AnonymBruker Skrevet 25. januar #5601 Del Skrevet 25. januar Perelandra skrev (På 17.1.2025 den 11.10): Ikke særlig spennende, dette er basisvarer jeg kjøper jevnlig Nivea deodorant Hennafarge til håret Krøllekrem fra The Curl Company Er krøllekremen bra?😊 Blir håret stivt av den? Anonymkode: c14ea...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. januar #5602 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er krøllekremen bra?😊 Blir håret stivt av den? Anonymkode: c14ea...2fd Jeg har godt fornøyd, og håret blir mykt av kremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar #5603 Del Skrevet 25. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar #5604 Del Skrevet 25. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar #5605 Del Skrevet 25. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar #5606 Del Skrevet 25. januar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. januar #5607 Del Skrevet 25. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 25. januar #5608 Del Skrevet 25. januar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5609 Del Skrevet 26. januar Anonymkode: c8971...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrøkenFrøken Skrevet 27. januar #5610 Del Skrevet 27. januar Kjøpte to produkter på Normal jeg ikke har prøvd før..blir spennende å se! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 28. januar #5611 Del Skrevet 28. januar Callista skrev (På 25.1.2025 den 17.26): Har hørt mye positivt om Mason Pearson hårbørster. Forhåpentligvis blir jeg fornøyd. Jeg har en. Svindyr, men den er god og behagelig. Håret mitt blir veldig glatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. januar #5612 Del Skrevet 28. januar Fuktspray fra Geek & Gorgeous: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 28. januar #5613 Del Skrevet 28. januar Harlekin skrev (5 timer siden): Jeg har en. Svindyr, men den er god og behagelig. Håret mitt blir veldig glatt. Ja, den er veldig dyr! Godt å høre at du er fornøyd med den. Der er en god investering hvis håret blir glatt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 28. januar #5614 Del Skrevet 28. januar Dior Addict Lip Glow oil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 28. januar #5615 Del Skrevet 28. januar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. februar #5616 Del Skrevet 5. februar De her, fra Sephora på Marina Bay Sands 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. februar #5617 Del Skrevet 5. februar 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. februar #5618 Del Skrevet 6. februar Finner ikke bronzer for min vinterhud og bestilte en fra mac også bestilte jeg mac creme d`nude lipstick. Brukte den før og den er lys men satser på at den nye formuleringen ikke er like lys. Bruker to nude leppestifter fra Maybelline som har gått ut av produksjon, det er krise. Tantalizing Tauoe og Choco Cream. De aller fleste nude leppestifter er for gule eller for rosa. Jeg må han en ganske kald og dempet tone. Mineralize Skinfinish/ Natural Give Me Sun! - MAC - KICKS Macximal Sleek Satin Lipstick Crème D'Nude - MAC - KICKS 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #5619 Del Skrevet 7. februar Faller alltid tilbake på denne for rocaciaen min. Hyggelig pris også…. Anonymkode: 11cc4...493 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. februar #5620 Del Skrevet 8. februar Snart tom for TO Amino Acids + B5: Snart tom for rens også, spent på om den er like bra eller bedre enn LRP Toleriane: Og ikke minst spent på å prøve det siste serumet fra TO, som har fått veldig gode omtaler: 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå