AprilLudgate Skrevet 18. april 2023 #4021 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og nordmenn klager over redusert kjøpekraft….. Anonymkode: f5e2d...976 Vi her inne er de rike i befolkningen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. april 2023 #4022 Del Skrevet 18. april 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Blir en liten stund til jeg tester striping fra ByBente, men pakken ankom jo i rekordfart. Aldri fått en bestilling så kjapt før 😅 Kjøpt dette i dag, men den SPFsprayen som kunne brukes over sminke utgår da den er parfymert. Og - usikker på mye man må ha og kanskje jeg sprayet for mye. Men - den separerte makeupen, så den ville jeg uansett ikke brukt over sminke. Men lurt å ha i veska sånn ellers: Den melantoninen fikk jeg tips om her på KG- håper den virker bedre enn dråper 😇 Jeg har også prøvd den spf’en. Håpløs! Ødela sminken og hvis den brukes uten sminke blir man uansett blank som en discokule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. april 2023 #4023 Del Skrevet 18. april 2023 AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Vi her inne er de rike i befolkningen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. april 2023 #4024 Del Skrevet 18. april 2023 CrazyCatLady2500 skrev (Akkurat nå): Jeg har også prøvd den spf’en. Håpløs! Ødela sminken og hvis den brukes uten sminke blir man uansett blank som en discokule. Ja, jeg fikk assosiasjoner til sånne influencere som synes glass skin look er superfint og bare DYNGER seg ned i glins og vrir på ansiktet i sollys fra vinduet. Jeg hadde jo ikke brydd meg på stranda eller i hagen liksom - men til vanlig bruk passer den nok best ørkentørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. april 2023 #4025 Del Skrevet 18. april 2023 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Ja, jeg fikk assosiasjoner til sånne influencere som synes glass skin look er superfint og bare DYNGER seg ned i glins og vrir på ansiktet i sollys fra vinduet. Jeg hadde jo ikke brydd meg på stranda eller i hagen liksom - men til vanlig bruk passer den nok best ørkentørr hud. Jeg vil ikke gå rundt i min egen hage og se sånn ut heller, sant å si. Men du, ikke kjøp den fra Bondi Sands heller. Det gjorde nemlig jeg. Ubrukelig. 🙈 Biotherm sin er bra, men nesten umulig å få tak i. Og nå sist kjøpte jeg denne, den funker som en erstatning for Biotherm (som igjen var erstatning for Vichy som er best): https://www.med24.no/personlig-pleie/solkrem/la-roche-posay-anthelios-anti-shine-mist-spf50-pluss-75-ml?gclid=CjwKCAjw__ihBhADEiwAXEazJkcZa56qwACvQl_IZqMXGBlGWSah6emE2pc0WACjh6yx80ucsQIAXhoCaWAQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #4026 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Elsker Hawaiian Tropic, var til nedsatt pris hos Lyko👌🏽 Anonymkode: ea5d0...59f Jaa,elsker også solkremene dems😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 18. april 2023 #4027 Del Skrevet 18. april 2023 CrazyCatLady2500 skrev (20 minutter siden): Jeg vil ikke gå rundt i min egen hage og se sånn ut heller, sant å si. Men du, ikke kjøp den fra Bondi Sands heller. Det gjorde nemlig jeg. Ubrukelig. 🙈 Biotherm sin er bra, men nesten umulig å få tak i. Og nå sist kjøpte jeg denne, den funker som en erstatning for Biotherm (som igjen var erstatning for Vichy som er best): https://www.med24.no/personlig-pleie/solkrem/la-roche-posay-anthelios-anti-shine-mist-spf50-pluss-75-ml?gclid=CjwKCAjw__ihBhADEiwAXEazJkcZa56qwACvQl_IZqMXGBlGWSah6emE2pc0WACjh6yx80ucsQIAXhoCaWAQAvD_BwE Den så super ut! Minus parfyme for min del da 👀 Tror jeg bare må anskaffe meg stift. Sprayen kom nemlig oppi nesa og få sekunder etterpå smakte jeg på parfymen 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. april 2023 #4028 Del Skrevet 18. april 2023 AprilLudgate skrev (3 minutter siden): Den så super ut! Minus parfyme for min del da 👀 Tror jeg bare må anskaffe meg stift. Sprayen kom nemlig oppi nesa og få sekunder etterpå smakte jeg på parfymen 😆 Kanskje den finnes i parfymefri versjon også? 🤔 den burde jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #4029 Del Skrevet 18. april 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 18. april 2023 #4030 Del Skrevet 18. april 2023 flusa skrev (1 time siden): er denne for kropp eller ansikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 18. april 2023 #4031 Del Skrevet 18. april 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #4032 Del Skrevet 18. april 2023 Ænema skrev (1 time siden): er denne for kropp eller ansikt? Det står at den er til kropp. Men jeg smurte den i ansiktet også,jeg😁 Fikk god glød,som den lovet😅 Tok den over sminken,faktisk. Har en veldig mild og god duft,og lukter ikke typisk solkrem. Denne likte jeg🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. april 2023 #4033 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg fikk to pakker i dag. I den ene var det Ole Henriksen juicerens med PHA, som jeg har brukt i over 3 år. Samt 2 Bondi Sands Lip Balm med spf 50. Takk til dere her som anbefalte Bondi Sands til meg! Jeg har prøvd den med kokossmak. Jeg likte smaken, gir fukt og myke lepper. Men jeg skulle ønske at den var lettere å klemme ut av tuben. I den andre pakken var en av mine to favorittsolkremer. Farmasiet hadde tilbud på mange COSRX produkter, så jeg slo til. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 18. april 2023 #4034 Del Skrevet 18. april 2023 (endret) Jeg fikk ikke postet bilde 2 i stad. Her er det: Endret 18. april 2023 av MyMichelle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4035 Del Skrevet 18. april 2023 AprilLudgate skrev (6 timer siden): Blir en liten stund til jeg tester striping fra ByBente, men pakken ankom jo i rekordfart. Aldri fått en bestilling så kjapt før 😅 Kjøpt dette i dag, men den SPFsprayen som kunne brukes over sminke utgår da den er parfymert. Og - usikker på mye man må ha og kanskje jeg sprayet for mye. Men - den separerte makeupen, så den ville jeg uansett ikke brukt over sminke. Men lurt å ha i veska sånn ellers: Den melantoninen fikk jeg tips om her på KG- håper den virker bedre enn dråper 😇 Hva synes du om rense balmen? Jeg prøvde den, men synes ikke den gjorde jobben. Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4036 Del Skrevet 18. april 2023 flusa skrev (3 timer siden): Det står at den er til kropp. Men jeg smurte den i ansiktet også,jeg😁 Fikk god glød,som den lovet😅 Tok den over sminken,faktisk. Har en veldig mild og god duft,og lukter ikke typisk solkrem. Denne likte jeg🤗 Hvordan ble det over sminken? Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #4037 Del Skrevet 18. april 2023 MyMichelle skrev (3 timer siden): Jeg fikk to pakker i dag. I den ene var det Ole Henriksen juicerens med PHA, som jeg har brukt i over 3 år. Samt 2 Bondi Sands Lip Balm med spf 50. Takk til dere her som anbefalte Bondi Sands til meg! Jeg har prøvd den med kokossmak. Jeg likte smaken, gir fukt og myke lepper. Men jeg skulle ønske at den var lettere å klemme ut av tuben. I den andre pakken var en av mine to favorittsolkremer. Farmasiet hadde tilbud på mange COSRX produkter, så jeg slo til. Hvor har du bestilt bondi sands lip balmene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #4038 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan ble det over sminken? Anonymkode: eb56b...e56 Sminken ser fin ut,men selvfølgelig gned jeg bort litt av bronzeren😅 Men den er fin,altså. Blir ikke hvit av den,som man ofte gjør av solkrem. Men får veldig fin glød😍 Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 18. april 2023 #4039 Del Skrevet 18. april 2023 Er tom for diverse,så har handlet litt: Noen som har testet dette serumet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4040 Del Skrevet 18. april 2023 flusa skrev (1 time siden): Sminken ser fin ut,men selvfølgelig gned jeg bort litt av bronzeren😅 Men den er fin,altså. Blir ikke hvit av den,som man ofte gjør av solkrem. Men får veldig fin glød😍 Love it! Så den trekker igjennom sminken så man ikke ser våt ut, eller tørker utenpå sminken? Anonymkode: eb56b...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå