finkel Skrevet 22. desember 2010 #641 Del Skrevet 22. desember 2010 Blush i fargen natural beauty og primer fra Makeupmekka Fikk den idag, fargen på blushen var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 22. desember 2010 #642 Del Skrevet 22. desember 2010 Tja, kva var det...Anten Decleor Aroma Cleanse Cleansing eller mascara frå Maybelline (Stiletto). Og så får eg snart ny parfyme (har bestilt), men den har så vanskeleg namn! Lamperamtryss.. (sånn eg uttalar den iallfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 22. desember 2010 #643 Del Skrevet 22. desember 2010 Hollywood Eyelashes Kit Hollywood Eyelashes Mineral Infused Face Primer Neglelakk: - Smoky Brown - Cranberry -Plum -Mod Mauve Fra elf. Håper jeg får det imorgen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villrips Skrevet 22. desember 2010 #644 Del Skrevet 22. desember 2010 Feelunique: Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment for Damaged Hair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #645 Del Skrevet 22. desember 2010 Dead sea spa magik håndkrem (den er veldig god! Og jeg driter i om den er fra Israel), og l'occitane mandeldusjolje (også veldig god). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 22. desember 2010 #646 Del Skrevet 22. desember 2010 Bestilt to eyelinere fra Urban decay i fargene mildew og el dorado, samt en ny primer fra samme merket. Slang også med en essie matte about you top coat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 22. desember 2010 #647 Del Skrevet 22. desember 2010 Hypnose mascara fra Lancome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 23. desember 2010 #648 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Banana republic rosewood parfyme og en vinrød neglelakk fra l'oreal (takk til ebayselgeren som ikke har klart å få den fra OPI i postkassen min før jul enda jeg bestilte for 2 mnd siden ) Endret 23. desember 2010 av Niema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 3. januar 2011 #649 Del Skrevet 3. januar 2011 *Redken body full shampo x 2 *Nubian heritage body wash goat's milk and chai with rose extract x 2 *Dermalogica skin smoothing cream 100 ml *Dermalogica special cleansing gel 500 ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. januar 2011 #650 Del Skrevet 3. januar 2011 * Burt's Bees Soy & Pomegranate shampoo og balsam * A'kin Jojo and Corn skrubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 3. januar 2011 #651 Del Skrevet 3. januar 2011 Aubrey Organics honeysuckle rose moisturizing conditioner Jason Natural tea tree scalp normalizing shampoo (til sambo) - fra iherb.com Decleor cleansing gel Decleor aroma purete matt finish skin fluid - fra feelunique.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #652 Del Skrevet 3. januar 2011 I.d all over face clear radiance, har en nesten oppbrukt fra før og liker den godt Trilogy rosehip oil og vital moisturiser Burt's Bees leppepomader Burt's Bees et eller annet radiance Body lotion To sjampoer fra Phyto (PhytoCitrus som jeg har fra før og håret liker, og en flassjampo til samboer) Også husker jeg ikke om jeg bestilte en balsam ... bare fortsatte julehandelen, jeg Alt fra feelunique.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 4. januar 2011 #653 Del Skrevet 4. januar 2011 - MAC studio Sculpt i noen hakk mørkere siden den eg har er litt lys for meg ( blende de litt for å få rett farge) - MAC studio tech foundation -MAC 210 og 228 børste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 15. januar 2011 #654 Del Skrevet 15. januar 2011 Clinique high impact curling mascara Too Faced therapeutic herbal eye base and concealer -fra makeupmekka.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 15. januar 2011 #655 Del Skrevet 15. januar 2011 Decleor aromaoljeserum for sensitiv hud, mandelolje-dusjsåpe frå L'Occitane, Kerastase krøllsjampo og forlengande mascara frå Clarins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heygia Skrevet 15. januar 2011 #656 Del Skrevet 15. januar 2011 Medik8 C-tetra serum + A'kin hair masque Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Alena¤ Skrevet 15. januar 2011 #657 Del Skrevet 15. januar 2011 Decleor Cleansing Milk 400 ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 15. januar 2011 #658 Del Skrevet 15. januar 2011 Siden 2011 har blitt det året hvor jeg endelig skal gjøre litt stas på huden min har jeg kastet alt av ansikts hudpleie fra simple, bodyshop og apotekprodukter og gått til innkjøp av: * Md formulations Continuous Renewal Serum Sensitive Skin 60ml * Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream 40ml * Decleor Foaming Cleanser All Skin Types 200ml * Decleor Aroma Cleanse Eau Demaquillante Cleansing Water Special Edition 400ml Også venter jeg på at disse skal komme inn på lager igjen; * Decleor Harmonie Calm Relaxing Milky Gel-Cream for Eyes. * Md formulations Face and Body Scrub 250ml * Ole Henriksen Balancing Cucumber Face Mist 207ml Alt fra favorittsiden feelunique. Etter at alt dette er i hus tror jeg at jeg må gi meg selv litt restriksjoner? Nettshopping is addictive.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 15. januar 2011 #659 Del Skrevet 15. januar 2011 Er jo ikke noe morsomt med restriksjoner, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-littleme- Skrevet 15. januar 2011 #660 Del Skrevet 15. januar 2011 Det siste jeg bestilte var Maroccanoil Oil Treatment (hårolje) fra www.lookfantastic.com Gleder meg utrolig mye til den kommer og jeg kan prøve den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå