Jadasikkert29 Skrevet 20. desember 2024 #5541 Del Skrevet 20. desember 2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5542 Del Skrevet 21. desember 2024 Sally-Go-Round skrev (På 18.12.2024 den 10.43): MILK Makeup Lip + Cheek Stick Kjøpte to farger, Smirk og Muse. Veldig fornøyd med fargene hver for seg og sammen. Vurderer og kjøpe flere! ☺️ Hvordan er denne i konsistensen?:) Er den lett å jobbe med? Anonymkode: 1b4ee...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 21. desember 2024 #5543 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er denne i konsistensen?:) Er den lett å jobbe med? Anonymkode: 1b4ee...af8 Legger seg lett på og er lett å jobbe med ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 22. desember 2024 #5544 Del Skrevet 22. desember 2024 Jadasikkert29 skrev (På 20.12.2024 den 7.55): Fornøyd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 22. desember 2024 #5545 Del Skrevet 22. desember 2024 cerruti skrev (7 minutter siden): Fornøyd? Nei... Var skikkelig vanskelig å legge det fint på leppene ble i tillegg flekkete selv om jeg skrubbet leppene godt først.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 22. desember 2024 #5546 Del Skrevet 22. desember 2024 Jadasikkert29 skrev (15 minutter siden): Nei... Var skikkelig vanskelig å legge det fint på leppene ble i tillegg flekkete selv om jeg skrubbet leppene godt først.. Takk! Da drøyer jeg det kjøpet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 23. desember 2024 #5547 Del Skrevet 23. desember 2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #5548 Del Skrevet 23. desember 2024 Prøver en ny sulfur gel mot akne. Bruker allerede en maske med sulfur et par ganger i uken i tillegg til tretinoin. Er spent på om denne fra Wishtrend passer meg og mitt hud. Kjøpte også min all time favoritt mascara 😍 Anonymkode: c15a7...f85 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet lørdag kl 07:35 #5549 Del Skrevet lørdag kl 07:35 Ble litt til håret når Lyko plutselig hadde salg, og litt til leppene fra Laneige. Veldig glad i shampoen og balsamen jeg kjøpte, det andre skal jeg prøve for første gang nå. Gleder meg til det kommer☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 20 timer siden #5550 Del Skrevet 20 timer siden Måtte ha litt påfyll av diverse hudpleie 😊har også blitt veldig glad i Lyko sine Lovables 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 20 timer siden #5551 Del Skrevet 20 timer siden 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 20 timer siden #5552 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Noen her som har tips om dry oil for hår? Har brukt opp en fra Elvital, som var kjempegod. Nå har jeg en litt dyrere med Argan i. Syns ikke den er like god, faktisk. Bruker den slik frisører tipser om. Tar den i håret om kvelden, dagen før jeg skal vaske håret. Fantastisk produkt, især om vinteren med kald og tørr luft. Hvilken er den beste dry oil'en er altså spørsmålet mitt 🙂 Endret 18 timer siden av Viki6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 18 timer siden #5553 Del Skrevet 18 timer siden Nytt serum og øyekrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18 timer siden #5554 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Påfyll av gammel favoritt, brukt mange og noen av de gir jo ikke et spor av farge engang. 7-8 dr av denne blandet med en lett fuktighetskrem og du får en fin glød. Eneste minus er at huden føles litt stram dagen etter men det fikses med en fet fuktighetskrem. St. Moriz Advanced Tan Boosting Face Drops 15 ml | Apotera.no La roche posay toleriane riche, den beste fuktighetskremen på vinter og ikke for fet under sminke La Roche posay cikaplast balm, fantastisk som nattmaske for tørr hud samt på solbrent eller irritert/rød hud. Endret 18 timer siden av Djungelvrål 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå