MarianneE Skrevet 15. juli #5885 Skrevet 15. juli (endret) Øyenskygge er jeg veldig spent på. Følger TaxfreeHanne på Instagram og hun skrøt veldig av denne så jeg gleder meg til å prøve Endret 15. juli av MarianneE 2
Jadasikkert29 Skrevet 15. juli #5886 Skrevet 15. juli MarianneE skrev (4 timer siden): Øyenskygge er jeg veldig spent på. Følger TaxfreeHanne på Instagram og hun skrøt veldig av denne så jeg gleder meg til å prøve Jeg har den øyenskyggen (men i en annen farge) ! Er skikkelig fin, en av mine absolutt favoritter😍
MarianneE Skrevet 15. juli #5887 Skrevet 15. juli Jadasikkert29 skrev (3 timer siden): Jeg har den øyenskyggen (men i en annen farge) ! Er skikkelig fin, en av mine absolutt favoritter😍 Så bra, for jeg kjente litt på det da jeg så sluttsummen for kjøpet Handlet på Klarna men allikevel
Jadasikkert29 Skrevet 15. juli #5888 Skrevet 15. juli MarianneE skrev (12 minutter siden): Så bra, for jeg kjente litt på det da jeg så sluttsummen for kjøpet Handlet på Klarna men allikevel Kjente på det selv, men angret ikke! Håper du blir like fornøyd som det jeg ble☺️
MarianneE Skrevet 18. juli #5891 Skrevet 18. juli Jadasikkert29 skrev (På 15.7.2025 den 17.45): Kjente på det selv, men angret ikke! Håper du blir like fornøyd som det jeg ble☺️ Veldig fornøyd!! 1
Jadasikkert29 Skrevet 18. juli #5892 Skrevet 18. juli MarianneE skrev (39 minutter siden): Veldig fornøyd!! Så bra🙌 Synd de er så dyre, jeg hadde nok kjøpt mange hvis ikke, hehe
LilleVy94 Skrevet 22. juli #5896 Skrevet 22. juli Denne med tilhørende kost. Testet den en hel dag i varmen uten primer eller setting spray, kun solkrem under. Etter en hel dag hadde den bare sklidd ut på nesa og ved neseborene, og bittelitt i pannen der jeg er fetest. Ser fantastisk ut! Virkelig «my skin but better». Ny favoritt! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå