Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Roci skrev (På 3.10.2024 den 9.11):

Micro infusion kit fra Glov Beauty:

Glov Beauty Micro Infusion Facial System - Microneedling At Home - Face Serum for Younger Skin - Collagen Booster - Mesotherapy, 4x Infusion system +

Kollagenmaske fra BioDance:

Biodance Bio-Collagen Real Deep Mask 1 stk - Ansiktsmaske hos Luxplus

Blush fra Milani i fargen Luminoso;

Milani Baked Blush Luminoso - Rouge

Nysgjerrig på den kollagenmasken, kan du melde tilbake hvordan den var etter testing? og Hvor bestilte du fra? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunter7 skrev (På 24.9.2024 den 17.36):

Oooog det hendte i de dager at på en regnfull og klissvåt tirsdag ble jeg dus med "hoffleverandørene" fra ymse pakkeleveransefirmaer. Mye nytt og noen gamle travere. Har allerede vært i bosset med alle tom-eskene, da det neppe vil være bra for husfreden om min betydelig bedre (og økonomisk adskillig mer fornuftig) halvdel skulle komme i skade for å se hvordan jeg raserer husholdningskassa. Man har som bekjent ikke vondt av det man ikke vet om. Hehe.
Denne gangens varp består av: 

image.thumb.png.733a155968c223c1ea336471765aa394.png

image.thumb.png.23e903124408bb01695cb84a0c06b436.png

image.thumb.png.a871eee0069a47f73f38324ed81ba3cd.png

image.thumb.png.ff77b75478a5f7a6b496a5037d30a980.png
image.png.c90a39ef7d43855e6b9bfcb8cfc5fa59.png image.png.ceb53f9d098216dac4ba546fd6399e91.png  image.png.0e240c00179af8b717d81d2f9d02ef12.png image.png.e59830c4ba941582bcc026ff8d991c44.png 

image.png.aed99e29707fd8d667652fb0838a252c.pngimage.png.e838eca4df56b599fe8850ff8c88712e.png

image.png.83824b65a3b4a87ef946fcca7bd199f2.pngimage.png.c9990317cc351e2698b25f7727f91224.png

  • Bobbi Brown Lips Luxe Defining Lipstick i fargen "Orchid noir" - en mørk, mørk rød med aubergine-undertoner. 
  • Bobbi Brown Crushed Lip Color i "Parisian Red" - enda en mørkerød leppestift, denne gangen med en farge som ligner godt modne tyttebær 

  • Giorgio Armani Neo Nude Color Melting Balm #60 - en kremete "rouge" som kan brukes til kinn, øyne, lepper, og sikkert et par andre steder også. 

  • Bobbi Brown Long-Wear Cream Shadow Stick "Mulberry" - øyeskygge-stift i en mørk bronsjetone med mørkerødt innslag

  • Dior Crème Abricot - Dette er et av de beste produktene jeg har funnet for mine knusktørre fingertupper og neglebånd. Masserer inn en bitteliten mengde på hver negl og finger før jeg skal sove, og om morgenen ser alt så mye bedre ut.

  • Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner i #7 Espresso Ink - For de dagene jeg ikke vil bruke beksvart eyeliner, så er denne espresso-brunsvarte "just what the doctor ordered". I tillegg sitter den som støpt, noe som er veldig kjekt når høststormer og plaske-regnvær raljerer utenomhus og risikoen for akutt pandabjørn- hhv. vaskebjørnøyne er sterkt stigende. 

  • Chanel eyeliner i #10 - NOIR - En etterhvert gammel traver i sminkepungen (rettere sagt sminke-bagen). Liker veldig godt hvor enkel den er å påføre og hvor raskt den tørker på huden. I tillegg kan jeg velge om jeg vil ha en tynn eller tykk linje, alt ettersom. 

  • Proraso barbersåpe - Dette var ikke noe "nødvendig" kjøp, da jeg allerede har en nyss åpnet. Men jeg liker å ha et "lite" lager med ymse kosmetikk-, hår- og hudpleieprodukter (+tannkrem, tanntråd, og munnskyllevann) da man aldri vet hva morgendagen kan bringe (prepping på i-landsnivå altså)

  • Medik8 Crystal Retinal 3 - Glemte igjen den andre tuben på hytta, så da var det bare å bestille ny. Veldig fornøyd med produktet hittil - ingen bivirkninger eller utbrudd. Dessuten lukter den godt. 

  • Aveda Botanical Repair Intensive Strengthening Masque Rich - Gjenkjøp! Elsker duften av denne, men langt viktigere er at den virkelig gjør underverker for håret. Stripet håret en god del for en knapp måned tilbake, og da kreves det gjerne litt "TLC" i etterkant. Denne gjør jobben! 

  • Aveda Blonde Revival Purple Toning sjampo og balsam - Som nevnt tok jeg nylig striper i håret. Og da er det kjekt med lilla-sjampo og -balsam for å unngå å bli seende ut som Gul-Lars. 

     

     

     

image.png

Er det noen sitt hudpleie, hårpleie og sminkeskap jeg gjerne skulle hatt så må det være ditt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

challi skrev (1 time siden):

Nysgjerrig på den kollagenmasken, kan du melde tilbake hvordan den var etter testing? og Hvor bestilte du fra? 

Ja, tenkte å teste nå i helga :) Jeg bestilte fra Med24.no :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (1 time siden):

Ja, tenkte å teste nå i helga :) Jeg bestilte fra Med24.no :) 

 

Jeg også er super nysgjerrig på collagenmasken du har kjøpt 🙂 Supert om du gir oss en liten oppdatering på om du synes den er bra eller ikke 🙏

Anonymkode: 1ffd5...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...