Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og nordmenn klager over redusert kjøpekraft….. 

Anonymkode: f5e2d...976

Vi her inne er de rike i befolkningen :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Blir en liten stund til jeg tester striping fra ByBente, men pakken ankom jo i rekordfart. Aldri fått en bestilling så kjapt før 😅

Kjøpt dette i dag, men den SPFsprayen som kunne brukes over sminke utgår da den er parfymert.

Og - usikker på mye man må ha og kanskje jeg sprayet for mye. Men - den separerte makeupen, så den ville jeg uansett ikke brukt over sminke. Men lurt å ha i veska sånn ellers:

897E28D0-9C5F-4A68-965C-42F94E941606.thumb.jpeg.078ec775f38238d7bcdc0cb0913c80c3.jpeg

Den melantoninen fikk jeg tips om her på KG- håper den virker bedre enn dråper 😇

Jeg har også prøvd den spf’en. Håpløs! Ødela sminken og hvis den brukes uten sminke blir man uansett blank som en discokule. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Vi her inne er de rike i befolkningen :) 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå):

Jeg har også prøvd den spf’en. Håpløs! Ødela sminken og hvis den brukes uten sminke blir man uansett blank som en discokule. 

Ja, jeg fikk assosiasjoner til sånne influencere som synes glass skin look er superfint og bare DYNGER seg ned i glins og vrir på ansiktet i sollys fra vinduet. 

Jeg hadde jo ikke brydd meg på stranda eller i hagen liksom - men til vanlig bruk passer den nok best ørkentørr hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg fikk assosiasjoner til sånne influencere som synes glass skin look er superfint og bare DYNGER seg ned i glins og vrir på ansiktet i sollys fra vinduet. 

Jeg hadde jo ikke brydd meg på stranda eller i hagen liksom - men til vanlig bruk passer den nok best ørkentørr hud. 

Jeg vil ikke gå rundt i min egen hage og se sånn ut heller, sant å si. Men du, ikke kjøp den fra Bondi Sands heller. Det gjorde nemlig jeg. Ubrukelig. 🙈 
Biotherm sin er bra, men nesten umulig å få tak i. 
Og nå sist kjøpte jeg denne, den funker som en erstatning for Biotherm (som igjen var erstatning for Vichy som er best): https://www.med24.no/personlig-pleie/solkrem/la-roche-posay-anthelios-anti-shine-mist-spf50-pluss-75-ml?gclid=CjwKCAjw__ihBhADEiwAXEazJkcZa56qwACvQl_IZqMXGBlGWSah6emE2pc0WACjh6yx80ucsQIAXhoCaWAQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Elsker Hawaiian Tropic, var til nedsatt pris hos Lyko👌🏽

686D4D21-97B5-425B-A667-5CDE7E785AE4.jpeg

AF1816BA-CB2F-4C84-9C10-D5195C648C71.jpeg

603AB293-1C39-48A8-88BF-FA69558831C4.jpeg

Anonymkode: ea5d0...59f

Jaa,elsker også solkremene dems😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (20 minutter siden):

Jeg vil ikke gå rundt i min egen hage og se sånn ut heller, sant å si. Men du, ikke kjøp den fra Bondi Sands heller. Det gjorde nemlig jeg. Ubrukelig. 🙈 
Biotherm sin er bra, men nesten umulig å få tak i. 
Og nå sist kjøpte jeg denne, den funker som en erstatning for Biotherm (som igjen var erstatning for Vichy som er best): https://www.med24.no/personlig-pleie/solkrem/la-roche-posay-anthelios-anti-shine-mist-spf50-pluss-75-ml?gclid=CjwKCAjw__ihBhADEiwAXEazJkcZa56qwACvQl_IZqMXGBlGWSah6emE2pc0WACjh6yx80ucsQIAXhoCaWAQAvD_BwE

Den så super ut! Minus parfyme for min del da 👀 Tror jeg bare må anskaffe meg stift.

Sprayen kom nemlig oppi nesa og få sekunder etterpå smakte jeg på parfymen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (3 minutter siden):

Den så super ut! Minus parfyme for min del da 👀 Tror jeg bare må anskaffe meg stift.

Sprayen kom nemlig oppi nesa og få sekunder etterpå smakte jeg på parfymen 😆

Kanskje den finnes i parfymefri versjon også? 🤔 den burde jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (1 time siden):

er denne for kropp eller ansikt?

Det står at den er til kropp.

Men jeg smurte den i ansiktet også,jeg😁

Fikk god glød,som den lovet😅

Tok den over sminken,faktisk.

Har en veldig mild og god duft,og lukter ikke typisk solkrem.

Denne likte jeg🤗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to pakker i dag. I den ene var det Ole Henriksen juicerens med PHA, som jeg har brukt i over 3 år. Samt 2 Bondi Sands Lip Balm med spf 50. Takk til dere her som anbefalte Bondi Sands til meg!  Jeg har prøvd den med kokossmak. Jeg likte smaken, gir fukt og myke lepper. Men jeg skulle ønske at den var lettere å klemme ut av tuben.

I den andre pakken var en av mine to favorittsolkremer. Farmasiet hadde tilbud på mange COSRX produkter, så jeg slo til.

C522F047-8707-42AF-A0A9-BCF333FD5158.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke postet bilde 2 i stad. Her er det: 

394E78A5-4FCA-4034-B479-FA2990D09A23.jpeg

Endret av MyMichelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AprilLudgate skrev (6 timer siden):

Blir en liten stund til jeg tester striping fra ByBente, men pakken ankom jo i rekordfart. Aldri fått en bestilling så kjapt før 😅

Kjøpt dette i dag, men den SPFsprayen som kunne brukes over sminke utgår da den er parfymert.

Og - usikker på mye man må ha og kanskje jeg sprayet for mye. Men - den separerte makeupen, så den ville jeg uansett ikke brukt over sminke. Men lurt å ha i veska sånn ellers:

897E28D0-9C5F-4A68-965C-42F94E941606.thumb.jpeg.078ec775f38238d7bcdc0cb0913c80c3.jpeg

Den melantoninen fikk jeg tips om her på KG- håper den virker bedre enn dråper 😇

Hva synes du om rense balmen? Jeg prøvde den, men synes ikke den gjorde jobben.

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (3 timer siden):

Det står at den er til kropp.

Men jeg smurte den i ansiktet også,jeg😁

Fikk god glød,som den lovet😅

Tok den over sminken,faktisk.

Har en veldig mild og god duft,og lukter ikke typisk solkrem.

Denne likte jeg🤗

Hvordan ble det over sminken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MyMichelle skrev (3 timer siden):

Jeg fikk to pakker i dag. I den ene var det Ole Henriksen juicerens med PHA, som jeg har brukt i over 3 år. Samt 2 Bondi Sands Lip Balm med spf 50. Takk til dere her som anbefalte Bondi Sands til meg!  Jeg har prøvd den med kokossmak. Jeg likte smaken, gir fukt og myke lepper. Men jeg skulle ønske at den var lettere å klemme ut av tuben.

I den andre pakken var en av mine to favorittsolkremer. Farmasiet hadde tilbud på mange COSRX produkter, så jeg slo til.

C522F047-8707-42AF-A0A9-BCF333FD5158.jpeg

Hvor har du bestilt bondi sands lip balmene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan ble det over sminken?

Sminken ser fin ut,men selvfølgelig gned jeg bort litt av bronzeren😅

Men den er fin,altså.

Blir ikke hvit av den,som man ofte gjør av solkrem.

Men får veldig fin glød😍

Love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (1 time siden):

Sminken ser fin ut,men selvfølgelig gned jeg bort litt av bronzeren😅

Men den er fin,altså.

Blir ikke hvit av den,som man ofte gjør av solkrem.

Men får veldig fin glød😍

Love it!

Så den trekker igjennom sminken så man ikke ser våt ut, eller tørker utenpå sminken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...