Honesty Skrevet 19. februar 2011 #721 Del Skrevet 19. februar 2011 Paul Mitchell Color Protect shampoo og balsam, fra Lookfantastic. Jeg brukte å kjøpe disse hos frisøren tidligere, men nå er det ingen her i byen som fører PM lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #722 Del Skrevet 20. februar 2011 Joico k-pac og Dead Sea Spa Magik håndkrem fra feelunique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 20. februar 2011 #723 Del Skrevet 20. februar 2011 Lash Stiletto Mascara. Ikke sånn super imponert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #724 Del Skrevet 20. februar 2011 Kérastase lait vital balsam Joico fuktighetskur + proteinkur Dusjsåpe og håndsåpe fra Korres Hydra floral ansiktsmaske Burts bees pore refining mask Redken extreme cat treatment Redken mint shampoo til samboeren min Gi en tilbakemld hva du synes om Burts bees pore refining mask Vurderer å kjøpe denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #725 Del Skrevet 20. februar 2011 MD Formulations cleanser fra Prettyskin4less. Kan dere ikke ta med hvor tingene deres er kjøpt. Så greit for andre å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 20. februar 2011 #726 Del Skrevet 20. februar 2011 Gi en tilbakemld hva du synes om Burts bees pore refining mask Vurderer å kjøpe denne. Ja, lykke til sier jeg bare. Den er tatt ut av produksjon, og jeg driver og leter etter den selv. Har kun funnet på ebay så langt. Men den er knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #727 Del Skrevet 20. februar 2011 Ja, lykke til sier jeg bare. Den er tatt ut av produksjon, og jeg driver og leter etter den selv. Har kun funnet på ebay så langt. Men den er knallbra! Hvordan knallbra? hva gjør den for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. februar 2011 #728 Del Skrevet 21. februar 2011 Konad nail stamping system Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. februar 2011 #729 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, lykke til sier jeg bare. Den er tatt ut av produksjon, og jeg driver og leter etter den selv. Har kun funnet på ebay så langt. Men den er knallbra! Jeg har kanskje funnet noe som kan ligne på Burt's Bees masken. Se her. Den har jeg tenkt å prøve når min er tom ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaH Skrevet 21. februar 2011 #730 Del Skrevet 21. februar 2011 Elf mineral blush i fargene Joy og Coral Elf studio blush i Tickled pink Elf Mineral blemish kit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 21. februar 2011 #731 Del Skrevet 21. februar 2011 Hvordan knallbra? hva gjør den for deg? Jeg har fet hud i t-sonen, og blir blank etter noen timer, men om jeg bruker denne et par ganger i uka, så holder huden seg matt mye lengre. Også blir de ekle sorte prikkene på nesa/haka mye mindre synlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 2. mars 2011 #732 Del Skrevet 2. mars 2011 *Dermalogica active moist fra prettyskin4less *BARE ESCENTUALS BAREMINERALS FLAWLESS DEFINITION VOLUMIZING MASCARA fra lookfantastic *John Masters Organics Zinc and Sage Shampoo with Conditioner fra feelunique *Noen økologiske leppepomader sammen med noe annet fra iherb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate77 Skrevet 3. mars 2011 #733 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg kjøpte MiroHealt Pure fra Anne Selene som er et urte serum laget av Pueraria Mirifica man blander inn i hvilken som helst krem. Synes den er kjempebra og gjør hunden silkemyk. http://no.anne-selene.com/ShopDetails.cfm?OrderNo=H1010005-020 Tror nok den er kjempedrøy forde man trenger ikke mange dråpene og de skulle nå hadt mindre flasker men, men... dyr er den nå ikke. Den tar vel slutt når sommeren kommer for da skal jeg blande den inn i solkrem også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. mars 2011 #734 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har kjøpt litt ymse i det siste: *NARS Sheer Glow fdt. og blush Douceur, samt rougekost #6 (mener jeg) fra kissandmakupny.com *Shiseido Urban Environment dagkrem med spf50+ fra Ebay *MD Formulations Vit-A-Plus Illuminating Serum i ministørrelse fra Ebay *L'Occitane Verbena dusjgele fra Feelunique Og hos LF står fortsatt ordren min som "placed", to uker senere. Drittbutikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 3. mars 2011 #735 Del Skrevet 3. mars 2011 * Nars Orgasm Blush fra kissandmakupny.com og sikler rundt på et par andre ting.. noe sier meg at Visa kortet ikke får ligge lenge i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villrips Skrevet 3. mars 2011 #736 Del Skrevet 3. mars 2011 Strawberrynet: MD Formulation Face & Body Scrub MD Formulation Facial Cleansing Gel Clinique High Impact Curling Mascara Feelunique: Joico Color Endure Shampoo Osis+ Softn' Straight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaH Skrevet 3. mars 2011 #737 Del Skrevet 3. mars 2011 Benefit Coralista blush Md Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Japonesque Tweezer Decleor Neroli Essential Night Balm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heygia Skrevet 4. mars 2011 #738 Del Skrevet 4. mars 2011 Og hos LF står fortsatt ordren min som "placed", to uker senere. Drittbutikk! Hva mener du? Det er jo normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Footloose Skrevet 4. mars 2011 #739 Del Skrevet 4. mars 2011 Joico intensive hydrator, kjøpte den i pink edition til mamman min i julegave så bytter med henne siden hun gir beng i hvilken farge det er på tuben:D Joico silk result shampoo og balsam Feelunique coralista, thrrrob og hoola fra Benefit ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. mars 2011 #740 Del Skrevet 4. mars 2011 Hva mener du? Det er jo normalt? Burde det ikke heller stått "despatched" og dato? Det kan jo virke som om ordren ikke en gang er behandlet? Nå er det riktignok over ett år siden sist jeg bestilte noe derfra, men allikevel. Jeg har i hvertfall ikke mottatt noen varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå