719 Del Skrevet i går, 11:35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå