Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

flusa skrev (På 14.8.2023 den 12.23):

Hadde glemt hvor god denne mascaraen er😍brukte den fast i flere år.image.png.bab4e3596f225434e30cdd53a413815c.png

Den er veldig god!👍 Har gått tilbake til den. Aldri mer Lancome, Maybelline mascaraene er helt supre!

Anonymkode: 1898d...f76

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaane doe skrev (På 14.8.2023 den 12.31):

Kjøpte inn en god del hos makeup mekka før helgen 😊 venter på at pakken kommer i posten nå. Litt spent på å prøve de, fordi jeg har aldri handlet fra de før.
Kjøpte meg disse:

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ååå,gled deg😍

Jeg har masse fra makeup mekka,og blant,annet disse som du har bestilt:

Begge bb cream'ene

Concealer'en

Hello pretty powder foundation

Glossy lip oil(i alle fargene, har også den med gullshimmer, den er finest,men de selger den ikke lengre.

De andre du har,kjøpt,har jeg ikke prøvd.

De har mye gode produkter🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skrev (1 time siden):

Har shoppet så mye… men klarte ikke å la vær når Kicks hadde så bra rabatt. 30% ved kjøp av 3 Estee lauder produkter (min favoritt foundation!) + 20% på alt på hele nettsiden. Ting jeg trenger som foundations, concealer, foundationbørste, shaving foam og kroppspeeling. Pluss leppestift og Depends gel IQ farger som jeg har ønsket meg en stund. (Elsker forresten gel iq, holder seg så bra!!) 

Ble to bestillinger på kicks 🤪 766 kr i rabatt på første bestilling og 907 kr på den andre. Også trengte jeg ny dagkrem, serum og selvbruning. Kjøpte med en blonzer fra bareMinerals ettersom jeg har hørt så mye bra om den. Gleder meg til å prøve den! Blir første gang jeg prøver hudproduktene også, elsker c-vit. serum og håper denne er bra. 

4691E44B-B32C-4CB2-B611-D3B5F67FD617.jpeg

E1DB1323-EFAD-4773-96CE-2E3CC53200EE.png

72436B7A-2FD5-4843-AB8D-47AAAC813331.jpeg

445FE7BA-2729-4562-94A4-32D2452BF139.jpeg

Ååå,jeg også eeelsker estee lauder double wear😍

Må nok inn på kicks å se litt,hihi🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne lekre,kremete,fuktighetsgivende leppestiften fra Maybelline 😍

Også perfekt farge til meg,jeg har litt for røde lepper(syns jeg), så jeg liker å ha en lysere leppestift, som har mer rosa i seg.

image.png.d48d41e3fa855ae31de78023cbf72f4e.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en aldri så liten smell igjen da… 🤭

Fluid Sheer Liquid Highlighter fra Armani. En veldig fin tone og legger seg veldig fint, men om den er 460 kroner-fin? Har highlightere fra Makeupmekka, Essence osv. som er minst like fine til en brøkdel av prisen. Kommer absolutt til å fortsette og bruke den da. Eneste minuset er at den kommer med pumpe. Det kommer alltid ut fem ganger mer produkt enn det jeg egentlig trenger.

Superstay 24H Skin Tint Foundation fra Maybelline. Beste billig-foundationen på lenge! Legger seg så fint på huden, setter seg ikke i tørre flekker, porer eller teksturer. Sitter fint lenge og har medium dekkevne vil jeg si. Eneste jeg ikke liker er pakningen. Blir så mye søl og klin med dråpeteller!

Les Beiges Bronzing Cream fra Chanel. Legger seg utrolig fint og lett å blende ut. Nokså lys da, så vil nok ikke gjøre så mye for de som er mørkere enn meg - det vil altså si, ikke spesielt mørk. 😂 Står også på eska at den skal gi en sunn glød. Synes den er temmelig matt jeg, men det gjør meg for så vidt ikke noe.

Omega Water Cream fra The Inkey List. Vært litt mer oljete enn jeg pleier i sommer, og da har denne vært god! En basic krem som trekker raskt inn og gir fukt, i motsetning til andre kremer med gel-konsistens, som jeg bare føler blir borte så fort de har trukket inn.

IMG_3561.webp

IMG_3562.webp

IMG_3563.webp

IMG_3564.webp

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_Sunshine* skrev (1 time siden):

Gikk på en aldri så liten smell igjen da… 🤭

Fluid Sheer Liquid Highlighter fra Armani. En veldig fin tone og legger seg veldig fint, men om den er 460 kroner-fin? Har highlightere fra Makeupmekka, Essence osv. som er minst like fine til en brøkdel av prisen. Kommer absolutt til å fortsette og bruke den da. Eneste minuset er at den kommer med pumpe. Det kommer alltid ut fem ganger mer produkt enn det jeg egentlig trenger.

Superstay 24H Skin Tint Foundation fra Maybelline. Beste billig-foundationen på lenge! Legger seg så fint på huden, setter seg ikke i tørre flekker, porer eller teksturer. Sitter fint lenge og har medium dekkevne vil jeg si. Eneste jeg ikke liker er pakningen. Blir så mye søl og klin med dråpeteller!

Les Beiges Bronzing Cream fra Chanel. Legger seg utrolig fint og lett å blende ut. Nokså lys da, så vil nok ikke gjøre så mye for de som er mørkere enn meg - det vil altså si, ikke spesielt mørk. 😂 Står også på eska at den skal gi en sunn glød. Synes den er temmelig matt jeg, men det gjør meg for så vidt ikke noe.

Omega Water Cream fra The Inkey List. Vært litt mer oljete enn jeg pleier i sommer, og da har denne vært god! En basic krem som trekker raskt inn og gir fukt, i motsetning til andre kremer med gel-konsistens, som jeg bare føler blir borte så fort de har trukket inn.

IMG_3561.webp

IMG_3562.webp

IMG_3563.webp

IMG_3564.webp

Maybelline superstay tinten er magisk!!

Ligger sååå pent på huden,hele dagen. Og jeg får fort glinsende hud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (39 minutter siden):

Maybelline superstay tinten er magisk!!

Ligger sååå pent på huden,hele dagen. Og jeg får fort glinsende hud..

Helt enig, veldig imponert over denne! 😍

Jeg er oljete på nesa og haka, men tørr rundt nesa, og det er sjelden jeg finner en foundation som takler begge deler. 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...