Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Majam skrev (På 23.5.2010 den 9.19):

Revlon Colorstay fondation

Hvor bestiller du Revlon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.5.2010 den 21.30):

Hvor fikk du tak i denne?

Jeg tror ikke de selger salongstørrelse av face and body scrub på Prettyskin4less, men de selger i hvert fall mange andre av produktene (rens + fukt + maske) i salongstørrelser. Og til svært gode priser :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2010 den 21.30):

Hvor fikk du tak i denne?

Kjøpte den på eBay. Husker ikke hvilken selger. Et eller annet med "brand", tror jeg. En av de "kjente".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Minerals "solpudder" SPF 30. Dette er ikke vanlig solpudder som gir farge til ansiktet, men solkrem i pudderform. Helt genialt, nå kan jeg påføre solbeskyttelse utenpå sminken utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benefit that gal brightening face primer, veldig fornøyd med den! :)

Endret av finkel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nars Sheerglow fra HQ hair.. Hurtig levering å. (8 dager)

Å ja, den er like god som alle skryter av at den er!!

Perfeksjon på flaske :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker
  Vesselle skrev (På 24.5.2010 den 10.37):

Jeg tror ikke de selger salongstørrelse av face and body scrub på Prettyskin4less, men de selger i hvert fall mange andre av produktene (rens + fukt + maske) i salongstørrelser. Og til svært gode priser :).

Ja det vet jeg, har skrubben. Men kunne tenke meg salongstr. Kjøpte du den på ebay? Evt. fra hvilken selger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder netthandel, er det Ole Henriksen Nurture Me som er siste kjøp. Jeg hadde "behov" for litt avveksling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chanel vitalumiere (to forskjellige farger..fikk ikke bestemt meg)

Benefit High beam og Bourjois vintage blush i fargen Lilas dor.. nå mangler jeg bare Mac fix plus så går vi en "glødende" sommer i vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Benefit primer "That gal", Maybelline volummaskara, Jessica håndkrem, BooBoo dusjsåpe, Lavera shampoo 2i1, Balmbalm lebepomade, Mavala vippeforsterker, aloe vera-gele.

Uuuuh, gjett om eg gler meg til å gå å henta posten no!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermalogica Pre Cleanse (det høres sikkert unødvendig ut, men det er et av de beste produktene jeg noen gang har eid!), Loreal & NYX leppestifter (fra Cheapsmells) og GloMinerals under eye concealer (fra Prettyskin4less). Jeg har aldri prøvd Loreal sine leppestifter, men ble svært imponert. Konsistensen og holdbarheten er like bra som mange dyrere merker. Og det til under 30,- på Cheapsmells! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

En nydelig bronsepudder/blush/highlight-palett fra Lancome sin sommerkolleksjon.

Øyenbrynspenn/gel-sak fra Depend.

Concealer fra Dior Nude-serien (prøver desperat å finne en ny HG, siden min favoritt-concealer har gått ut av produksjon :grine: )

Øyesminkefjerner fra Helena Rubenstein.

Bronsepudder, highlighter og foundation fra Everyday Minerals.

Fuktighetsspray fra Avene (riktignok ikke netthandel, men kan få bli med på listen likevel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clinique high impact curling mascara fra strawberrynet.

Parfymeprøver fra ebay.

Sexy Hair sitt hårpudder fra ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...