kaledonia Skrevet 20. november 2024 #5501 Del Skrevet 20. november 2024 Korres saffron orris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 20. november 2024 #5502 Del Skrevet 20. november 2024 MarianneE skrev (2 timer siden): Om du leste ordentlig så ville du sett at hun anbefalte en primer fra Sensai som jeg kjøpte og ble veldig fornøyd med 😊 Ja, det leste jeg, men lurte på hva dere bruker over primeren? Opplever ofte at foundationen uansett dekker over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. november 2024 #5503 Del Skrevet 21. november 2024 cerruti skrev (4 timer siden): Ja, det leste jeg, men lurte på hva dere bruker over primeren? Opplever ofte at foundationen uansett dekker over. Ah... da skjønner jeg. Jeg bruker ingenting over. Ikke annet enn vanlig sminke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5504 Del Skrevet 21. november 2024 MarianneE skrev (4 minutter siden): Ah... da skjønner jeg. Jeg bruker ingenting over. Ikke annet enn vanlig sminke. Er ikke foundation vanlig sminke? 😅 Anonymkode: c8971...e9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. november 2024 #5505 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke foundation vanlig sminke? 😅 Anonymkode: c8971...e9a Herregud.. joda. Jeg bruker bare ikke foundation. Jeg legger bare på litt rødt i kinnene, litt på leppene og mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. november 2024 #5506 Del Skrevet 21. november 2024 MarianneE skrev (7 timer siden): Herregud.. joda. Jeg bruker bare ikke foundation. Jeg legger bare på litt rødt i kinnene, litt på leppene og mascara. Ok, da brukes altså ikke noe hel-dekkende over primeren. Da skjønner jeg at den gir glow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. november 2024 #5507 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) NIB parfyme Vita & Wanda "Vaag" Endret 22. november 2024 av Capazitet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2024 #5508 Del Skrevet 22. november 2024 Tror jeg kommer til å kjøpe denne i julegave til meg selv. https://fredrikoglouisa.no/produkt/blockbuster-set/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 22. november 2024 #5509 Del Skrevet 22. november 2024 (endret) Wonderskin sin leppefarge er like fantastisk som alle tiktok, insta, snap, FB reklameposter sier.. Jeg kjøpte en ganske nude farge som heter whimsical og jeg bare elsker den! den er litt gross når du tar denpå, man venter til det tørker, fjerner det blå (jepp blå) laget og sitter igjen med en lekker jevn farge som ikke smitter eller forsvinner på timevis selv med spising og drikking akkurat som lovet i reklamene.. Endret 22. november 2024 av Carrot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. november 2024 #5510 Del Skrevet 26. november 2024 Carrot skrev (På 22.11.2024 den 7.42): Wonderskin sin leppefarge er like fantastisk som alle tiktok, insta, snap, FB reklameposter sier.. Jeg kjøpte en ganske nude farge som heter whimsical og jeg bare elsker den! den er litt gross når du tar denpå, man venter til det tørker, fjerner det blå (jepp blå) laget og sitter igjen med en lekker jevn farge som ikke smitter eller forsvinner på timevis selv med spising og drikking akkurat som lovet i reklamene.. Har sett reklame og tenkte bare wow. Og så tenkte jeg på de sikkert 20 leppestiftene jeg har liggende og fant ut at jeg virkelig ikke trenger flere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 26. november 2024 #5511 Del Skrevet 26. november 2024 MarianneE skrev (2 timer siden): Har sett reklame og tenkte bare wow. Og så tenkte jeg på de sikkert 20 leppestiftene jeg har liggende og fant ut at jeg virkelig ikke trenger flere vel, jeg har kastet flesteparten av de andre, fordi jeg irriterer meg over at de smitter og må påføres igjen og igjen - har beholdt en fra byredo som sitter rimelig godt og en fra nouba som sitter nesten like bra som wonderskin når den først har tørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2024 #5512 Del Skrevet 28. november 2024 MarianneE skrev (På 22.11.2024 den 7.27): Tror jeg kommer til å kjøpe denne i julegave til meg selv. https://fredrikoglouisa.no/produkt/blockbuster-set/ ...gjort! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #5513 Del Skrevet 29. november 2024 Det siste jeg har kjøpt av sminke er julekolleksjonen til Dior 😍🎄☃️ mye lekkert som øyeskygge, lipgloss, pudder, neglelakk. Kjøpte det på steen og strøm da de andre parfymeriene ikke skulle ha de i år. Anonymkode: 60ace...ee6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 30. november 2024 #5514 Del Skrevet 30. november 2024 Make Me Bio rosevann, kroppssmør , olivenoljesåpe, Hagi Smart C naturlig øyekrem Make Me Bio, regenererende ansiktskrem Natur Planet, Indisk fikenkaktus-olje / Opuntia Ficus-Indica Oil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 3. desember 2024 #5515 Del Skrevet 3. desember 2024 Clinique black honey blush og lipgloss 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5. desember 2024 #5516 Del Skrevet 5. desember 2024 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5517 Del Skrevet 5. desember 2024 Vurderer en av disse to. Anonymkode: 1b4ee...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #5518 Del Skrevet 5. desember 2024 Denne. Super til skikkelig tørre hender. Anonymkode: 5ee07...c50 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. desember 2024 #5519 Del Skrevet 6. desember 2024 Det er et par dager siden nå, men jeg klarte ikke å dy meg da denne ble satt ned til halv pris på Vitus (tror den er utsolgt alle steder nå): 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. desember 2024 #5520 Del Skrevet 6. desember 2024 Ullvott skrev (1 time siden): Det er et par dager siden nå, men jeg klarte ikke å dy meg da denne ble satt ned til halv pris på Vitus (tror den er utsolgt alle steder nå): Oi, den fekk eg lyst på til neste advent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå