AprilLudgate Skrevet 18. april 2023 #4041 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva synes du om rense balmen? Jeg prøvde den, men synes ikke den gjorde jobben. Anonymkode: eb56b...e56 Jeg bruker aldri rensebalm som eneste rens eller på øynene pga «film» på øyet etterpå. Så for min del som uansett dobbeltrenser blir det litt ett fett sålenge det er mildt og ikke klisser seg igjen etter siste rens. Aldri prøvd en rensebalm jeg synes funker som eneste sminkerens om man har mascara osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4042 Del Skrevet 18. april 2023 flusa skrev (2 timer siden): Hvor har du bestilt bondi sands lip balmene?? Ikke meg du siterte, men jeg kjøpte på Vita (medlemstilbud). Anonymkode: b3cec...a2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. april 2023 #4043 Del Skrevet 18. april 2023 flusa skrev (3 timer siden): Hvor har du bestilt bondi sands lip balmene?? Her: https://www.blivakker.no/search?SearchTerm=Bondi sands lip balm 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4044 Del Skrevet 18. april 2023 Slo på stortromma og investerte i spenol før i dag. Anonymkode: 51ead...2e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. april 2023 #4045 Del Skrevet 19. april 2023 Teste en ny ansiktsrens,da min er tom. Trengte sårt en skikkelig fuktighetsgivende håndkrem,fordi hendene mine sprekker og svir😪 Har brukt denne før,og den er helt magisk! Visste ikke at den fantes lenger, fant den igjen på Normal🤗 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 19. april 2023 #4046 Del Skrevet 19. april 2023 Vanilla fudge hair mist fra Ida Warg. Så nå lukter håret mitt fantastisk! Og så har jeg vært hos frisøren i dag og klippet hår og farget øyevipper. Det er da et slags kjøp det også. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. april 2023 #4047 Del Skrevet 19. april 2023 flusa skrev (6 timer siden): Teste en ny ansiktsrens,da min er tom. Trengte sårt en skikkelig fuktighetsgivende håndkrem,fordi hendene mine sprekker og svir😪 Har brukt denne før,og den er helt magisk! Visste ikke at den fantes lenger, fant den igjen på Normal🤗 Denne sel dei på mange apotek og på Lyko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april 2023 #4048 Del Skrevet 20. april 2023 Capazitet skrev (12 timer siden): Denne sel dei på mange apotek og på Lyko Åå,det visste jeg ikke! Har aldri sett den før,jeg🙈 Skal få testet den iløpet av dagen🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4049 Del Skrevet 20. april 2023 Er det lov å spørre om tips også her? Jeg prøver 😅 Hva er deres favoritt solkrem til ansikt? Jeg prøver ny hvert år, men blir aldri helt fornøyd. Har sensitiv hud og får lett kviser av solkrem. Må ha faktor 50😊 Anonymkode: 20edc...fd1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april 2023 #4050 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er det lov å spørre om tips også her? Jeg prøver 😅 Hva er deres favoritt solkrem til ansikt? Jeg prøver ny hvert år, men blir aldri helt fornøyd. Har sensitiv hud og får lett kviser av solkrem. Må ha faktor 50😊 Anonymkode: 20edc...fd1 Selvfølgelig kan man spørre om tips her🤗 Jeg kan desverre ikke anbefale noen solkrem til deg,jeg bruker spf 30-35 nå på sommeren🤗 Elizabeth arden sin med spf 35 liker jeg godt,får ikke kviser av den. Men man får veldig glød av den. Elizabeth Arden Great 8 Great 8 Daily Defense Moisturizer SPF35 er en fantastisk dagkrem som kombinerer egenskapene fra en ansiktssolkrem med de pleiende egenskaper fra den gode dagkrem. Du får hele 8 fantastiske fordeler med denne kremen fra Elizabeth Arden. Dagkremen inneholder SPF35 og beskytter huden mot solen, mot infrarødt lys, mot blått lys fra f.eks. computerskjermer, mot luftforurensning og samtidig fukter den huden og motvirker glans. Den har en rensende virkning og lysner dessuten pigmentforandringer og gjør huden ensartet. En ekte multitasker som sparer plass i sminkepungen og er den perfekte krem til og passe på huden hver dag. Inneholder 45 ml. HUDTYPE Moden hud Normal hud Tørr hud 30+ år 50+ år EGENSKAPER Fuktighetsgivende Utjevnende Rensende Beroligende FINISH Styrkende Lysnende INNHOLD Spf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. april 2023 #4051 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det lov å spørre om tips også her? Jeg prøver 😅 Hva er deres favoritt solkrem til ansikt? Jeg prøver ny hvert år, men blir aldri helt fornøyd. Har sensitiv hud og får lett kviser av solkrem. Må ha faktor 50😊 Anonymkode: 20edc...fd1 https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/solpleie-ansikt/cliniderm-age-defence-sun-face-cream-spf50,5002076?gclid=CjwKCAjwov6hBhBsEiwAvrvN6MLDfXrxNoFiTXImVp2UHwkxi6Oe9j-np98KkrTrO3STJozlny3Q2BoCpjUQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. april 2023 #4052 Del Skrevet 20. april 2023 (Apropos en av de parfymene jeg kjøpte sist, Ariana Grande R.E.M. Syntes det var noe kjent og nå vet jeg hva. På meg lukter den som LUSHs Sleepy lotion/ Twilight Body Spray= ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 20. april 2023 #4053 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det lov å spørre om tips også her? Jeg prøver 😅 Hva er deres favoritt solkrem til ansikt? Jeg prøver ny hvert år, men blir aldri helt fornøyd. Har sensitiv hud og får lett kviser av solkrem. Må ha faktor 50😊 Anonymkode: 20edc...fd1 Jeg har lignende hud som deg. Jeg liker best Cliniderm Light & Mattifying, samt COSRX Aloe Soothing. Begge er faktor 50. Den siste har både fysisk og kjemisk filter, og føles mer som fuktighetskrem enn som solkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. april 2023 #4054 Del Skrevet 20. april 2023 flusa skrev (9 timer siden): Åå,det visste jeg ikke! Har aldri sett den før,jeg🙈 Skal få testet den iløpet av dagen🤪 Eg snakkar om håndkremen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 20. april 2023 #4055 Del Skrevet 20. april 2023 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. april 2023 #4056 Del Skrevet 20. april 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april 2023 #4057 Del Skrevet 20. april 2023 Capazitet skrev (3 timer siden): Eg snakkar om håndkremen Åå. Ja håndkremen har jeg brukt før,foe mange ,mange år siden..sikkert 25 år siden..visste ikke at den fantes lenger. Men kjekt å vite, for den er virkelig god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 20. april 2023 #4058 Del Skrevet 20. april 2023 Fant disse på normal. Fargene mellow og den andre husker jeg ikke..det står ikke under,heller. Det stod på lappen,som jeg måtte ta bort for å teste den.. Men fy fader..de er sååååå fine!! Er dupe for clinique black honey!😍 Elsk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. april 2023 #4059 Del Skrevet 20. april 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 20. april 2023 #4060 Del Skrevet 20. april 2023 På normal 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå