Callista Skrevet 19. mai 2023 #4221 Del Skrevet 19. mai 2023 Rosenrød skrev (12 timer siden): Ble plutselig litt på Skincity😄 Den summer kit vesken så spennende ut! Flere godbiter oppi der ser jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. mai 2023 #4222 Del Skrevet 19. mai 2023 Blei en liten fredagsshopping. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mai 2023 #4223 Del Skrevet 19. mai 2023 Callista skrev (31 minutter siden): Den summer kit vesken så spennende ut! Flere godbiter oppi der ser jeg! Ja, er litt spent på den! Kjenner ikke produktene, er det noen av dem du anbefaler?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. mai 2023 #4224 Del Skrevet 19. mai 2023 Rosenrød skrev (18 minutter siden): Ja, er litt spent på den! Kjenner ikke produktene, er det noen av dem du anbefaler?😊 Decléore er i utgangspunktet ett veldig bra merke, så vil anta at rensen kan være ganske gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 19. mai 2023 #4225 Del Skrevet 19. mai 2023 Callista skrev (1 time siden): Clarins Invisible Sun Care Stick Prøvd den før? Er den bra? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 19. mai 2023 #4226 Del Skrevet 19. mai 2023 Rosenrød skrev (2 timer siden): Ja, er litt spent på den! Kjenner ikke produktene, er det noen av dem du anbefaler?😊 Liker veldig godt Dr Ceuracle mot tørr hud. Synes også at Paula’s Choice er bra, Barbara Sturm har gode hudprodukter, og Dermalogica er jo som regel en sikker vinner, (hvis jeg klarte å tyde disse produktene riktig på bildene). 😉 Alltid morsomt å få en goodie bag og prøve nye produkter. Håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 19. mai 2023 #4227 Del Skrevet 19. mai 2023 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Prøvd den før? Er den bra? 😊 Ja, jeg synes den er god. Fungerer bra på min sensitive hud, og den er praktisk å ha med i vesken, ikke for stor, men ganske drøy i bruk. Synes heller ikke den er særlig klissete. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #4228 Del Skrevet 19. mai 2023 Noen som kan anbefale meg et bra solpudder? Jeg kjøpte et fra Makeup Mekka (var i et palett, men ga jo ingen farge). Jeg er ganske lys i huden, og ønsker at det skal se mest mulig naturlig ut. Jeg står mellom The Balm Bahama Mama Bronzer, Jan Thomas Studio Cosmetics Bronzing Powder og Physicians Formula Bronzer. Anonymkode: 0b2be...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 20. mai 2023 #4229 Del Skrevet 20. mai 2023 CrazyCatLady2500 skrev (På 18.5.2023 den 12.32): Jeg har tørr hud og liker denne: https://www.bangerhead.no/lumene-hella-moisturizing-cleansing-mousse-150ml?gclid=Cj0KCQjwmZejBhC_ARIsAGhCqneVtV-3dcjIDOWv1Su53UKrA-bEVFFU2ZD1DSSwxkh460m89TB93z8aAmKtEALw_wcB Ser den inneholder citric acid som huden min ikke liker, dessverre. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anbefaler denne, fin å bruke hvis du liker double-cleansing😊 Anonymkode: 1898d...f76 Har sett litt på denne. Kanskje jeg bestiller senere. Får bare håpe huden min liker den! 😅 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. mai 2023 #4230 Del Skrevet 20. mai 2023 Her er solkremen jeg kjøpte på normal. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 20. mai 2023 #4231 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som kan anbefale meg et bra solpudder? Jeg kjøpte et fra Makeup Mekka (var i et palett, men ga jo ingen farge). Jeg er ganske lys i huden, og ønsker at det skal se mest mulig naturlig ut. Jeg står mellom The Balm Bahama Mama Bronzer, Jan Thomas Studio Cosmetics Bronzing Powder og Physicians Formula Bronzer. Anonymkode: 0b2be...f7a Jeg er lys i huden og veldig fornøyd med bahama mama. Brukt det nå i flere år. Blir naturlig og diskre på min hud, liker at det ikke er shimmer i. Har dog ikke prøvd de andre du nevner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 20. mai 2023 #4232 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som kan anbefale meg et bra solpudder? Jeg kjøpte et fra Makeup Mekka (var i et palett, men ga jo ingen farge). Jeg er ganske lys i huden, og ønsker at det skal se mest mulig naturlig ut. Jeg står mellom The Balm Bahama Mama Bronzer, Jan Thomas Studio Cosmetics Bronzing Powder og Physicians Formula Bronzer. Anonymkode: 0b2be...f7a Physicians gir heller ingen særlig farge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 20. mai 2023 #4233 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen som kan anbefale meg et bra solpudder? Jeg kjøpte et fra Makeup Mekka (var i et palett, men ga jo ingen farge). Jeg er ganske lys i huden, og ønsker at det skal se mest mulig naturlig ut. Jeg står mellom The Balm Bahama Mama Bronzer, Jan Thomas Studio Cosmetics Bronzing Powder og Physicians Formula Bronzer. Anonymkode: 0b2be...f7a jeg får farge av physichians formula. bahama mama er super pigmentert så der må du være lett på bruken. den er ikke så gylden som den fra p.f. jan thomas har jeg aldri prøvd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4234 Del Skrevet 20. mai 2023 Kveldshimmel skrev (12 timer siden): Ser den inneholder citric acid som huden min ikke liker, dessverre. Har sett litt på denne. Kanskje jeg bestiller senere. Får bare håpe huden min liker den! 😅 😊 Er fornøyd med den (foreløpig)👍 Gjorde ofte en feil ved dobbelrensing, brukte ofte å påføre balmen/oljen i dusjen, på våt hud, men hørte det beste er å påføre det på tørr, evt litt fuktig hud, massere det godt inn slik at sminken løsner seg, og så gå inn i dusjen og fjerne det før du påfører den vannbaserte rensen. Du skal ikke utsette ansiktet for varmt vann for lenge da da vil tørke ut huden, men det er så klart viktig med varmt vann for å få fjernet balmen/oljen. Anonymkode: 1898d...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. mai 2023 #4235 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen som kan anbefale meg et bra solpudder? Jeg kjøpte et fra Makeup Mekka (var i et palett, men ga jo ingen farge). Jeg er ganske lys i huden, og ønsker at det skal se mest mulig naturlig ut. Jeg står mellom The Balm Bahama Mama Bronzer, Jan Thomas Studio Cosmetics Bronzing Powder og Physicians Formula Bronzer. Anonymkode: 0b2be...f7a Jeg ga bort min Bahama mama, ble for mørk. Helt seriøst, eneste to solpuddere jeg lykkes med er Caia Loose bronzer (farge Sicily på meg) og dette som er prisgunstig: https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/glowy-loose-bronzer?gclid=CjwKCAjw36GjBhAkEiwAKwIWyfXt5DfNN5ECktG13ULO74k21kzpz7DNwSHCUi1MPoJaqU_9jXTiKxoCayoQAvD_BwE Foretrekker Caia, og det er superdrøyt! https://caiacosmetics.no/no/sminke/ansiktsmakeup/bronzer/sicily?gclid=CjwKCAjw36GjBhAkEiwAKwIWyTIsh0_i2DzSkMCTB2xeVHzG_zt0T7T-hftH-PA4uxu_r9SYBn-mThoC9rgQAvD_BwE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4236 Del Skrevet 20. mai 2023 Prøver litt nytt. Venninne tipset meg om den øverste, solkremspray man kan ha over sminke. Anonymkode: 188e0...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 23. mai 2023 #4237 Del Skrevet 23. mai 2023 Kjøpte denne på Kiwi, egentlig bare for å ta med på hyttetur, men den overrasket positivt, så den skal brukes hjemme også 😊 Den trekker raskt inn, lukter ingenting, svir ikke i øynene og så langt ingen kviser av den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 23. mai 2023 #4238 Del Skrevet 23. mai 2023 Vurderer å kjøpe flere farger,LOVE it! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 23. mai 2023 #4239 Del Skrevet 23. mai 2023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #4240 Del Skrevet 23. mai 2023 Påfyll av denne: https://commonclouds.com/products/cloud-water Jeg har alltid hatt stygg hud, med røde kinn, store porer og mye urenheter. Huden min har reagert kraftig på ulike produkter jeg har prøvd tidligere. Men denne blå flasken er ren magi, aldri hatt så fin hud før. Anbefales skikkelig!! Anonymkode: 61402...d02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå