Havtorn Skrevet 7. november 2010 #621 Del Skrevet 7. november 2010 Et par fra e.l.f sin julelakkolleksjon: Twinkle Golden Goddess Metal Madness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovely.One Skrevet 8. november 2010 #622 Del Skrevet 8. november 2010 Ble ganske mye nå Everyday Minerals - Light Medium - Matte mineral foundation Everyday Minerals - Intensive Medium Concealer Everyday Minerals - Long Handled Kabuki Fudge Ends Miracle Smoothing Hair Treatment DECLEOR MATT FINISH SKIN FLUID Decleor Cleansing Gel DECLEOR matifying lotion Efamol Pure Evening Primrose Oil 1000mg 30 Capsules Redken Color Extend Shampoo with Cranberry Oil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 15. november 2010 #623 Del Skrevet 15. november 2010 Redken mint shampoo til samboeren min Md formulations facial cleanser til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villrips Skrevet 15. november 2010 #624 Del Skrevet 15. november 2010 Strawberrynet: MD formulations Facial Cleansing Gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 15. november 2010 #625 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Diverse MAC på ACW og ebay Byr på UDPP as we speak Pigmenter på ACW fra MAC (Old Gold, Gold, Cocomotion, Museum Bronze) Mini øyeskyggekvartett fra Lancome til bare 3,99 dollar fra ACW! Lancome Artliner i fargen Action (grønn) fra ACW Endret 15. november 2010 av Skylines Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 16. november 2010 #626 Del Skrevet 16. november 2010 Chanel Ombres contraste duo øyeskygge i # 20, Taupe - delicat. (Ebay) Benefit BADgal mascara (Ebay) Dior Diorshow Extase (Ebay) YSL Volupte gloss i # Vanilla pink (Strawberrynet) Tangle teezer (Beautybay) Elektriske vippetang (Ebay) Sexy Hair Healthy Soy Tri wheat leave in conditioner (Beautybay) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 16. november 2010 #627 Del Skrevet 16. november 2010 Mascara fra Tigi. (Hva skjer med at både FU og LF verken har dior eller YSL??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 26. november 2010 #628 Del Skrevet 26. november 2010 F30, F50, E30 og E35 fra Sigma. De har gratis shipping i dag, ved å bruke koden bf2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie38 Skrevet 26. november 2010 #629 Del Skrevet 26. november 2010 Fra Beautybay Illamasqua cakeliner i farven Danger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 26. november 2010 #630 Del Skrevet 26. november 2010 Elizabeth Arden Pure Finish Mineral Powder. Elsker den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKElin Skrevet 26. november 2010 #631 Del Skrevet 26. november 2010 Linda Johansens hupleie serie.Finnes ikke noe bedre.Og jeg har prøvd det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 30. november 2010 #632 Del Skrevet 30. november 2010 Noen sminkevesker fra NYX, pigmenter fra MAD (samples), en gavepakke fra L'occitane shea butter med diverse + Extra Rich body lotion fra L'occitane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 1. desember 2010 #633 Del Skrevet 1. desember 2010 Tigi Rockaholic Rock My World Smoothing Cream 100ml (Cheapsmells) Tigi Bed Head Superstar Sulfate-Free Shampoo 750ml/25oz Tigi Bed Head Superstar Conditioner 750ml/25.36oz (strawberrynet) 120 palette fra ebay Fra Everyday Minerals: Fairly Light Neutral - Intensive - Big Medium Beige Neutral - Intensive - Big Try Me - Base - LIGHT Da er det bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaH Skrevet 1. desember 2010 #634 Del Skrevet 1. desember 2010 Z-pallette i leopard mønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 1. desember 2010 #635 Del Skrevet 1. desember 2010 OPI neglelakk: an affair in red square MD vit-a-plus clearing complex masque Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. desember 2010 #636 Del Skrevet 1. desember 2010 Tre forskjellige prøver på Tromborg mineralfoundation, fra ebeautyshop.com (eller noe sånt), samt John Masters Organics Zinc&Sage shampoo og Citrus&Neroli conditioner fra pureshop.no. Så får vi se om jeg angrer på sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 2. desember 2010 #637 Del Skrevet 2. desember 2010 e.l.f sin palett med 32 øyenskygger e.l.f øyeskyggesett - smoky n sultry Par neglelakker i nudefarger fra e.l.f OPI sin Sparkle-icious Wet n Wild, en holografisk en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 2. desember 2010 #638 Del Skrevet 2. desember 2010 Masqueintense hårkur fra Kerastase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 2. desember 2010 #639 Del Skrevet 2. desember 2010 Z-pallette i leopard mønster Den har jeg òg kjøpt. Så demonterte jeg alle mine paletter, og til min forskrekkelse viset det seg at mange av de øyenskyggene (dior, guerlain) er ikke av magnetisk metall. Så jeg har limt de inn med en dobbeltsidig tape. Men paletten var jo fin og stødig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 2. desember 2010 #640 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Aroma purete fuktighetskrem fra Decleor Id mineral veil Endret 2. desember 2010 av Rosebud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå