flusa Skrevet 6. september 2023 #4601 Del Skrevet 6. september 2023 Ble så fristet av ei her inne,så bare måtte!😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. september 2023 #4602 Del Skrevet 6. september 2023 @andioop777🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. september 2023 #4603 Del Skrevet 6. september 2023 Nattserum og nattkrem fra -dermalogica; utrolig gode! Gir så mye fukt 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. september 2023 #4604 Del Skrevet 6. september 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. september 2023 #4605 Del Skrevet 6. september 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. september 2023 #4606 Del Skrevet 6. september 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4607 Del Skrevet 6. september 2023 Kanskje litt tidlig med adventskalender, men jeg er veldig fornøyd med lumene og har veldig lyst til å teste produkter derfra Anonymkode: 8d15c...f92 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #4608 Del Skrevet 6. september 2023 flusa skrev (På 5.9.2023 den 3.03): Takk for tips🤗 Jeg har veldig røde lepper i utgangspunktet,men håper ikke de blir veldig mørke.? Funker den som en lip stain,på en måte? Det blir litt mørkt for meg som er ganske lys i huden og har lyst hår, men ser veldig bra ut når jeg fjerner litt. Syns fargen er nydelig😊 Og den funker som lipstain, ja. Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. september 2023 #4609 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det blir litt mørkt for meg som er ganske lys i huden og har lyst hår, men ser veldig bra ut når jeg fjerner litt. Syns fargen er nydelig😊 Og den funker som lipstain, ja. Anonymkode: 1898d...f76 Jeg har mørkt hår,og er gylden i huden. Så håper den passer til meg. Har mørkerøde lepper,så ønsker en annen farge enn hva jeg har🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. september 2023 #4610 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje litt tidlig med adventskalender, men jeg er veldig fornøyd med lumene og har veldig lyst til å teste produkter derfra Anonymkode: 8d15c...f92 Den så jeg på Margareta Grääs' Youtubekanal i går. Den ser veldig bra ut, så jeg vurderer å bestille den selv. De produktene jeg har brukt derfra tidligere har jeg alltid vært godt fornøyd med, så det frister å prøve litt forskjellig. Nå vet jeg jo hva som er i den, men det er så lenge til desember at jeg sikkert har klart å glemme det innen den tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 6. september 2023 #4611 Del Skrevet 6. september 2023 Rouge Noir 109. Black Honey fra Clinique hadde ikke nok umph. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. september 2023 #4612 Del Skrevet 7. september 2023 Etter mye spam på fb,valgte jeg til slutt og bestille denne for å teste🙈 Jeg er ekstremt lettpåvirkelig,fnis* Noen erfaringer med denne ?🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. september 2023 #4613 Del Skrevet 7. september 2023 flusa skrev (34 minutter siden): Etter mye spam på fb,valgte jeg til slutt og bestille denne for å teste🙈 Jeg er ekstremt lettpåvirkelig,fnis* Noen erfaringer med denne ?🤗 Jeg brukte denne for noen år siden. Jeg var veldig fornøyd! Det var veldig enkelt å påføre jevnt, og den ga god dekkevne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2023 #4614 Del Skrevet 7. september 2023 flusa skrev (15 timer siden): Jeg har mørkt hår,og er gylden i huden. Så håper den passer til meg. Har mørkerøde lepper,så ønsker en annen farge enn hva jeg har🙈 Tror du vil passe fargen, tror den kler de fleste😊 Anonymkode: 1898d...f76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. september 2023 #4615 Del Skrevet 7. september 2023 Harlekin skrev (32 minutter siden): Jeg brukte denne for noen år siden. Jeg var veldig fornøyd! Det var veldig enkelt å påføre jevnt, og den ga god dekkevne. Det høres veldig bra ut😍 Håper bare at jeg har truffet på fargen nå,da🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 7. september 2023 #4616 Del Skrevet 7. september 2023 Har kjøpt mitt aller første Hourglass palett! Er kjempespent, har hørt så mye bra om det☺️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. september 2023 #4617 Del Skrevet 7. september 2023 Jadasikkert29 skrev (28 minutter siden): Har kjøpt mitt aller første Hourglass palett! Er kjempespent, har hørt så mye bra om det☺️ Don't tempt me!🙈 Er det den 'klassiske' paletten jeg har sett 'alle' bruker? Med bronzer,blush og highlighter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 7. september 2023 #4618 Del Skrevet 7. september 2023 flusa skrev (23 minutter siden): Don't tempt me!🙈 Er det den 'klassiske' paletten jeg har sett 'alle' bruker? Med bronzer,blush og highlighter? Ja, tror det, men er en ny versjon. Kommer visst ut nye hvert år eller noe:p litt usikker😅 Men var sinnsykt dyrt, så håper det er så bra som alle sier det er! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 7. september 2023 #4619 Del Skrevet 7. september 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 7. september 2023 #4620 Del Skrevet 7. september 2023 Jadasikkert29 skrev (10 timer siden): Har kjøpt mitt aller første Hourglass palett! Er kjempespent, har hørt så mye bra om det☺️ Åh lucky duck! De pudderne er helt fantastiske. Kommer i små størrelser også (lite utvalg da) hvis andre også er nysgjerrige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå