Capazitet Skrevet 6. desember #5521 Del Skrevet 6. desember 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. desember #5522 Del Skrevet 6. desember 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. desember #5523 Del Skrevet 6. desember 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember #5524 Del Skrevet 6. desember Ullvott skrev (2 timer siden): Det er et par dager siden nå, men jeg klarte ikke å dy meg da denne ble satt ned til halv pris på Vitus (tror den er utsolgt alle steder nå): Capazitet skrev (51 minutter siden): Oi, den fekk eg lyst på til neste advent Jeg har den som er størrelsen over, og liker den veldig godt 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5525 Del Skrevet 6. desember Capazitet skrev (3 timer siden): Hva synes du om denne? Jeg har hatt ei tube og synes ikke den var noe særlig. Vanskelig å få produkt ut av tuben, olje skilte seg fra resten og den etterlatt for mye olje på huden min. Lurer på om det var noe feil med min tube eller om flere synes det samme. Er mer fornøyd med Beauty of Joseon Radiance Cleansing Balm. Anonymkode: c15a7...f85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5526 Del Skrevet 6. desember Jeg kjøpte denne for en måneds tid siden. Den helt perfekt for ekstra fukt og topp lag når jeg bruker sandwich metoden med tretinoin. Er helt frelst 😍. Man må like litt sticky følelse for å digge denne. Abib Rice probiotic overnight mask Anonymkode: c15a7...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5527 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (19 timer siden): Denne. Super til skikkelig tørre hender. Anonymkode: 5ee07...c50 Oh, denne ser bra ut! Har den noe parfyme? Fra Normal? Anonymkode: c15a7...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. desember #5528 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva synes du om denne? Jeg har hatt ei tube og synes ikke den var noe særlig. Vanskelig å få produkt ut av tuben, olje skilte seg fra resten og den etterlatt for mye olje på huden min. Lurer på om det var noe feil med min tube eller om flere synes det samme. Er mer fornøyd med Beauty of Joseon Radiance Cleansing Balm. Anonymkode: c15a7...f85 Har ikkje brukt den enno. Kan oppdatera når eg sprettar den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #5529 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Oh, denne ser bra ut! Har den noe parfyme? Fra Normal? Anonymkode: c15a7...f85 Never mind, det står jo «no perfume» på tuben 😅 Anonymkode: c15a7...f85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:26 #5530 Del Skrevet søndag kl 00:26 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 21.17): Never mind, det står jo «no perfume» på tuben 😅 Anonymkode: c15a7...f85 Hehe, stemmer det😊 Og ja, den er fra Normal. Den redder hvertfall mine hender når de blir røde og svir, slik de ofte blir med svingende temperaturer, og er en hel del billigere enn å kjøpe karbamidkrem på apotek. Anonymkode: 5ee07...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet søndag kl 07:34 #5531 Del Skrevet søndag kl 07:34 Maybelline tattoo eye liner i bold brown. 69,- på Normal i Strømstad. Kald fin brunfarge til meg som overhodet ikke kan bruke svart liner🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:00 #5532 Del Skrevet søndag kl 08:00 Litt nytt! Anonymkode: 66ef9...0d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:28 #5533 Del Skrevet søndag kl 10:28 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hehe, stemmer det😊 Og ja, den er fra Normal. Den redder hvertfall mine hender når de blir røde og svir, slik de ofte blir med svingende temperaturer, og er en hel del billigere enn å kjøpe karbamidkrem på apotek. Anonymkode: 5ee07...c50 Ja, det var nettopp derfor den fanga oppmerksomheten min. Bruker Canoderm fra apoteket hver dag og den er ikke billig nei. Takk for tipset! Anonymkode: c15a7...f85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet tirsdag kl 17:29 #5534 Del Skrevet tirsdag kl 17:29 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet tirsdag kl 18:46 #5535 Del Skrevet tirsdag kl 18:46 Skinceuticals CE ferulic, H. A intesifier og den mildeste retinolen. Håper det er verdt prisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå