Bloodless Skrevet 17. januar 2011 #661 Del Skrevet 17. januar 2011 Det siste jeg bestilte var Maroccanoil Oil Treatment (hårolje) fra www.lookfantastic.com Gleder meg utrolig mye til den kommer og jeg kan prøve den!! Den kjøpte jeg i november, og jeg angrer ikke. For min del har jeg gått amok i det siste. Kjøpte noen nøytrale øyenskygger fra Clarins, et par-tre øyenskyggekoster, kostrens, og en lilla øyenskygge fra Elizabeth Arden da feelunique hadde salg. Deretter fant jeg ut at jeg måtte ha noen greier fra Urban Decay også... Så da ble det Brow Box i Honey Pot, Eyeshadow Primer Potion, The Naked Palette og Book of Shadows vol. 3. Jeg er ikke god i hodet, seriøst. Men gleder meg fryktelig til det kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. januar 2011 #662 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg bestilte en liten "prøvepakke" fra ELF for en lite stund siden. - Likte lakkene veldig godt! - "C"-kosten fra Stuidoserien var veldig god, men litt hard på lokket. - Øyeskyggepaletten var helt ok, lite pigmenterte, men med primer funket de fint! - Mineralprimeren har jeg ikke fått testet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 18. januar 2011 #663 Del Skrevet 18. januar 2011 Denne uken har jeg kjøpt: - Estèe Lauder øyenskygge (en kremfarget og en brun) - Clinique gentle waterproof mascara (sort/brun, til min mor) - YSL brun vannfast mascara - Chanel Inimitable mascara i bronze - Ecriture de Chanel liquid eyeliner i brun - Stila Lash Visor brun vannfast mascara - 3 flasker Elizabeth Arden flawless finish mousse foundation - YSL Touche Eclat concealer - Rimmel Stay Matte pudder - Rimmel øyenbrynsblyant i blond - Leichner Camera Clear foundation Mye brun mascara, er så lei av å bare finne sort i vannfast når jeg shopper, siden jeg er blond og kler brunt mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2011 #664 Del Skrevet 19. januar 2011 Weleda lip balm-iherb 2*Eco tools sminkebørstesett-iherb Too faced fun in the dark palette-ACW Estee Lauder signature lipstick-ACW theBalm leppestift-ACW Urban Decay mineral makeup-ACW Too faced beauty balm-Acw theBalm hot mama-makeupmekka theBalm sxy mama-makeupmekka +fondationprøver på makeupmekkas eget merke John Masters Organics Zink and Sage shampoo-feelunique Dermalogica active moist-ebay Forskjellige foundationprøver++ fra lily lolo Kremt... Blir ikke noe mere sminkeshopping på meg på ei stund Eller, må bare finne den perfekte fondationen først, og er jo snart tom for favorittmaskaraen. Og jeg kunne jo trengt noen flere børster fra sigma (jeg har jo trossalt bare en 25 diverse sminkebørster, og det er ca 23 flere enn for et år siden) Bankkoontoen min har fått merke at jeg har begynt å interresere meg mer for sminke ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. januar 2011 #665 Del Skrevet 21. januar 2011 * Burt's Bees pore refining mask (min andre krukke ) * Mavala waterproof mascara begge fra feelunique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. januar 2011 #666 Del Skrevet 21. januar 2011 Shoppa litt på All Cosmetics Wholesale i går, og kjøpte: - Clinique Freshbloom All Over Color - Lancome Seal & Shine Top Coat in Gold Sparkle - Lancome Le Crayon Poudre Powder brow pencil in blonde Og siden det var såpass billig så bestilte jeg noen produkter til, for å prøve ut: - Loreal Wear Infinite Shadow Quad in Bronze - Loreal HIP Color Rich Creamy Crayon in Attentive (bronze) - Loreal Wear Infinite Shadow Duo in Sand Dune - Loreal Colour Juice Stick in Strawberry Fields - Clinique lipstick - Maybelline Superstay Lip Balm in Golden Shimmer - Loreal Ideal Balance Stick Concealer in Light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 21. januar 2011 #667 Del Skrevet 21. januar 2011 Disse kjøpte jeg sist: Bare escentuals Prime time Joico color endure gift set Too faced lip Injection extreme Lip plumper Crabtree & Evelyn Rosewater Hand Duo Gift Set Crabtree & Evelyn La Source Mini 60 Second Fix for Feet Kit Er kjempe spent på hvordan de er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 21. januar 2011 #668 Del Skrevet 21. januar 2011 Desert Essence coconut shampoo fra iherb.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 21. januar 2011 #669 Del Skrevet 21. januar 2011 Too faced lip injection :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanketanke Skrevet 21. januar 2011 #670 Del Skrevet 21. januar 2011 Flytende foundation fra merket 'Nilen', handlet hos Makeupstyle. Uten parabener og parfyme, og med vitamin E. Har hørt mye om foundationen, og den virker bra så langt. Eneste er at jeg synes den kanskje var LITT for brun for meg. Bestilte i lys/medium og hadde sett for meg at den kom til å vere litt lysere. Men da veit jeg at min tydeligvise vinterbleke hud heller burde gå for lys neste gang =p. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 21. januar 2011 #671 Del Skrevet 21. januar 2011 Antirynke øyenkrem frå La Roche Posay & leppesalve frå Eucerin. Foundation frå Max Factor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litleMeg Skrevet 21. januar 2011 #672 Del Skrevet 21. januar 2011 La Roche Posay fonduation, mineral. Kjøpt på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litleMeg Skrevet 21. januar 2011 #673 Del Skrevet 21. januar 2011 La Roche Posay fonduation, mineral. Kjøpt på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litleMeg Skrevet 21. januar 2011 #674 Del Skrevet 21. januar 2011 La Roche Posay fonduation, mineral. Kjøpt på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zesaria Skrevet 22. januar 2011 #675 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen burde stoppe meg.. Jeg skulle aldri ha oppdaget netthandel fra utlandet Jeg har sikkert kjøpt 10 ganger på en måned, og kun 1 har kommet. Mye å se fram til med andre ord! Jeg har blant annet kjøpt: - MD skrubb - MD masker - Clinique mascara - Decleor rensegele - Og masse annet Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Virker som det tar veldig lang tid når det må gjennom tollen, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2011 #676 Del Skrevet 22. januar 2011 Studio Fix Powder Plus Foundation NW20 fra Mac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 22. januar 2011 #677 Del Skrevet 22. januar 2011 AgrOsan fra Helsekosten. Helt super både i ansikt og på kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. januar 2011 #678 Del Skrevet 22. januar 2011 MAC leppestift i limited edition, Cyndi Lauper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 23. januar 2011 #679 Del Skrevet 23. januar 2011 Tum ti tum... ble litt shopping i dag også gitt. I dag på tikei.se * Tikei Bronzer * Tikei Øyenskygge børste 2 i 1 og prøver på Rouge Adore, Rouge Blossom, Rouge Lovely, Rouge Angel og Mineral primer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2011 #680 Del Skrevet 23. januar 2011 - Decleor hydra floral anti-pollution flower nectar moisturising cream - MD formulations face & body scrub - Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk & Tonifying Lotion Special Edition Duo :D Alt fra feelunique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå