Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MarianneE skrev (2 timer siden):

Om du leste ordentlig så ville du sett at hun anbefalte en primer fra Sensai som jeg kjøpte og ble veldig fornøyd med 😊

Ja, det leste jeg, men lurte på hva dere bruker over primeren? Opplever ofte at foundationen uansett dekker over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (4 timer siden):

Ja, det leste jeg, men lurte på hva dere bruker over primeren? Opplever ofte at foundationen uansett dekker over. 

Ah... da skjønner jeg. 

Jeg bruker ingenting over. Ikke annet enn vanlig sminke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 minutter siden):

Ah... da skjønner jeg. 

Jeg bruker ingenting over. Ikke annet enn vanlig sminke. 

Er ikke foundation vanlig sminke? 😅

Anonymkode: c8971...e9a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er ikke foundation vanlig sminke? 😅

Anonymkode: c8971...e9a

Herregud.. joda. Jeg bruker bare ikke foundation. Jeg legger bare på litt rødt i kinnene, litt på leppene og mascara. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (7 timer siden):

Herregud.. joda. Jeg bruker bare ikke foundation. Jeg legger bare på litt rødt i kinnene, litt på leppene og mascara. 

Ok, da brukes altså ikke noe hel-dekkende over primeren. Da skjønner jeg at den gir glow. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wonderskin sin leppefarge er like fantastisk som alle tiktok, insta, snap, FB reklameposter sier.. Jeg kjøpte en ganske nude farge som heter whimsical og jeg bare elsker den! den er litt gross når du tar denpå, man venter til det tørker, fjerner det blå (jepp blå) laget og sitter igjen med en lekker jevn farge som ikke smitter eller forsvinner på timevis selv med spising og drikking akkurat som lovet i reklamene.. 

Endret av Carrot
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (På 22.11.2024 den 7.42):

Wonderskin sin leppefarge er like fantastisk som alle tiktok, insta, snap, FB reklameposter sier.. Jeg kjøpte en ganske nude farge som heter whimsical og jeg bare elsker den! den er litt gross når du tar denpå, man venter til det tørker, fjerner det blå (jepp blå) laget og sitter igjen med en lekker jevn farge som ikke smitter eller forsvinner på timevis selv med spising og drikking akkurat som lovet i reklamene.. 

Har sett reklame og tenkte bare wow. Og så tenkte jeg på de sikkert 20 leppestiftene jeg har liggende og fant ut at jeg virkelig ikke trenger flere

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 timer siden):

Har sett reklame og tenkte bare wow. Og så tenkte jeg på de sikkert 20 leppestiftene jeg har liggende og fant ut at jeg virkelig ikke trenger flere

vel, jeg har kastet flesteparten av de andre, fordi jeg irriterer meg over at de smitter og må påføres igjen og igjen :P
- har beholdt en fra byredo som sitter rimelig godt og en fra nouba som sitter nesten like bra som wonderskin når den først har tørket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg har kjøpt av sminke er julekolleksjonen til Dior 😍🎄☃️ mye lekkert som øyeskygge, lipgloss, pudder, neglelakk. Kjøpte det på steen og strøm da de andre parfymeriene ikke skulle ha de i år.

Anonymkode: 60ace...ee6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Make Me Bio rosevann, kroppssmør , olivenoljesåpe, 

Garden Roses - Rose Water 200ml

1-5.jpg

make-me-bio-olive-tree-naturalus-muilas-su-alyvuogiu-aliejumi___220128.jpg

Hagi Smart C naturlig øyekrem

smart c lifting eye cream hagi

Make Me Bio, regenererende ansiktskrem

Receptura 174 - Regeneracja

Natur Planet, Indisk fikenkaktus-olje / Opuntia Ficus-Indica Oil

olej-z-opuncji-figowej30mckp.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et par dager siden nå, men jeg klarte ikke å dy meg da denne ble satt ned til halv pris på Vitus (tror den er utsolgt alle steder nå): 

image.thumb.png.0e9e2f2308eaf5b4bb03fc74f6f425de.png

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (1 time siden):

Det er et par dager siden nå, men jeg klarte ikke å dy meg da denne ble satt ned til halv pris på Vitus (tror den er utsolgt alle steder nå): 

image.thumb.png.0e9e2f2308eaf5b4bb03fc74f6f425de.png

Oi, den fekk eg lyst på til neste advent

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...