Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kabuki fra Japonesque, og YSL Touche Eclat. :)

Menne...du liker jo ikke Touche Eclat? Du har jo nevnt gjentatte ganger at den irriterer huden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne...du liker jo ikke Touche Eclat? Du har jo nevnt gjentatte ganger at den irriterer huden din?

Can't live with, can't live without. Jeg finner ingenting som funker like bra fargemessig, så da biter jeg tennene sammen. Jo, forresten Guerlain Issima har en som er bedre, men prisen? :roll:

Mine siste kjøp er forresten:

REN reisesett til tørr hud

Maybelline The Falsies mascara (allerede testet ut, og går nok i søpla).

Green People bodybutter (fet som smør (jada), men funker mot eksemhud på leggene).

A'kin reisesett med mandarin shampoo, conditioner og Neroli dusjgele

Endret av Honesty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre (!) flasker Jonathan Spray Dirt, risikabelt kjøp siden jeg ikke aner om den er bra, nesten ingen anmeldelser av den på MUA og i blogger. Men Coverbrands hadde den på tilbud, og i tilkegg en kjøp 2, få 3-kampanje, så jeg fikk tre flasker for bare litt mer enn en flaske koster i butikk- røverkjøp!

Burning Heart øyenskyggepalett og en turkis singeldkygge fra Sugarpill, et merke jeg dør etter å teste. Ser iallefall sååå lekker ut, og har fått ekstremt gode omtaler i blogger.

Too Faced Pink Leopard palett, vet ikke om jeg har bruk for den, men den var uimotståelig- pudder i rosa leopardmønster, what's not to love? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Can't live with, can't live without. Jeg finner ingenting som funker like bra fargemessig, så da biter jeg tennene sammen. Jo, forresten Guerlain Issima har en som er bedre, men prisen? :roll:

Har du testet Reflex Cover fra MUS? Min nye favoritt.

Hvor dyr er egentlig den fra Guerlain? Pris er da vanligvis ikke en issue for oss? :D Den må være ekstremt dyr hvis du heller vil leve med utslett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet Reflex Cover fra MUS? Min nye favoritt.

Hvor dyr er egentlig den fra Guerlain? Pris er da vanligvis ikke en issue for oss? :D Den må være ekstremt dyr hvis du heller vil leve med utslett. :P

Har ikke testet Reflex Cover, men siden du sier den er bra, skal den testes så snart jeg kommer i nærheten. :) Guerlain er sikkert ikke så veldig dyr. Jeg kjøpte på tax free sist, og den inneholder stolte 2,5 ml, altså blir den fort tom. Men fargen er genial, og den sitter bedre enn YSL, så jeg skal nok gå over til å bruke den når jeg blir kvitt noen concealere. Søppelbøtta kaller. :fnise:

Usj, jeg er en minimalist som elsker å ha masse sminkestæsj. Dårlig kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke testet Reflex Cover, men siden du sier den er bra, skal den testes så snart jeg kommer i nærheten. :) Guerlain er sikkert ikke så veldig dyr. Jeg kjøpte på tax free sist, og den inneholder stolte 2,5 ml, altså blir den fort tom. Men fargen er genial, og den sitter bedre enn YSL, så jeg skal nok gå over til å bruke den når jeg blir kvitt noen concealere. Søppelbøtta kaller. :fnise:

Usj, jeg er en minimalist som elsker å ha masse sminkestæsj. Dårlig kombinasjon.

Ahhh, kan ikke få et bedre kompliment enn at eksperten tar mine råd. :D Jeg har ikke funnet noen concealere til bruk under øynene jeg har likt før Reflex Cover, når jeg liker den sier det en del. Den dekker passe, er lett i konsistensen, og den lysreflekterende effekten er verken for svak eller discokule. Holder godt også.

Den fra MUFE skal også være bra, men da kommer dilemmaet med å finne rett nyanse.

Btw, ikke hiv bomkjøpene, Heidi Øksendal har startet bomkjøpmarked på bloggen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Too Faced Pink Leopard palett, vet ikke om jeg har bruk for den, men den var uimotståelig- pudder i rosa leopardmønster, what's not to love? :D

Hvor kjøpte du den? Jeg har så lyst på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du den? Jeg har så lyst på den :D

Jeg bestilte fra Sephora via Amazon, siden jeg skulle ha noen andre ting fra Sephora uansett. Dette er imidlertid en dyr løsning, et enklere og billigere alternativ er å bestille fra f.eks Eleven.se. Portoen er ikke så ille (rundt 100 kr, og siden du kommer til å finne mer du har lyst på, det er en herlig nettbutikk, er det ikke så ille),og leveringstiden superkjapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konadstempel, mønster og skrape! Skal kjøpe tilhørende neglelakk og flere mønstre etterhvert. Ble så inspirert av den fransk manikyr-tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste jeg kjøpte var Glo Minerals Pressed base, og Maybellines Satin Liquid foundation, i dag.

Har aldri prøvd sistnevnte, og har hørt mye bra om den, til tross for at den er uten mineraler og er ganske billig.

Kjøpte og en penn med silkon eller lignende, til å påføre på øyenbrynene, slik at de skal "ligge pent". ;)

Endret av Sæzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å bestille den fra Norge?

Har ikke sett den i noen norske nettbutikker, og det er få irl-butikker som fører Too Faced i Norge- Visage har den kanskje, hvis du spør pent sender de kanskje i oppkrav-men det kan bli veldig dyrt. Kanskje Makeupmekka tar den inn etterhvert, du kan jo maile og spørre?

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte innom Make Up Store i dag for å se etter Reflex Cover concealer, men den var utsolgt i light, så det ble ikke noe kjøp. Men jeg fikk med meg et par andre godiser; Eyedust i Chrome, og en rosa blush med mikroglitter; Shimmer Dynasti. Den er selvsagt til forveksling lik NARS Angelika, som jeg har fra før. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte innom Make Up Store i dag for å se etter Reflex Cover concealer, men den var utsolgt i light, så det ble ikke noe kjøp. Men jeg fikk med meg et par andre godiser; Eyedust i Chrome, og en rosa blush med mikroglitter; Shimmer Dynasti. Den er selvsagt til forveksling lik NARS Angelika, som jeg har fra før. :ler:

Light er neppe rett nyanse for deg, i likhet med nyansene på YSL Touche Eclat, er den lyseste nyansen i Reflex Cover veldig rosa, Medium er også veldig lys, men mer nøytral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 01 i Touche Eclat, og foretrekker generelt rosa toner til bruk under øynene. Medium ble for "peachy"/oransje da jeg prøvde den på hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 01 i Touche Eclat, og foretrekker generelt rosa toner til bruk under øynene. Medium ble for "peachy"/oransje da jeg prøvde den på hånden.

Ahh, jeg trodde du var en 02-jente, hvis du bruker 01 i Touche Eclat er nok light perfekt. På meg ble den i følge makeupartisten for rosa, men jeg er vel hakket varmerere enn deg i hudtonen- eller så har den dustete makeup-artisten ikke peiling. Kosmetisk fargelære tilsier jo at rosa er en bra ting når du skal ha concealer til bruk under øynene, kanskje jeg spør makeupartisten jeg skal til den 21 om råd, han skal visst være innmari flink, og hvis han er i nærheten av like opptatt av kundeservice som daglig leder er, får jeg vel bytte hvis 01 er et bedre valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg kjøpte me var en boks med GloMinerals loose base, i fargen honey light, en kabukikost fra too faced, og min elskede ansiktsmaske fra "ren".

Gleder meg til det dukker opp i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...