flusa Skrevet 21. april 2023 #4061 Del Skrevet 21. april 2023 Trish skrev (2 timer siden): På normal Den øyegeleen har,jeg og🤗 Kjøpte nattkremen i samme. Altså.. Øyegelen gir masse fukt til rynkene mine,og nattkremen strammer opp huden! Det kjennes etter jeg har påført den. Love them both! Skulle ønske de hadde dagkrem med masse spf,da hadde jeg kjøpt den og! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 21. april 2023 #4062 Del Skrevet 21. april 2023 flusa skrev (3 timer siden): Den øyegeleen har,jeg og🤗 Kjøpte nattkremen i samme. Altså.. Øyegelen gir masse fukt til rynkene mine,og nattkremen strammer opp huden! Det kjennes etter jeg har påført den. Love them both! Skulle ønske de hadde dagkrem med masse spf,da hadde jeg kjøpt den og! Åå så gøy å høre!! Særlig det med at øyekremen ga masse fukt, da jeg har hatt tørre øyelokk i det siste. Kanskje jeg prøver nattkremen neste gang 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 21. april 2023 #4063 Del Skrevet 21. april 2023 Trish skrev (1 time siden): Åå så gøy å høre!! Særlig det med at øyekremen ga masse fukt, da jeg har hatt tørre øyelokk i det siste. Kanskje jeg prøver nattkremen neste gang 🤗 Ja,jeg syns den er veldig god. Bruker den hver dag🤗 Liker også at den er så rimelig,da er det liksom ikke noe problem hvis det er bomkjøp. Savner dog solfaktor i øyekremer,er bare et fåtalls øyekremer med spf, og de er gjerne svindyre.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. april 2023 #4064 Del Skrevet 21. april 2023 flusa skrev (7 timer siden): Den øyegeleen har,jeg og🤗 Kjøpte nattkremen i samme. Altså.. Øyegelen gir masse fukt til rynkene mine,og nattkremen strammer opp huden! Det kjennes etter jeg har påført den. Love them both! Skulle ønske de hadde dagkrem med masse spf,da hadde jeg kjøpt den og! Spennende! Kanskje jeg skal teste de to neste gang jeg er på normal. Bruker aaaltfor mye penger på hudpleie og mest dyre/halvdyre merker som Paulas Choice og Medik8. Er kresen på hudpleie, men det er alltid gøy å finne billige ting som funker. Ang spf vil jeg anbefale super uv fra garnier. Det er jo en solkrem og ikke dagkrem med spf, men den er tynn og lett og legger seg fint over dagkrem og annen hudpleie og er også fin under sminke. Er såpass lett at det aldri føles som man har for mye i ansiktet, selv om man bruker anbefalt mengde solkrem med dagkrem under og sminke over. Ikke svir den i øynene heller, man blir ikke hvit i trynet av den og den er billig, oljefri og parfymefri. Elsk! 😻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4065 Del Skrevet 21. april 2023 Ny eyeliner, er i prosessen med å minimere og gå over til mer naturlig sminke. Spent på å prøve denne, det blir min eneste eyeliner. Anonymkode: 5c8f6...cbb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 21. april 2023 #4066 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg liker å prøve nye dufter. Ofte ender jeg opp med å kjøpe de jeg liker, så jeg har altfor mange som jeg ikke bruker opp. Men denne tror jeg at jeg kommer bruke til den er tom. Først syntes jeg duften var pussig, så ble den nydelig. Varm og sensuell. Perfekt balansert, ikke for søt eller for klassisk. På min hud i hvertfall. Må innrømme at en grunn til at jeg prøvde den var også at jeg er imot kanselleringskultur. Og jeg synes det er fint det er en norsk parfyme jeg liker. Men jeg vet jo ikke noe om nasjonalitet(ene) til Elle Basics parfymører. Om du som leser dette ikke vet hvem Elle Basic er, så er det de som står bak merket «Glöd Sophie Elise». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 22. april 2023 #4067 Del Skrevet 22. april 2023 Alt for mye 🤦🏼♀️ Avéne : gelerens, hudkrem og solkrem for ansiktet. Negleolje fra normal Neglebåndskrem fra Lyko Sånn spray fra Normal i samme serie som jeg har i sjampo og balsam, er sånn day After spray for oss med fall/krøller. Orange flasker, husker ikke hva det heter. Prøvde en sånn voks varmer og perlevoks, ikke mi greie. Så fant idag sugarwax, helt fantastisk. Tar det man trenger med en finger og varmer litt opp i hånda før man legger på voksen. Veldig enkel i bruk og påføring. Skal absolutt fortsette med den type voks. Kjøpt på Normal alt sammen. Mobilen vil ikke legge inn bilder på innlegg, så dere får ev google om dere ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 22. april 2023 #4068 Del Skrevet 22. april 2023 Maestro skrev (11 timer siden): Alt for mye 🤦🏼♀️ Avéne : gelerens, hudkrem og solkrem for ansiktet. Negleolje fra normal Neglebåndskrem fra Lyko Sånn spray fra Normal i samme serie som jeg har i sjampo og balsam, er sånn day After spray for oss med fall/krøller. Orange flasker, husker ikke hva det heter. Prøvde en sånn voks varmer og perlevoks, ikke mi greie. Så fant idag sugarwax, helt fantastisk. Tar det man trenger med en finger og varmer litt opp i hånda før man legger på voksen. Veldig enkel i bruk og påføring. Skal absolutt fortsette med den type voks. Kjøpt på Normal alt sammen. Mobilen vil ikke legge inn bilder på innlegg, så dere får ev google om dere ønsker. Husker du litt mer om serien for fall/krøller? Jeg har ingen Normal butikk der jeg bor, så kan ikke gå dit og lete. Jeg bruker Maui Moisture, og hadde lyst å prøve varianten for fall/krøller, men fant ingen norske nettbutikker som selger den serien. Håret mitt er fint når det er vått, men når det blir tørt, er det bare fall/bølger i nederste del av håret. Uten Maui mot frizzy hår står det enda dårligere til. Jeg varmebehandler aldri håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. april 2023 #4069 Del Skrevet 22. april 2023 Zoya neglelakk "Sipsey" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. april 2023 #4070 Del Skrevet 22. april 2023 Lumene ansiktsmaske for sensitiv hud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. april 2023 #4071 Del Skrevet 22. april 2023 Essence Matt solpudder nyanse 02 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. april 2023 #4072 Del Skrevet 22. april 2023 Biotherm Lait Corporel kremsett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. april 2023 #4073 Del Skrevet 22. april 2023 Armani Sun di Gioia parfyme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 22. april 2023 #4074 Del Skrevet 22. april 2023 MyMichelle skrev (9 timer siden): Husker du litt mer om serien for fall/krøller? Jeg har ingen Normal butikk der jeg bor, så kan ikke gå dit og lete. Jeg bruker Maui Moisture, og hadde lyst å prøve varianten for fall/krøller, men fant ingen norske nettbutikker som selger den serien. Håret mitt er fint når det er vått, men når det blir tørt, er det bare fall/bølger i nederste del av håret. Uten Maui mot frizzy hår står det enda dårligere til. Jeg varmebehandler aldri håret. Tror det er Cantu den serien heter🤔 Har vendt meg til og ikke gjøre stort med det av retting, innimellom bølger jeg det. Har fall i håret naturlig, som har kommet med alderen. Så prøver meg frem med kun produkter, av og til litt føn etter å fukte håret med vann fra spray, om håret ser helt krise ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 23. april 2023 #4075 Del Skrevet 23. april 2023 Det siste jeg kjøpte var en ny foundation fra La Mer, den er jo helt fantastisk! Jeg har også begynt å bruke et nytt serum fra Sisley som virkelig har forandret huden min. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. april 2023 #4076 Del Skrevet 23. april 2023 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4077 Del Skrevet 23. april 2023 Økologisk solkrem med helt grønne ingredienser (INCI) som føles så digg ut på huden og som ikke trigger min rosacea. Og den er ikke giftig for livet i havet 💚 Anonymkode: 490e5...0b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 23. april 2023 #4078 Del Skrevet 23. april 2023 Capazitet skrev (På 22.4.2023 den 16.18): Essence Matt solpudder nyanse 02 Kan du fortelle litt om hvor sterkt den kommer fram på huden og hvor kald eller varm fargen er?🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 23. april 2023 #4079 Del Skrevet 23. april 2023 Kjøpt på hudlegekontor. Blander med den mildere jeg har fra før og det fungerer fint🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 23. april 2023 #4080 Del Skrevet 23. april 2023 Elizabeth Arden Green Tea Shower Gel 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå