Rosebud Skrevet 19. august 2010 #561 Del Skrevet 19. august 2010 Redken Extreme Iron Repair Redken Blonde Glam Color Enhancer Treatment - Rich Vanilla Kérastase Nutritive Masquintense Cheveux Fins Treatment for Dry Hair Kérastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk L'Oreal Professionnel Serie Expert Lumino Contrast Taming Gloss Serum Dermalogica Dermal Clay Cleanser Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Dior Serum De Rouge - Raspberry Serum Tigi Bed Head Ego Boost Tigi Bed Head Superstar Volumizing Leave-in Conditioner Clarins Colour Quench Lip Balm - Poppy Lenge siden forrige shoppingrunde nå, så ble plutselig en del jeg bare "måtte" ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 21. august 2010 #562 Del Skrevet 21. august 2010 Salg på cherryculture NYX Jumbo Eye Pencil Milk NYX Jumbo Eye Pencil Cottage Cheese NYX Jumbo Eye Pencil Rock Mountain Green NYX Single Eyeshadow Taupe - Sheer/Frosty NYX Single Eyeshadow High Light - Matte NYX Concealer Jar Light NYX Concealer Jar Beige NYX Black Label Lipstick Debutant NYX Round Lipstick Tea Rose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 21. august 2010 #563 Del Skrevet 21. august 2010 Redken Extreme Iron Repair Redken Blonde Glam Color Enhancer Treatment - Rich Vanilla Kérastase Nutritive Masquintense Cheveux Fins Treatment for Dry Hair Kérastase Resistance Ciment Thermique Heat-Activated Reconstructor Milk L'Oreal Professionnel Serie Expert Lumino Contrast Taming Gloss Serum Dermalogica Dermal Clay Cleanser Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Dior Serum De Rouge - Raspberry Serum Tigi Bed Head Ego Boost Tigi Bed Head Superstar Volumizing Leave-in Conditioner Clarins Colour Quench Lip Balm - Poppy Lenge siden forrige shoppingrunde nå, så ble plutselig en del jeg bare "måtte" ha Jeg har lest flere steder at Redken Extreme Iron Repair og Kerastase Ciment Thermique er identiske; de 14-15 første ingrediensene på lista er de samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 21. august 2010 #564 Del Skrevet 21. august 2010 Nå har jeg ikke studert listen, men ofte er ingrediensene de samme, men forholdene ulike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 21. august 2010 #565 Del Skrevet 21. august 2010 En haug med sminke og neglelakk fra ELF. Shampo og balsam fra strawberrynet: Silky sexy hair. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 22. august 2010 #566 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Nå har jeg ikke studert listen, men ofte er ingrediensene de samme, men forholdene ulike Det var bare flere av anmelderne av Iron Silk på MUA som bemerket at de var identiske, bortsett fra prisen. Ingrediensene står forresten oppført etter vekt, så dersom de står i samme rekkefølge, kan det tenkes at produktene vil ha ganske like egenskaper. Endret 22. august 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 22. august 2010 #567 Del Skrevet 22. august 2010 Neglelakk og blush (pga god karakter i artikkelen på KG) fra ELF, Vanilla Chai bodylotion fra Desert Essence og Awapuhi Mango Moisturizing sjampo fra Avalon. Tenkte å vente med å kjøpe balsam i samme serie til jeg visste om sjampoen var god nok til å bruke opp og om lukten er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤S¤ Skrevet 22. august 2010 #568 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) John Masters Organics deep scalp follicle treatment & volumizer John Masters Organics dry hair nourishment & de-frizzer KMS curl up control creme KMS silksheen silk treatment KMS moistrepair restucturing therapy - fra feelunique Decleor hydra floral mask Decleor Vitaroma eye contour cream - fra cheapsmells Endret 22. august 2010 av ¤S¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 23. august 2010 #569 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg har lest flere steder at Redken Extreme Iron Repair og Kerastase Ciment Thermique er identiske; de 14-15 første ingrediensene på lista er de samme. Hm, det visste jeg ikke! Blir spennende å se om de er like når jeg får dem da. Vet jeg liker Kerastase sin, den har jeg brukt mye før, Redken sin ble kjøpt i ren nysgjerrighet. Men så god som Kerastase sin er gjør det jo ikke noe om de likner Ellers, siste kjøp: Lipgloss og rouge fra GloMinerals. Hydra Floral krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤S¤ Skrevet 23. august 2010 #570 Del Skrevet 23. august 2010 Exuviance multi protective day fluid - kjøpt på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise.C Skrevet 22. september 2010 #571 Del Skrevet 22. september 2010 Vanilla Chai bodylotion fra Desert Essence Reflex Cover fra MUS Revlon Colorstay fondation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 22. september 2010 #572 Del Skrevet 22. september 2010 Masse øyenskygger fra NYX for noen dager siden. Tok jammen 3 dager før det sto at ordren var blitt "completed". Går da utifra at det betyr at de er på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 22. september 2010 #573 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har kjøpt Dermalogica Ultracalming Cleanser og Thierry Mugler Womanity parfyme. Begge deler kjøpt hos hhv. hudpleier og parfymeri, for det er ikke alt man kan vente på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤S¤ Skrevet 22. september 2010 #574 Del Skrevet 22. september 2010 John Masters Organics zink & sage shampoo & conditioner - kjøpt på eBay Decleor cleansing water - kjøpt på feelunique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 22. september 2010 #575 Del Skrevet 22. september 2010 Strawberrynet: Joico Color Endure Shampoo og Balsam Joico Color Endure Violet Shampoo Jonathan Condition Weightless Smooth Creme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 22. september 2010 #576 Del Skrevet 22. september 2010 Krøllshampo frå Goldwell, brun kajal frå L'Oreal, hårkur frå Osmo øyenvippepleie frå Mavala og mascara Definicils frå Lancome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondie<3 Skrevet 22. september 2010 #577 Del Skrevet 22. september 2010 Id bare minerals. Og en lys rosa neglelakk fra isadora som heter cinderella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 23. september 2010 #578 Del Skrevet 23. september 2010 To øyenskygger fra Sugarpill, de jeg har fra før er så sinnsvakt bra at jeg måtte ha flere, Critical Care Complex fra MD Formulations, og i alt 6 liter balsam fra Matrix (måtte utnytte tilbudet på Blush.no, 199 kr pr. litersflaske). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #579 Del Skrevet 23. september 2010 Urtekram økologisk shampoo og balsam fra butikk. Hadde ikke tid til å bestille John Masters Organics, så det ble en "kriseløsning", håper de fungerer like godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 24. september 2010 #580 Del Skrevet 24. september 2010 Prøver på foundation fra everyday minerals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå