Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

BIOTHERM roll-on. Kjøper den igjen og igjen. Liker lukten, varigheten og at den ikke irriterer huden min.

B715AE13-B184-4B89-AF41-5554471B1E83.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Prøver denne:)

https://www.apotek1.no/wcsstore/ApoProductMaster/media/826148c2-e4df-4139-b788-e0d432f6f162

Kan noen tipse meg om  2 ting?:)
1. Selvbruning som gir naturlig og ikke for kraftig farge for noen som er veldig blek? Og som er lett å få jevn? Brukte en før som var en blanding av fuktighetskrem og selvbruning så resultatet var lett å få jevnt, men den er gått ut av produksjon.

2. Solkrem til ansikt med 50faktor. Jeg kjøpte denne og jeg elsker hvordan den er på huden(jeg avskyr å være klissete), har på og kan ikke ane at den er der. Men den er alt for dyr:P Jeg må ha 50faktor i 6mnd pga. en hudbehandling.

Anonymkode: 188e0...a0d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trish skrev (4 timer siden):

Kan du fortelle litt om hvor sterkt den kommer fram på huden og hvor kald eller varm fargen er?🤗

Har dessverre ikkje fått det enno, kjem i posten frå Blivakker i løpet av veka

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kjøpe denne,var noen her som anbefalte meg den. Husker ikke hvem..

Angrer iallfall ikke,den er nydelig!

image.png.8aa1b4e995af2c9c6aa81ecfadba7b66.png

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Callista skrev (23 timer siden):

Elizabeth Arden Green Tea Shower Gel

9B26BBEA-F532-443C-8E64-AFE0ACD35A27.jpeg

Denne har eg og kjøpt no. Har hatt parfymen før, veldig frisk og god! Og til kr 119 med gratis frakt for 500 ml er det eit knallbra kjøp for Matas-kundeklubb medlemmer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trish skrev (På 23.4.2023 den 16.28):

Kan du fortelle litt om hvor sterkt den kommer fram på huden og hvor kald eller varm fargen er?🤗

No har eg fått og testa denne. 02/Warm Sunny er meir synleg enn den andre, gjev ein gyllen glød som ikkje er for dominerande og ikkje orange. Brukar den over solkrem som har litt whitecast. Pittelitt patchy om ein nyttar kabukikost men om ein er nøye så ser ein korhen ein må legga litt meir på. Alt i alt fornøgd med denne! Kostar ein femtilapp på Blivakker og Lyko. Syns heller ikkje det luktar noko parfyme av solpudderet og det er jo eit pluss.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (18 minutter siden):

No har eg fått og testa denne. 02/Warm Sunny er meir synleg enn den andre, gjev ein gyllen glød som ikkje er for dominerande og ikkje orange. Brukar den over solkrem som har litt whitecast. Pittelitt patchy om ein nyttar kabukikost men om ein er nøye så ser ein korhen ein må legga litt meir på. Alt i alt fornøgd med denne! Kostar ein femtilapp på Blivakker og Lyko. Syns heller ikkje det luktar noko parfyme av solpudderet og det er jo eit pluss.

Takk🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 24.4.2023 den 13.03):

Måtte kjøpe denne,var noen her som anbefalte meg den. Husker ikke hvem..

Angrer iallfall ikke,den er nydelig!

image.png.8aa1b4e995af2c9c6aa81ecfadba7b66.png

Jeg prøvde denne igår og gledet meg til å kjøpe. Men på meg ble det litt gammal kjerring-lukt 😑😪😪 Skal prøve den på nytt igjen en annen gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kamelia83 skrev (12 timer siden):

Jeg prøvde denne igår og gledet meg til å kjøpe. Men på meg ble det litt gammal kjerring-lukt 😑😪😪 Skal prøve den på nytt igjen en annen gang! 

Jeg syns også den luktet gammel kjerring med det første..(forressten,så er jeg 42 år gammal,såeh🙈),men har begynt å like 'gammalkjærring' parfyme, enkelte,iallfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (5 timer siden):

Jeg syns også den luktet gammel kjerring med det første..(forressten,så er jeg 42 år gammal,såeh🙈),men har begynt å like 'gammalkjærring' parfyme, enkelte,iallfall.

Jeg er snart 40 så nærmer meg 😂😂 Men syns du den luktet bedre etterhvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamelia83 skrev (16 minutter siden):

Jeg er snart 40 så nærmer meg 😂😂 Men syns du den luktet bedre etterhvert? 

Ja,jeg syns faktisk den lukter veldig godt på meg🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
flusa skrev (33 minutter siden):

Ja,jeg syns faktisk den lukter veldig godt på meg🤗

Skal teste den et par ganger til før jeg konkluderer. Samme med dupe for YSL Libre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamelia83 skrev (2 timer siden):

Skal teste den et par ganger til før jeg konkluderer. Samme med dupe for YSL Libre. 

hvem er dupe for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (2 timer siden):

hvem er dupe for den?

La rive Destinee mener jeg den heter 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...