MarianneE Skrevet 2. april #5704 Skrevet 2. april Ikke kjøpt meg noe på 4 mnd så det ble en fuktighetsmaske fra Sensai. Fikk med et par småprodukter derfra på kjøpet og. https://www.kicks.no/sensai/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsmaske/sensai-cellular-performance-mask-100-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Skin Care&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwLO_BhB2EiwAx2e-36c1bhuAJiNZ0MteVU87qTMrACQW4yCUUX70j8GyGmrTkJeTq2olkBoCWecQAvD_BwE 2 2
fugl fønix Skrevet 2. april #5705 Skrevet 2. april MarianneE skrev (11 minutter siden): Ikke kjøpt meg noe på 4 mnd så det ble en fuktighetsmaske fra Sensai. Fikk med et par småprodukter derfra på kjøpet og. https://www.kicks.no/sensai/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsmaske/sensai-cellular-performance-mask-100-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Skin Care&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwwLO_BhB2EiwAx2e-36c1bhuAJiNZ0MteVU87qTMrACQW4yCUUX70j8GyGmrTkJeTq2olkBoCWecQAvD_BwE Sensai er digg da 👍
MarianneE Skrevet 2. april #5706 Skrevet 2. april fugl fønix skrev (1 time siden): Sensai er digg da 👍 Elsker Sensai 1
Kullsyrevann Skrevet 3. april #5707 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 15.41): Anonymkode: 66ef9...0d2 Røk også på den under Kicks salget! Håper den er like fin som den ser ut. Giorgio Armani har aldri sviktet meg.
Tjoheiii Skrevet 3. april #5708 Skrevet 3. april Hamstret tre flasker retinolserum (1%) fordi det snart blir reseptbelagt 😜 må bare bli ferdig med amming så skal jeg endelig få testet det
Jadasikkert29 Skrevet 3. april #5709 Skrevet 3. april Tjoheiii skrev (2 timer siden): Hamstret tre flasker retinolserum (1%) fordi det snart blir reseptbelagt 😜 må bare bli ferdig med amming så skal jeg endelig få testet det Du må ikke begynne rett på 1%! Retinol må trappes opp over tid... Og selv om retinol over 0,3 blir forbudt så kan du teste retinal som egentlig er bedre og gir raskere resultater 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. april #5710 Skrevet 3. april Jadasikkert29 skrev (32 minutter siden): Du må ikke begynne rett på 1%! Retinol må trappes opp over tid... Og selv om retinol over 0,3 blir forbudt så kan du teste retinal som egentlig er bedre og gir raskere resultater 😊 Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3
Tjoheiii Skrevet 3. april #5711 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3 Obs, denne skulle ikke være anonym
Jadasikkert29 Skrevet 3. april #5712 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3 Bra, måtte nesten bare si ifra sånn i tilfelle:p Retinal blir ikke reseptbelagt nei 😊
Jadasikkert29 Skrevet 3. april #5713 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk på 0,5 før jeg ble gravid, men skal trappe opp igjen ja er retinal reseptbelagt? Anonymkode: 50a5a...bc3 https://utseende.no/blog/post/retinol-vs-retinal-hva-er-forskjellen?srsltid=AfmBOooygrsmLkcG4H6D0Ek1JRj-cQwqkXInQ0665uyNr6UmiDV5pA0g#
MarianneE Skrevet 4. april #5716 Skrevet 4. april Var på jobb i går og stakk hodet innom nabobutikken Kicks for å spørre om noe og så at de solgte ut rens og scrub fra Beautyact til 25 kroner tuben. Jeg røsket til meg 4 stykker. En av hver til 17åringen hjemme og meg. Et skikkelig røverkjøp https://www.kicks.no/beautyact/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsrens/rensegele/beautyact-3-aha-dual-peel-cleanser-100-ml?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DD | NO | S | PMax | Skin Care&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw47i_BhBTEiwAaJfPphTvMaMuHObD9byycygsJGRKRwaQ9ZziJd9-Ls6-Lb0piQwrLtMs9hoCXIIQAvD_BwE 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #5717 Skrevet 4. april Likte veldig godt solkremen. Lett og smøre ut og la seg fint under sminke. Serumet virker forløpig også bra. Var ikke klissete, men ser jo ikke resultater med det samme. Anonymkode: c8971...e9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå