Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Perelandra skrev (4 minutter siden):

Grønn mascara fra Maybelline. Denne har jeg venta på ei stund, og nå er den endelige tilgjengelig i Norge. 

30189201_0.jpg?ref=C57C54FB79

Jeg er glad for at trenden med at alle mascaraer skulle være kullsorte og fikk navn som "Very Black" og "Super Black" ser at til å være over. I det siste har det kommet flere brune eller fargede mascaraer på markedet igjen

Siden naturen har gitt meg bleke vipper, synes jeg det er gøy å leke med forskjellige farger. Jeg går også gjerne for en naturlig stil med en lysere brunfarge. Så lenge mascaraene ikke er sorte, er jeg åpen for å prøve det meste. 

Ååååh WOW !!!👀 Hvor har du kjøpt den ??👀 Hvilken butikk ??,👀 Coop Extra ? H&M, Kicks, Frederik & Louisa ?, Cubus ? Lindex ?.... Jeg har lett etter grønn maskara  overalt her i over ett år nå, men har ikke funnet den.... hadde gitt opp å lete jeg, helt til innlegget ditt plutselig poppet opp her nå.🤩🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fugl fønix skrev (6 minutter siden):

Ååååh WOW !!!👀 Hvor har du kjøpt den ??👀 Hvilken butikk ??,👀 Coop Extra ? H&M, Kicks, Frederik & Louisa ?, Cubus ? Lindex ?.... Jeg har lett etter grønn maskara  overalt her i over ett år nå, men har ikke funnet den.... hadde gitt opp å lete jeg, helt til innlegget ditt plutselig poppet opp her nå.🤩🤩

Jeg kjøpte den i fysisk butikk på Vita, men ser at den er tilgjengelig flere andre steder også, både på nett og i butikk. 

Søk på "green mascara maybelline"

Endret av Perelandra
  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøpte den i fysisk butikk på Vita, men ser at den er tilgjengelig flere andre steder også, både på nett og i butikk. 

Søk på "green mascara maybelline"

Vita ja ok, 1000 takk for info 😍🤩🥰😇, jeg får kaste meg rundt imorgen etter jobb, åh endelig er den her i Norge, gleder meg!!!!😇😇😇😇❤️❤️🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ønske det fantes en i dyp plomme, det hadde fremhevet mine gråblå øyne.  

Anonymkode: 6758c...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skulle ønske det fantes en i dyp plomme, det hadde fremhevet mine gråblå øyne.  

Hva med denne? Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara Plum Twilight

Har ikke prøvd den selv, men vurderer å gjøre det. Den er i samme serie som den grønne 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (10 timer siden):

Jeg syns leppene ble tørrere av den lip oilen,samme synes en jeg kjenner.

Den funker bra ved påføring,men blor tørrere..

Jeg har hatt den lip oilen i et par uker nå, og jeg synes den varer litt kort. Jeg har ikke merket at leppene blir tørre av den, men sammenliknet med en del andre lip oiler må den påføres oftere. På den positive siden er den ikke så klissete som enkelte andre glow og shine-produkter.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Perelandra skrev (12 timer siden):

Hva med denne? Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara Plum Twilight

Har ikke prøvd den selv, men vurderer å gjøre det. Den er i samme serie som den grønne 

Jeg har sett den men kan ikke fordra kosten, den er altfor myk og får knapt maskara på vippene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

image.jpeg.361f8273e19c4530fa619d9cbebc6f33.jpeg

Hvor har denne vært i hele mitt liv 😭😭😭

Har kraftig atopisk eksem og ALT svir, selv de merkene som sier de er for ekstremt sensitiv hud.

Jeg har trodd jeg var dømt til å leve med sviende og hovent ansikt, og så kom jeg over denne. Høres dramatisk ut, men den har endret livet mitt og jeg er ekstatisk! Billig er den og!

Anonymkode: 1c4a1...c47

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver en ny fuktighetskrem ☺️ 

Screenshot_2025-03-19-11-15-05-569_com.lyko-edit.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg måtte faktisk bare slå til på dette tilbudet🤩 Verdens beste settingspray! 

Screenshot_2025-03-20-23-00-27-972_com.facebook.katana-edit.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Rituals of Sakura dusjskum

Anonymkode: 1af78...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påfyll av Beauty Flash balm og Cosrx sin ansiktskrem. Avhengige av disse, huden er så tørr vinterstid. 

Parfyme fra Narciso Rodriguez var bursdagsgave, elsker den!

Ny blush fra Pixi
IMG_2692.thumb.jpeg.9b9cb8d78944bbdbdb940929d57ec22c.jpegIMG_2693.thumb.jpeg.ca413259e280d73e09c1f411a07e7183.jpegIMG_2696.thumb.jpeg.140c0232a80dcb2df27c26952b95af37.jpeg

IMG_2695.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne helt spontant... 😅 Håper den er like god som jeg har følelsen på at den er 🤞🏼 Noen her inne som har prøvd?

Screenshot_2025-03-23-21-17-42-935_com.lyko-edit.jpg

Screenshot_2025-03-23-21-18-54-054_com.lyko-edit.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...