Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Min favorittøyekrem:

elementrē - Firming Eye Serum - 10% Peptides, Bakuchiol, Squalane 20 ml på KICKS.no

Har testet ut Dermalogica Peptide Awaken Eye Gel en måneds tid nå, men den gjør ingen ting for huden min, så nå er det tilbake til denne.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roci skrev (51 minutter siden):

Min favorittøyekrem:

elementrē - Firming Eye Serum - 10% Peptides, Bakuchiol, Squalane 20 ml på KICKS.no

Har testet ut Dermalogica Peptide Awaken Eye Gel en måneds tid nå, men den gjør ingen ting for huden min, så nå er det tilbake til denne.

Denne så interessant ut! Kan du si noe om den passer til sensitiv hud? Hvilke resultater har du fått?

Anonymkode: 1c4a1...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne så interessant ut! Kan du si noe om den passer til sensitiv hud? Hvilke resultater har du fått?

Anonymkode: 1c4a1...c47

Den inneholder litt parfyme og en mild form for C-vitamin, men hvis du ikke er spesielt sensitiv overfor disse ingrediensene, burde det gå bra. Jeg opplever ikke produktet som parfymert, og har ikke hatt noen negative reaksjoner. Jeg opplever at serumet gir godt med fukt og "strammer opp" øyeområdet, ser forskjell (negativ) spesielt på øvre øyelokk nå som jeg har brukt en annen øyekrem en stund, huden er mer "kreppete". Syntes også at jeg var mindre hoven under øynene om morgenen med Elementrè :) 

Endret av Roci
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte for en liten gave til meg selv, så jeg bestilte denne Loveables-boksen fra Lyko som ble lansert på mandag:

image.thumb.png.82457d2128e38de78a61cfbfb4004dde.png

De bekreftet med forventet levering på fredag. Boksen er allerede utsolgt, og det er mulig at den store interessen kom som en overraskelse på Lyko (boksene deres har hatt varierende kvalitet og interesse). I dag kom det nemlig melding om at de er "forsinket". 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som er veldig lys i huden så må jeg faktisk bare anbefale Sephora sin contour-stick! Jeg har aldri prøvd noe som ikke blir litt oransje på meg men denne var faktisk helt perfekt! Og den blender kjempefint😍  og koster heller ikke mye (140 kroner tror jeg det var)

Screenshot_2024-08-12-23-31-09-480_com.android.chrome-edit.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (På 27.8.2024 den 9.55):

Min favorittøyekrem:

elementrē - Firming Eye Serum - 10% Peptides, Bakuchiol, Squalane 20 ml på KICKS.no

Har testet ut Dermalogica Peptide Awaken Eye Gel en måneds tid nå, men den gjør ingen ting for huden min, så nå er det tilbake til denne.

Hvorfor er denne en favoritt?   Jeg har ikke kjøpt øyekremer på kjempelenge.....da jeg leste at øyekremer og kremer til ansikt ofte hadde identisk innhold men med ulik literpris.  

Anonymkode: 6758c...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor er denne en favoritt?   Jeg har ikke kjøpt øyekremer på kjempelenge.....da jeg leste at øyekremer og kremer til ansikt ofte hadde identisk innhold men med ulik literpris.  

Anonymkode: 6758c...962

Det er en favoritt fordi jeg kjenner og ser at den faktisk fukter og "strammer opp" huden rundt øynene. Spesielt øvre øyelokk blir mindre "kreppete" med denne. Jeg har arvelig "heng"/tunge øyelokk, og med alderen har jo huden der blitt litt slappere. Strengt tatt er det et serum, ikke en krem, så det hender jeg bruker litt av fuktighetskremen min i tillegg dersom huden har behov for ekstra fukt. Så lenge man bare skal ha fukt og ikke aktive ingredienser, så kan man fint bruke sin vanlige dagkrem rundt øynene også. Men så er det slik at huden rundt øynene er tynnere og sartere enn huden i resten av ansiktet, så om man ønsker å inkludere aktive ingredienser som f.eks. c-vitamin og/eller retinol, så kan det være lurt å investere i et eget produkt for øyepartiet, da produkter med aktive ingredienser beregnet på ansiktet, kan bli litt for harde for huden rundt øynene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha silkpeel masken, kluten ELSKER jeg og ville ha en til. Resten fikk jeg som gave siden jeg handlet for over 800 kroner. Følte meg veldig heldig :nigo:

20240829_212635.thumb.jpg.dac3bdc8a5c2547b3accf7bceb93f3f6.jpg

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en Dior Glow, Dior neglelakkfjerner (2stk) og Sol de Jeaneiro 48 i dag ^^, 

Duftnoter på siste:
Top: Guava Nectar, Coconut Water
Mid: Sunlit Orchid, Lemon Twist, Wild Orris
Dry: Pink Musk, Vanilla Cloud

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog så fant jeg noen neglelakker og slikt på Lyko (som jeg hadde glemt jeg var medlem av  :sjokkert:  ) :

IMG_8299.thumb.jpeg.b0d9d6fb13e672e47131b5786a9804b9.jpegIMG_8300.thumb.jpeg.197655ce62e096a837313e14c5d8f934.jpeg
 

Neglelakkmerkene har jeg ikke prøvd før så det blir spennende for min del ^^, 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine drømmer har gått i oppfyllelse!  Endelig en skikkelig rødtopp mascara som er tilgjengelig i Norge, og til og med i fysisk butikk. 

Orange mascara fra Chanel 

noir-allure-mascara-57-orange-bruni-0-21

merida-brave.gif

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (17 timer siden):

Mine drømmer har gått i oppfyllelse!  Endelig en skikkelig rødtopp mascara som er tilgjengelig i Norge, og til og med i fysisk butikk. 

Orange mascara fra Chanel 

noir-allure-mascara-57-orange-bruni-0-21

merida-brave.gif

Blir vanlig sort mascara feil til deg pga hårfargen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (1 time siden):

Blir vanlig sort mascara feil til deg pga hårfargen?

Sort bruker jeg aldri, det blir for hardt og ser veldig kunstig ut på meg som har helt lyse vipper og bryn. Vanlig sortbrun er også i mørkeste laget, pluss at fargen også bli for kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (1 time siden):

Sort bruker jeg aldri, det blir for hardt og ser veldig kunstig ut på meg som har helt lyse vipper og bryn. Vanlig sortbrun er også i mørkeste laget, pluss at fargen også bli for kald.

Jeg skjønner! Takk for at du tok deg tid til et informativt svar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (1 time siden):

Jeg skjønner! Takk for at du tok deg tid til et informativt svar

😊

Jeg er ganske sær når det gjelder mascara. Det er definitivt det skjønnhesproduktet jeg bruker mest penger på, og mest tid på å skaffe informasjon om og teste ut.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Perelandra skrev (1 time siden):

😊

Jeg er ganske sær når det gjelder mascara. Det er definitivt det skjønnhesproduktet jeg bruker mest penger på, og mest tid på å skaffe informasjon om og teste ut.  

Hvilken mascara liker du best? 😊

Anonymkode: c8971...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken mascara liker du best? 😊

Anonymkode: c8971...e9a

Blant dem som er tilgjengelig på det norske markedet for tida er den burgunderfargede fra Maybelline Sky High

 Ellers er det disse som jeg har skrevet om tidligere:

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med begge produktene! Kjøpt på lyko 😍

 

Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment Strawberry Sorbet 12 ml Klairs Fundamental Watery Oil Drop 50 ml

Anonymkode: 8d15c...f92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kjempefornøyd med begge produktene! Kjøpt på lyko 😍

 

Ole Henriksen Pout Preserve Lip Treatment Strawberry Sorbet 12 ml Klairs Fundamental Watery Oil Drop 50 ml

Anonymkode: 8d15c...f92

Nice. Er det farge på den leppe peptiden?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...