Capazitet Skrevet 21. april #5741 Skrevet 21. april Hunter7 skrev (17 timer siden): Det skjedde i de dager at det gikk ut befaling fra keiser Augustus ... eh, nei. Feil høytid. Det er vitterlig fortsatt mange måneder igjen til jul. Men sommeren - den står og hamrer på døra. Må bare gjennom fire narre-vårer og to lure-somre først. Siden jeg føler meg temmelig ugly-bøgli med min muggen mozzarella-vinterfargede hud, så anser jeg det som yderst nødvendig for mitt ve og vel å bedrive utsvevende netthandel sent på første påskedag. I motsetning til Jesus lever jeg jo bare en gang. Uansett - her er resultatet av kveldens utskeielser: Beauty of Joseon - Relief Sun Rice + Probiotics SPF50+ Denne solkremen er jeg særs fornøyd med. Kremen er lett, trekker raskt inn i huden, brenner ikke i øynene, og tuller det heller ikke til når jeg tar på brunkrem (eller foundation som ungdommen kaller det) og slike greier Medik8 Crystal Retinal 6 Etter å ha brukt Crystal Retinal 3 seks av sju kvelder det siste halve året, er det nå dags for neste steg på retinal-stigen. Vi begynner selvsagt forsiktig med to dager i uka, og så økes doseringa hver åttende uke. The Box: Mystery Beauty Box Gudene vet hva som gjemmer seg i denne. Det er simpelthen en "gave" fordi jeg handlet over en viss sum. En slags forsinket påskekrim, med andre ord. Beauty of Joseon - Revive Eye Serum Ginseng + Retinal Egentlig skulle jeg ha øyekremen med retinal fra Medik8, men den var dessverre utsolgt. Prøver meg på denne i mellomtiden. Chanel Signature de Chanel Jeg tror dette er den tredje eller fjerde gangen jeg kjøper denne eyeliner'en. Strålende fornøyd og en av mine HGs (Holy Grail-products" Armani - Eye Tint Eye Shadow i n°10 Også et gjenkjøp. Liker at jeg kan "bygge" denne opp alt ettersom hva jeg føler for. I tillegg holder fargen seg veldig godt utover dagen til tross for mine heller oljete øyelokk. Bobbi Brown Lip Pencil i "Nude" Det er visst den nyeste/kommende trenden med "nude"-toner, og jeg tror denne leppeblyanten vil passe perfekt til en Nars-leppestift jeg kjøpte i fjor. Bobbi Brown Lip Pencil i "Pink Mauve" For over 20 år siden kjøpte jeg en leppeblyant fra Bobbi Brown i fargen "Buff". I min enfoldighet trodde jeg at det ikke ville bli noe problem å kjøpe en ny "Buff" når jeg engang hadde brukt den opp. Den gang ei. Denne har potensiale til å bli min 112. feilkjøp. Men den var på salg, så ... Bobbi Brown Luxe Matte Liquid Lip i "Red Carpet" Jeg elsker røde leppestifter. Det er alt man trenger å vite. Bobbi Brown Smokey Eyes Mascara Aksjonsgave fordi jeg kjøpte tre Bobbi Brown-produkter. Jeg har riktignok prøvd denne før, men mener å huske at den tørket ut ganske raskt. Kevyn Aucoin Glass Glow Face i "Crystal Clear" Denne så bare så spennende ut og har fått særs gode anmeldelser på bl.a. Reddit. Enten blir jeg kjempebegeistret eller så får min transvestitt-venn den. Hen er nemlig gladelig mottaker av alle mine feilkjøp. Westman Atelier Face Trace Contour Stick i "Biscuit" Ååå som jeg håper denne er like bra som blush-stiften jeg har fra samme merke. Hourglass Lighting Finishing Powder i "Luminous Light" Ble tipset om denne av ei venninne av meg som er stylist, så jeg antar at hun vet hva hun snakker om. Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray Denne skal visstnok være "the GOAT", og jeg lar meg jo ledes inn i fristelse med påfallende letthet. Har du kjøpt alt dette på same butikk? Hvilken i så fall?
Hunter7 Skrevet 21. april #5743 Skrevet 21. april Capazitet skrev (5 timer siden): Har du kjøpt alt dette på same butikk? Hvilken i så fall? Nei, ulike nettbutikker - Niche Beauty, Alina Cosmetics, og Lookfantastic. Det var påskesalg og ymse kampanjer hos samtlige, så da var å kryssjekke excel-tabellen med produkter, priser, og nettbutikker for å finne ut hvor jeg ville spare mest. 1 1
Roci Skrevet 23. april #5746 Skrevet 23. april Øyekrem: Retinalserum: GF-serum (min andre flaske, liker dette veldig godt ) 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #5747 Skrevet 23. april I dag ble det to små og billige dufter fra HM. Den øverste lukter vanilje. Jeg har ingen vaniljedufter fra før, så jeg ville teste om jeg trives med det. Den andre er i det jeg kaller "Clean-stilen", dvs at det lukter nyvasket tøy som har hengt til tørk i vinden ute Jeg har flere parfymer i den stilen, og elsker å veksle på mellom dem. Anonymkode: aa6b6...a8c 1
Måneskinn Skrevet 25. april #5749 Skrevet 25. april Ander her som pleier å kjøpe/har erfaring med Dior Abricot creme? Jeg hadde det for noen år siden og var veldig fornøyd. Nå skal jeg gå til innkjøp av en til, men leser en vurdering på kicks at den ikke er like bra som før (i følge denne personen. Bare en person da, så ingen stor krise ) den er mindre og annerledes?
Sonit Skrevet 25. april #5750 Skrevet 25. april Blush fra Chanel og nattkrem til håret fra Oribe. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5753 Skrevet 3. mai Wonderskin Lip Stain i fargen Xoxo Anonymkode: c5c88...e3e 1
enkefru Skrevet 6. mai #5758 Skrevet 6. mai (endret) Etter tips i en tråd her inne og i desperasjon over at Matchbox-pudderet mitt ikke lenger er å få tak i, bestilte jeg Hourglass setting pudder fra Bangerhead i dag. Reisestrl (=billigere) for å prøve ut… spennende! Endret 6. mai av enkefru 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå