fugl fønix Skrevet 25. mai #5801 Skrevet 25. mai MarianneE skrev (Akkurat nå): For noen farger!! 🥰 Ja ikke sant, hehe 🔥😊
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5803 Skrevet 28. mai Profhilo.,.. Det er dyrt, men det fungerer iallefall. Anonymkode: 6b221...2e4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai #5804 Skrevet 28. mai fugl fønix skrev (På 25.5.2025 den 19.52): Disse grønnfargene fra Nyx er jeg fornøyd med hvertfall 🥰, ikke spesielt dyr heller 😊, kjøpt på H&M. FOR en fantastisk palett! Jeg oppdaget den dessverre for sent, og kjøpte en liten palett fra IsaDora hos Vita i forrige uke. Typisk nok er den på 30% rabatt denne uka 😱 (men på den annen side: rabatten er bare noen-og-femti kroner, og jeg kommer til å ha disse skyggene ganske lenge, så det utgjør veldig lite i den store sammenhengen) Anonymkode: aa6b6...a8c 2 1
MyMichelle Skrevet 28. mai #5805 Skrevet 28. mai (endret) Erborian CC Red Correct. Jeg har veldig lys hud, med noen røde flekker. Det er første gang jeg prøver en krem med grønne pigmenter. Jeg ble positivt overrasket! Smelter fint sammen med min lyse hud, og er veldig drøy i bruk. Jeg bruker ikke sminke over. Fint at den også inneholder centella asiatica. Huff, uklar skjermdump. Endret 28. mai av MyMichelle La til det om bildet. 1 1
MyMichelle Skrevet 28. mai #5806 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (På 15.5.2025 den 9.58): Snail mucin fra cosarx jeg er solgt. Noe av det beste jeg har prøvd. Anonymkode: 0c1de...b3d Er det essensen? Jeg liker den bedre enn kremen?
MyMichelle Skrevet 28. mai #5807 Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): FOR en fantastisk palett! Jeg oppdaget den dessverre for sent, og kjøpte en liten palett fra IsaDora hos Vita i forrige uke. Typisk nok er den på 30% rabatt denne uka 😱 (men på den annen side: rabatten er bare noen-og-femti kroner, og jeg kommer til å ha disse skyggene ganske lenge, så det utgjør veldig lite i den store sammenhengen) Anonymkode: aa6b6...a8c Nå fikk jeg også lyst på øyenskygge med slike grønnfarger 😍 1
Munchlax Skrevet 28. mai #5808 Skrevet 28. mai Cockerlover skrev (På 15.5.2025 den 9.55): Veldig smart sak. Fjerner hår i ansiktet umiddelbart helt smertefritt og etterlater seg ingen spor: Jeg synes mye av det som selges er bullshit, men akkurat denne er faktisk helt genial. Aldri mer pinsett i ansiktet, og aldri mer bart! Hvor kjøpte du den?😊 1
enkefru Skrevet 28. mai #5809 Skrevet 28. mai 35 % avslag på parfymer og deodoranter hos Fredrik & Louisa nå, så bestilte en 2-pack med Biotherm-deo, kr 299,- nå (som jeg bruker) og stor flaske med parfymen min, Clean Rain (kr 524,- nå) 🤩 1 2
Harlekin Skrevet 30. mai #5814 Skrevet 30. mai enkefru skrev (På 28.5.2025 den 17.10): 35 % avslag på parfymer og deodoranter hos Fredrik & Louisa nå, så bestilte en 2-pack med Biotherm-deo, kr 299,- nå (som jeg bruker) og stor flaske med parfymen min, Clean Rain (kr 524,- nå) 🤩 Clean Rain er så utrolig god! Akkurat som lukten av sommerregn ❤️ 1
MarianneE Skrevet 3. juni #5816 Skrevet 3. juni Kicks starter salget sitt i morgen. Det er egentlig ingenting derfra jeg ønsker meg eller har tenkt å kjøpe. Det må være noe galt med meg. 2
Capazitet Skrevet 3. juni #5817 Skrevet 3. juni MarianneE skrev (8 timer siden): Kicks starter salget sitt i morgen. Det er egentlig ingenting derfra jeg ønsker meg eller har tenkt å kjøpe. Det må være noe galt med meg. Skal heller ikkje ha noko. Kjøper ikkje berre fordi det er salg 1
MarianneE Skrevet 4. juni #5818 Skrevet 4. juni Capazitet skrev (11 timer siden): Skal heller ikkje ha noko. Kjøper ikkje berre fordi det er salg Nei, absolutt ikke, men nå var det ingenting som fristet. Mye greier til hår, dependneglelakk og Skin City. Hadde håpet på parfymer ihvertfall. Da sparte jeg de pengene ihvertfall 1
enkefru Skrevet 4. juni #5819 Skrevet 4. juni Siden dagkremen min (Ole Henriksen) har forsvunnet (forduftet), kjøpte jeg en annen på Fredrik & Louisa. Damen skulle undersøke nærmere hva som har skjedd med "min" krem... Og så fant jeg 2 søte sminkepunger på søstrene Grene... litt på kanten av tema det da, men... (lipgloss for å illustrere str) 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå