Annie19 Skrevet 11. august 2010 #541 Del Skrevet 11. august 2010 Mine siste kjøp er under eye concealeren frå glo minerals, og palett frå nyx (champagne&caviar). Elskar begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 11. august 2010 #542 Del Skrevet 11. august 2010 Id matte i fairly light Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 11. august 2010 #543 Del Skrevet 11. august 2010 TheBalm TimeBalm concealer og børster fra Lily Lolo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 11. august 2010 #544 Del Skrevet 11. august 2010 Det ble visst påfyll av ID matte fairly medium også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 13. august 2010 #545 Del Skrevet 13. august 2010 Påfyll av bodyography veil foundation primer og dermalogica skin smoothing cream. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Alena¤ Skrevet 13. august 2010 #546 Del Skrevet 13. august 2010 Nars Sheer Glow foundation i Fiji og nødkjøp av vaseline intensive care aloe body lotion fordi jeg plutselig fikk allergisk reaksjon på Decleor sin body lotion som jeg hadde en nesten full stor flaske av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤S¤ Skrevet 13. august 2010 #547 Del Skrevet 13. august 2010 John Masters Organics rosemary and pepermint detangler MAC 252 og 217 MAC all that glitters og naked lunch Too Faced shadow insurance Alt kjøpt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 13. august 2010 #548 Del Skrevet 13. august 2010 Jane Iredale liquid minerals i light beige (håper jeg treffer riktig!) og Jane Iredale foundationbørste. Ny på flytende foundation, blir spennende (sånn, nå har jeg brukt store deler av augustlønna på sminke... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. august 2010 #549 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Chanel Paradoxal neglelakk. Talika Lipocils Alessandro Hands Up håndkrem til jobb (Jeg fikk prøve på JI Liquid Minerals, men fikset ikke sandkonsistensen). Endret 13. august 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 13. august 2010 #550 Del Skrevet 13. august 2010 Det er ihvertfall mange som skryter av den, og siden jeg ikke har noe sammenligningsgrunnlag så må jeg jo bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. august 2010 #551 Del Skrevet 13. august 2010 Altså, jeg likte resultatet veldig godt (fikk en prøve), men konsistensen er litt pussig. Men det kan sikkert tenkes at jeg snur og kjøper den i neste uke, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. august 2010 #552 Del Skrevet 14. august 2010 Urban Decay Naked paletten, inkludert en mini primer potion. Den er nydelig og absolutt verdt de 60$ + frakt den kostet på ebay. Tror ikke jeg har kjøpt så dyr sminke før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 15. august 2010 #553 Del Skrevet 15. august 2010 Var innom The Body Shop og kjøpte meg skrub osv i serien Spa Wisdom , er kjempe førnøyd:) Eeeelsker bodyshop sine produkter:) Fuktighetskremen/balsamen fra Spa Wisdom Polynesia som også er fra bodyshop kjøpte jeg også, samt noe sminke og nye koster:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ Señorita ¤ Skrevet 15. august 2010 #554 Del Skrevet 15. august 2010 Benefit that gal foundation primer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skandale Skrevet 17. august 2010 #555 Del Skrevet 17. august 2010 Desert Essence, Hydrating Shea Butter Shampoo Desert Essence, Daily Essential Facial Moisturizer Now Foods, Green Tea Pomegranate Moisturizing Night Cream Jason Natural, 5,000 I.U. Vitamin E, Revitalizing Moisturizing Creme Har noen prøvd disse og vil fortelle litt om dem? Er veldig spent på hva jeg får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 18. august 2010 #556 Del Skrevet 18. august 2010 Tigi hydrating shampo, Tigi mascara og Figs & Rouge håndkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 18. august 2010 #557 Del Skrevet 18. august 2010 Kjøpte conad starterkit, ekstra conadplate, klistremerker av ulike typer og neglebørster i går. Gleder meg til å få det!!! Også kjøpt meg de tre neglelakkene til isadora sin høstkolleksjon, nydelige farger! (første NOTD ligger på bloggen) og clinique high impact curling maskara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 18. august 2010 #558 Del Skrevet 18. august 2010 Urban Decay All Nighter Make Up Setting Spray ble nettopp lagt i handlekurven hos beautybay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 19. august 2010 #559 Del Skrevet 19. august 2010 OPI-Breathe Life 0.5oz. OPI Here today...Aragon Tomorrow SUEDE 0.5oz. OPI-Jade is the New Black OPI-Just a Little Rösti at This CG-Agent Lavender #684 CG-Latte #826 CG-Dynasty #797 Lolita Lempicka by Lolita Lempicka 0.04 oz Vial -Eau Legere Light Fragrance (sample) for Wome Chance by Chanel 0.05 oz Vial EDT Spray (sample) for Women Burberry Brit by Burberrys 0.06 oz Vial (sample) for Women Escada Moon Sparkle by Escada 0.06 oz Vial (sample) for Women Escada Ocean Lounge by Escada 0.06 oz Vial (sample) for Women Escada Tropical Punch by Escada 0.04 oz Vial (sample) for Women Lolita Lempicka by Lolita Lempicka 0.04 oz Eau De Parfum Vial (sample) for Women Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie19 Skrevet 19. august 2010 #560 Del Skrevet 19. august 2010 Mac blush i fargen well dressed Mac lipstick (myth) Sarah Jessica Parker - Covet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå