MarianneE Skrevet 25. februar #5641 Del Skrevet 25. februar (endret) MarianneE skrev (På 10.2.2025 den 15.37): ShopStop for å bruke opp det jeg har i skuffer og skap. Har b.la tre dagkrem, 6 bodycreme fra Rituals, to bodylotion, ihvertfall 3x150 ml serum osv... ShopStopp2024 gikk dårlig, prøver på bedre hell i 2025 Har t.om annonsert for HusetsHerre at jeg har ShopStop for om jeg da handler meg noe så vil jeg føle at jeg går litt bak ryggen på ham. Hjelp til selvhjelp der altså... Endret 25. februar av MarianneE 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 25. februar #5642 Del Skrevet 25. februar A Curl Can Dream Light-Hold Gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 25. februar #5643 Del Skrevet 25. februar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar #5644 Del Skrevet 25. februar (endret) Neste fredag kommer Rituals med ny limited edition kolleksjon. Har fått prøve den og kommer til å gå på en smell der. Den er skikkelig god og minner om "ungdomsserien" de hadde for flere år siden. HusetsHerre er informert 😅 Endret 25. februar av MarianneE 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assia Skrevet 25. februar #5645 Del Skrevet 25. februar Lumene sine kremer. Finsk. Vegansk. Billig. Egnet for nordisk hud. Anbefales på det sterkeste! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 26. februar #5646 Del Skrevet 26. februar 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. mars #5647 Del Skrevet 1. mars Sigma flat kabukikost for foundation på BliVakker butikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 2. mars #5648 Del Skrevet 2. mars Capazitet skrev (På 1.3.2025 den 17.21): Sigma flat kabukikost for foundation på BliVakker butikk Den er veldig god faktisk. Jeg har og bruker den i mange år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #5649 Del Skrevet 2. mars Trish skrev (På 26.2.2025 den 15.12): Kosmetikk har usannsynlig mange ord i navnene sine Anonymkode: 8c57a...e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 2. mars #5650 Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kosmetikk har usannsynlig mange ord i navnene sine Anonymkode: 8c57a...e39 Ja de har det 😅 man må vel ha ulike navn mellom de forskjellige merkene selv om de selger samme type produkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 3. mars #5651 Del Skrevet 3. mars Daily Microfoliant fra Dermalogica. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars #5652 Del Skrevet 4. mars https://www.rituals.com/no-no/dream-foaming-shower-gel-1118739.html?_gl=1*drlsbr*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiAw5W-BhAhEiwApv4goFzNb5oD9y-nH2GMTsa7o9OTMOpYEgXWrZttYs7u7nN2YKlj8uKTYxoC0Y4QAvD_BwE https://www.rituals.com/no-no/dream-hair-body-mist-50ml-1118810.html?_gl=1*1pp8brt*_up*MQ..&gclid=CjwKCAiAw5W-BhAhEiwApv4goFzNb5oD9y-nH2GMTsa7o9OTMOpYEgXWrZttYs7u7nN2YKlj8uKTYxoC0Y4QAvD_BwE Dusjskum og bodyspray fra Rituals sin nyeste kolleksjon. Nydelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. mars #5653 Del Skrevet 10. mars Sky high maskara blue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5654 Del Skrevet 10. mars Jeg var tom for denne bodylotionen og trengte påfyll. Den er helt nydelig for tørr hud. Anonymkode: 5ee07...c50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 10. mars #5655 Del Skrevet 10. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5656 Del Skrevet 10. mars Gjest Hoia skrev (På 10.12.2023 den 21.14): Jeg er så lei av å bomme på produkter. Jeg bruker produktene kun 1 gang, så blir de liggende. Så nå har jeg det billigste av det billigste av rensecreme og så bruker ingenting annet. Tilfører fukt fra avokado. Tidig at du bruker produkter én gang som at det er en mirakelkur. Anonymkode: 54a0d...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 11. mars #5657 Del Skrevet 11. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 11. mars #5658 Del Skrevet 11. mars 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. mars #5659 Del Skrevet 13. mars Ullvott skrev (På 22.2.2025 den 16.09): Dette har jeg bestilt i dag. Parfymen har jeg hatt en liten flaske av, og jeg likte den så godt at den måtte jeg rett og slett supplere. Jeg har hørt så mye bra om lip-oilen fra E.l.f. at den ogsp måtte bli med. Jeg har ikke testet fargen, så det blir interessant. Jeg syns leppene ble tørrere av den lip oilen,samme synes en jeg kjenner. Den funker bra ved påføring,men blor tørrere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. mars #5660 Del Skrevet 13. mars Grønn mascara fra Maybelline. Denne har jeg venta på ei stund, og nå er den endelige tilgjengelig i Norge. Jeg er glad for at trenden med at alle mascaraer skulle være kullsorte og fikk navn som "Very Black" og "Super Black" ser at til å være over. I det siste har det kommet flere brune eller fargede mascaraer på markedet igjen Siden naturen har gitt meg bleke vipper, synes jeg det er gøy å leke med forskjellige farger. Jeg går også gjerne for en naturlig stil med en lysere brunfarge. Så lenge mascaraene ikke er sorte, er jeg åpen for å prøve det meste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå